Burda ne oluyor?

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Oyun Arşivi ve Zeka Soruları ve Bilmeceler Bölümünden Burda ne oluyor? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    intihar
    Üye
    Reklam

    Burda ne oluyor?

    Reklam



    Burda ne oluyor?

    Forum Alev
    bi adam bara gitmiş ve bi bardak su istemiş ancak barmen silahını adamın alnına dayamış ve adam teşekkür edip çıkmş.burda adama ne oluyorda adam tşk edıp cıkıyor?



  2. 2
    crazy_ghost
    Üye

    --->: burda ne oluyor?

    Reklam



    Su Tabancasımı Dayamıs Barmen Amca







  3. 3
    intihar
    Üye
    Su Tabancasımı Dayamıs Barmen Amca
    hayır yanlış cevap verdınız::=:)







  4. 4
    GeMiNii
    Usta Üye
    Adam Gailba Canına Susamış :D (Kafadan Attım)

  5. 5
    intihar
    Üye
    Adam Gailba Canına Susamış :D (Kafadan Attım)
    dogru cevap gelmedı daha:)

  6. 6
    GeMiNii
    Usta Üye
    Ne Yani Doğru Değilmi :S

  7. 7
    intihar
    Üye
    dogru cevap gelmedı daha yazdım demek kı dogru degil

  8. 8
    x_ĚЧŁŰŁ_x
    Üye
    Ya söyLesene xP .. Merak ettim .. Bu arada eLine sağLık ..

  9. 9
    zelihaa
    Bayan Üye
    demekki orda silaha su diyolar:p

  10. 10
    intihar
    Üye
    hayır dogru cevap daha gelmedı arkadaşlar :D

  11. 11
    x_ĚЧŁŰŁ_x
    Üye

    --->: burda ne oluyor?

    Reklam



    Yaa söyLe ama merak ettim ..

  12. 12
    albaytrex
    Emekli
    orda kafaya sılah dayamak guzel bır is olsa gerek :) kısaca bırsey anlamadım :)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi