Bunu ben çözerim diyen varmı :))))) zor biraz

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
Yudumla ve Yeni Başlayanlar Acemiler Bölümünden Bunu ben çözerim diyen varmı :))))) zor biraz ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    BADMAN
    Usta Üye
    Reklam

    --->: bunu ben çözerim diyen varmı :))))) zor biraz

    Reklam



    yaa abii bu oyunda herkesi polisle gecirecen ama birisinide orda bıraktınmı birisne zarar verir diye bir baloncuk geliyo ona göre dikkat edecen :D


    Yudumla --->: bunu ben çözerim diyen varmı :))))) zor biraz Hakkında Konu

  2. 26
    perikızı
    Yeni Üye
    çok açıkLayıcı oLmuşsun yanii okuyana kadar biLe işkenceydii oyunu düşünemiorum bile :) katLiam oLur herhaLde ama sen qenede uqrasıp yazmısın saoL

  3. 27
    yigitdemiral
    Üye
    Wallahİ ÇÖzdÜm Bİllahİ ÇÖzdÜm Ama Nasil OlduĞunu Sormayin Ama Mavİ Adami Çok Kullandim Onu Çok Kullanin

  4. 28
    MUSTAFA
    Usta Üye
    Basit Bisey Onemli Olan Ususan Ciftleri Karsıya Gecirmek :)

  5. 29
    MUSTAFA
    Usta Üye
    Alıntı diyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, üşenmedim tek tek yazdım sizin için. Şimdi şöyle oluyor:
    Hırsz+pols gider-----pols döner
    pols+oğul gider-------pols+hırsz döner
    baba+oğul gider-------baba döner
    anne+baba gider------anne döner
    hırsz+pols gider-------baba döner
    anne+baba gider------anne döner
    anne+kız gider-------pols+hırsız döner
    pols+kız gider------pols döner
    pols+hırsız gider-----------------veeeeeeeee OLEYYYYY
    derler. teşekkürü hakettim mi acaba???:D
    Cok Basit Ve Guzel Acıklamıssın Aynısı Oluyo Hemen Hyundai De Is Verelim Sana :D

  6. 30
    kuby
    Üye
    sinirimi bozde ne bu yaaa alla alla mantık ötesi bişi jeralde :) ama hakketen sinir bozucu orda iş bulmak burdan daha zor galiba :D
    ..TEŞEKKÜRLER..PayLaşım İçin

  7. 31
    diyaz
    Üye
    Alıntı djkralex Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok Basit Ve Guzel Acıklamıssın Aynısı Oluyo Hemen Hyundai De Is Verelim Sana :D

    Saol arkadaşım. Valla sevinirim. Ne zaman başlıyom?:p

  8. 32
    begin
    Yeni Üye
    Alıntı diyaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, üşenmedim tek tek yazdım sizin için. Şimdi şöyle oluyor:
    Hırsz+pols gider-----pols döner
    pols+oğul gider-------pols+hırsz döner
    baba+oğul gider-------baba döner
    anne+baba gider------anne döner
    hırsz+pols gider-------baba döner
    anne+baba gider------anne döner
    anne+kız gider-------pols+hırsız döner
    pols+kız gider------pols döner
    pols+hırsız gider-----------------veeeeeeeee OLEYYYYY
    derler. teşekkürü hakettim mi acaba???:D

    hırsızı tek başına orda bırakınca kaçması lazım
    mantıksız olmuş:p
    çözüme lafım yok haa..oyun mantıksız olmuş

  9. 33
    Yarasa
    Üye
    ya ne biçim bir şey bu anlayav varsa bir anlata bilir mi?????

  10. 34
    caky
    Yeni Üye
    Alıntı begin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hırsızı tek başına orda bırakınca kaçması lazım
    mantıksız olmuş:p
    çözüme lafım yok haa..oyun mantıksız olmuş
    HIRSIZ VE POLİS YERİNE. ÇOBAN İLE KOYUN KOYSA DAHA IYI OLURMUS DEĞİLMİ.YADA SEN NEYİ TERCİH EDERDİN ARKADAŞIM PAYLAŞIRMISIN BİZİMLE ;)

  11. 35
    aşk böceği
    Yeni Üye
    ya ben yapamıyom da bu oyunu bi kez daha şu sitede oynadım http://www.oyuns.com burda da denedim ama olmadı

  12. 36
    caky
    Yeni Üye

    --->: bunu ben çözerim diyen varmı :))))) zor biraz

    Reklam



    orda da burdada aynı oyun cozumlerı aynı :D

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi