Güzel kar manzaraları...

+ Yorum Gönder
Resimler ve Wallpaper / Resim Bölümünden Güzel kar manzaraları... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Reklam


  2. 2
    NURCANGEL
    Üye

    Re: Güzel kar manzaraları...

    Reklam



    çook güzel arkadaşım emeğine sağlık bu sene hiç kar olmadı hasret kaldı bu görüntüleri sayende birazda olsa gördük







  3. 3
    _BURCU_
    Üye
    Ağustos ortasında kar görmek (sanalda olsa) ne kadar değişik bir duyguymuş yahuu:D:Dsağol var ol:D







  4. 4
    tuanaezgi
    Üye
    olmana gerek yokkki kanka:D
    valla en güzel her mevsimin bambaşka bir güzelliği var
    emeğine sağlık

  5. 5
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    eee tabii......daa yeni öğrenciler var seni beklıo demi hocam...:D:D:D

  6. 6
    tuanaezgi
    Üye
    eft yhaa öğrenciler iiyce kutuba alışmışlar insana döndüremiyom:D:D
    neyse konu sohbete dönmeden kapatalım saygısızlık olii

  7. 7
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Alıntı tuanaezgi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eft yhaa öğrenciler iiyce kutuba alışmışlar insana döndüremiyom:D:D
    neyse konu sohbete dönmeden kapatalım saygısızlık olii
    isabetli bi karar canım :) konuları sohbete dönüştürmeyin :P

    İyi Forumlar :)

  8. 8
    RAAJAA
    Emekli
    Yaprock emeğine ellerine sağlık...Hasret kalmıştık zatenn...Bir nebzede olsa içim ferahladı...Teşekkürler...

    Karlar Düşer, Düşer, Düşer Ağlarım Hep ismini Hep ismini anarım...(Akrep NaLaN)


    buda benden hedaye Saygılar

  9. 9
    yusuf40
    Yeni Üye
    Her halde bu gibi kar manzaralarını artık sadece resimlerde görebileceğiz bu küresel ısınma dolayısı ile...

  10. 10
    RAAJAA
    Emekli
    efet ya çok üzülüyom falllaaa ahhhhh ahhh nerde o eski lapa lapa karlar.....
    Eger bilinçlenmez isek dahada kötüsü olabilir arkadaşlar.....
    lütfen dogaya sahip çıkalım ki oda bize sahiip çıksın...

  11. 11
    YapRock
    Forumun Herşeyi

    --->: Güzel kar manzaraları...

    Reklam



    berrenur gözlerine sağlık ..

    rajaa senin de ellerine sağlık .)


  12. 12
    yanardag55
    Yeni Üye
    Bu Sicakta Ne HoŞ Elİne SaĞlik

    insanın KUTUP ayısı olası gelio yaaa..

    izindeyim kanka.....HOCAMsın sen bnm .


    ozaman kutuplar bizi beklio haydin gidek

    bu resim çok güzel.
    emeğine sağlık yaprock abla...

    Emeğine Sağlık Kardeşim Resimler çok Güzel

+ Yorum Gönder
kar manzaraları,  KAR MANZARALARI,  en güzel kar manzaraları,  karlı manzaralar,  kar ma
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi