mynq

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Üyelerimiz Hakkında Bölümünden mynq ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    Hasan
    Özel Üye
    Reklam

    --->: mynq

    Reklam



    m
    y
    n
    q

    ||
    ||
    ||
    \/


    masum , yürekli , nazik ( q ) için bir şey bulamadım :)


    Bu Yazı --->: mynq İsimlidir

  2. 38
    Hozukcan
    Emekli
    nicki belli fazla söze gerek yok ;) hayatta başarılar kardeşim

  3. 39
    murti
    Usta Üye
    fazla tanımıyorum yorumları denk geldi bi kaç kere hayatt başarılar diliyorum

  4. 40
    metallica047
    Üye
    Fazla Tanımıyorum Ama Hayatında Basarılar Dilerim

  5. 41
    Raphael
    Bayan Üye
    Çok Şeker Çok İyi Birisi.

    Melekler gibi iyi kalpli.;)

    Allah Herşeyi Gönlüne Göre Versin.


  6. 42
    gökçe34
    Özel Üye
    Herşey dilediğince olsun.

  7. 43
    gamzeeyldz
    Usta Üye
    o benim biricik mırnavım:psevgili kardeşim
    çok tatlı, canayakın, neşeli, cıvıl cıvıl bir insan;)
    Allah bahtını açık etsin ,onu benim başımdan eksik etmesin:eek:



  8. 44
    >>myworld<<
    Usta Üye
    Yeni Tanıştım Kendisiyle Çok Sevimli Biri:)

    Paylaşımları ve yorumlarıda bunu gösteriyor zaten:)

    Hayatta hep mutlu olmasını yüzünden gülücüklerin eksik olmaması dilerim;)

  9. 45
    dark.water
    Asker Üye
    Son derece saygılı bir arkadasımız.
    Sevimli ve cana yakın olması, insanın kanının kaynamasına hemen vesile oluyor :)

    Temiz kalbin hayatına yansısın,İstediklerin seninle olsun.

  10. 46
    §irin_§ey
    Yeni Üye
    çok sempatik ve yardımsever biri
    kardeşlerine her daim yardımm eder
    her zaman bizi güldürür
    çok sevdiğim ablamdır
    Allah gönüne göre versin

  11. 47
    >pınar<
    Üye
    O çok şeker ve neşeli birisi
    Onunla yeni tanışmama rağmen kendini çok sevdirdi:p

    Allah yolunu ve bahtını açık etsin canım..


    :)


  12. 48
    merely_mrv
    Usta Üye

    --->: mynq

    Reklam



    Adı gibi kendisi de çok mynq deli dolu biri:D
    İnsanın hemen kanı kaynıyo ona:)
    Hayatta herşeyin en güzeli seninle olsun, Rabb'im gönlüne göre versin canım..=)

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi