Vücudumuzun büyüme ve gelişmesini hangi besinler sağlar

+ Yorum Gönder
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Vücudumuzun büyüme ve gelişmesini hangi besinler sağlar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Ziyaretçi


  2. 2
    Forumacil
    Özel Üye





    Cevap: vücudumuzun büyüme ve gelişmesini hangi besinler sağlar



    Somon balığı:
    Beyin için en yararlı deniz ürünlerindendir. Beyin hücrelerinin gelişimini sağlayan Omega-3 içerir. Haftada bir kez yenmesi tavsiye edilir.

    Morina balığı:
    Morina balığı, vücut için gerekli iyot alımını sağlar ve IQ'yu yükseltir.

    Sığır eti:
    Kızlar ergenlik yaşlarında demir eksikliği yaşayabilir. Bu da derslerde konsantrasyon eksikliği ve yorgunluk yaratır. Haftada en az iki kez 140 gram sığır eti yenmeli.

    Yumurta:
    İçindeki kolin maddesi, çocukların beyin hücrelerini yeniler, güçlendirir. Hafızayı güçlendirir, daha hızlı öğrenmeyi sağlar.

    Ay çekirdeği:
    Sınav için dersleri tekrar ederken bir avuç çekirdek yemek çocukların sinirlerini yatıştırır. Ayrıca kasların gevşemesini sağlayan magnezyum sayesinde iyi bir uyku sağlar.

    Yulaf:
    Vücuda yavaş yavaş ama iyi bir enerji sağlar. Her gün kahvaltıda yemeye dikkat edin.

    Yaban mersini:
    Çilekle birlikte hafızayı güçlendirir ve öğrenme kapasitesini artırır.

    Barbunya:
    Besinden alınan B1 vitamini eksik olursa, hafızanın normalden daha zayıf olmasına neden olur. Haftada 2-3 kez yenmelidir.

    Bezelye:
    Ergenlik döneminde yaşanan anksiyeteyi yok edecek B1 ve B3 vitaminlerini içerir. Haftada en az iki ya da üç tabak alınmalıdır.

    Su:
    Beynin ideal şartlarda çalışması için su oranı yeterli olmalıdır. Günde 6-8 bardak su içilmelidir.




    Kaynak: http://www.------------/forum/soru-c...#ixzz2A6vuyVcE







+ Yorum Gönder
büyümemizi ve gelişmemizi sağlayan besinler,  büyümemizi sağlayan besinler,  büyümeyi sağlayan besinler,  büyüme ve gelişmemizi sağlayan besinler,  Büyümeyi ve gelişmeyi sağlayan besinler
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi