Metin2 torrent hatası çözümü

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 2456 SonuncuSonuncu
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Metin2 torrent hatası çözümü ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 49
    ÆSiя
    Özel Üye





    Lag değilde o Log hatası olabilir.Onun çözümünü pvplerda biliyorumda metin2 türkiyede çözümü nedir bilemiyorum.Ticket atıp öğrenin derim onu.

  2. 50
    salep97
    Yeni Üye
    Saol kardeşimde bide bnn girdim ticket atmaya ama hepsi yabancı bi türlü anlayamadım bio konuda bana bi yardım etsen ve resimli olursa daha iyi olur bide ticket cvbım ne zaman gelir acaba.

    Yeniden tüşekkürler

  3. 51
    klorofil
    Üye
    Benimde Takılmadı, Oyunu Silip Yeniden Yukleyin Belki Bir Ise Yarar (:


  4. 52
    kg290
    Yeni Üye
    metin 2 torrenteyi yüklüyor yükledikten sonra oyuna geçerken oyun hata veriyor ne yapabilirim ???

  5. 53
    03ghost03
    Yeni Üye
    ya arkadaslar tekrar tekrar actiginizda hata vermiyo biraz ilerleyince verebilir o znm tekrar kapayip acın bu %100 e kdr devam eder snra rahat rahat oynarsınız :)

  6. 54
    serhatcan_78
    Yeni Üye
    bu arkadaşların dediklerinin hepsini yaptım. ama sorun aynı bu problemin çözümü falan yok arkadaşlar. sanırım internet bağlantısından kaynaklanıyor. Gönderme hızı ve indirme hızı kaç olarka görünüyor torrent yüklerken önemli olan o. internet hizmet şebekenizle görüşün bence

  7. 55
    qwerty
    Yeni Üye
    yha arkadaşlar bnm torrent 86.5 te takılıo biri acill bi çözüm solesinnnnn

  8. 56
    Ziyaretçi
    arkadaşlar torrenti nasıl çözeriz bende 9.3 kadar gidiyor sonra hata veriyor lütfen bir çözümlü anlatın lütfen en kısa zamanda birisi cevap versin

  9. 57
    Ziyaretçi
    Arkadaşlar Metin2ye tıkladığımda:

    Dosya açılamadı
    indirme isteği açılamıyor (URL /metin2torrent.config.xml ErrorCode 2)
    konfigürasyon uzaktan açılamadı

    Bu hata çıkıyor ve oyun bi türlü açılmıyor. 2 gündür açamadım. bilen varsa lütfen bi yazabilirmi.:(

  10. 58
    Ziyaretçi
    kardeşim kaç haftadır araştırıyom ya nolur biriniz torrentin çözümünü söylesin bütün yolları denedim metin2 tr yi kaç kere yükleyip sildim sizin dediğinizi yaptım olmadı kullanıcı hesabı falan yaptım olmadı yardım lütfen

  11. 59
    Ziyaretçi
    metin 2 lag ve torent hatasını alanlar dıkkatlıce okuyon
    oncelıkle vurus programı varsa onu metın 2 yı yuklıyene kadar devre dısı bırakıyoruz ondan sonra metın2 klasorunu acıyoruz metın 2 klosoru ıcerısınde pack klasoru var onu acıyoruz onun ıcerısınde ( locale_tr.addr ) yazısını bulup sılıyorsunuz sonra metın 2 klasorunu kapatıp yenıden acıyoruz metın 2 ye gırıyoruz ve sorunsuz bır sekılde oynamaya baslıyorz hepsı bukadar arkadasarlar eger sıze yardımcı olabıldıysem ne mutlu bana
    kolay gelsın

  12. 60
    Ziyaretçi





    ya benim torrent yüklerken indirme başarısız oldu diyo patch_eu4.epk.lz buna benzer hatalar alıyorum lutfen bi yardım gerekirse resim atabilirim

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 2456 SonuncuSonuncu
metin2 torrent güncellemesinde hata,  metin2 torrent güncelleme hatası,  metin2torrent.config.xml error code 2,  torrent güncellemesinde hata metin2,  metin2 urlmetin2torrent.config.xml error code 2 hatası
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 4 kişi