Kendinizi Tarif Edin Robot Resminiz Çıksın(İlginç)!!!

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Sohbet - Muhabbet Bölümünden Kendinizi Tarif Edin Robot Resminiz Çıksın(İlginç)!!! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    undergrand
    Üye
    Reklam

    Kendinizi Tarif Edin Robot Resminiz Çıksın(İlginç)!!!

    Reklam



    Kendinizi Tarif Edin Robot Resminiz Çıksın(İlginç)!!!

    Forum Alev
    DİKKAT:öyle çığlık atan insan, canavar, vs abukça korkutma şakası değildir bilgisayarınızın sesini kısımanıza gerek yoktur....

    ya arkadaşlar tipinizide sonra ekleyin cok güsel


    http://cavell.sitemynet.com/mizah/onlinefoto/foto1.htm


    resmınızı görelim sonra yorumlarınızı bekliyorum!!!




  2. 2
    Smallville
    Üye
    Reklam



    Harika aynı ben valla.:D:D:D







  3. 3
    suikastci
    Üye
    Aynaya bakmış gibi hissettim kendimii:D:D







  4. 4
    ESAT
    Üye
    ya ben bunun çıktısını alimde nufus cuzdanıma yapıştırayım, fotografçıdan bile iyi çıktı:)

  5. 5
    serhat-123
    Yeni Üye
    bakın arkadaşlar hiç güzel değil

  6. 6
    _éLLLay_
    Yeni Üye
    ya süpper bu ben bi daha fotoğrafçıya gitmem burda nasıl olsa bedava çokda benzetiyo =)))

  7. 7
    _éLLLay_
    Yeni Üye
    ya süpper bu ben bi daha fotoğrafçıya gitmem burda nasıl olsa bedava çokda benzetiyo :)

  8. 8
    mavilimce
    Yeni Üye
    ay benimde bir daha fotoğrafçıya gitmememe gerek kalmadı buradan bir çıktısını alıp ehliyetime yapıştırırım polisler ceza vermekten korkar hapisene kaçkını gibi ama ya direk nezarete atarlarsa bu nu da düşünmek lazım di mi

  9. 9
    dost25
    Yeni Üye
    allahım bu ne güzellik mükemmel bir şey..herkeze tavsiye edeceğim ... kardeş emeğine sağlık ... sağol

  10. 10
    MeSeLeM
    Üye
    abi bu diğer şakalardan da berbat resmen başım bulandı miğdem döndü

  11. 11
    devilman679
    Özel Üye
    Reklam



    bu resimi gördükten sonra bir hafta kendime gelemem

  12. 12
    NesriN2
    Emekli
    Alıntı meselem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bu diğer şakalardan da berbat resmen başım bulandı miğdem döndü
    bende katili0rum yha,,ócú gibi cikti birden ekrana walla korktum,,:mad:

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi