Sınavlarda Kopya Çeker misiniz???

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Sohbet - Muhabbet Bölümünden Sınavlarda Kopya Çeker misiniz??? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    ozan_18
    Usta Üye
    Reklam

    --->: Sınavlarda Kopya Çeker misiniz???

    Reklam



    lıse sona gıdıyorum orta1 den berı kopya cekmeden gırıdıgım sınaw yoktur olsada basıt derslerdır.kopyasız sınav olmas.herkeze basarılar :D:D:D


    Bu Yazı --->: Sınavlarda Kopya Çeker misiniz??? İsimlidir

  2. 38
    Neslis
    Yeni Üye
    turkiyede okurken ustasiydim kopyanin ama simdi ne kopya ne bisey calisiyomda kazaniyom artik kopyaya gerek kalmiyor aslinda olsa gene iyi olurdu :D:D

  3. 39
    tuğçe15
    Üye
    öğretmenler izin verio ki neden çekmeyelim

  4. 40
    yellow_gril
    Yeni Üye
    sınawda kopya çemiom diyen yalan söler yaa.olurmu böle şey.

  5. 41
    sago_98_kajmer
    Üye
    kopya çekmeyi hiç sevemem hakımla alırım bn en dorusu oo bence

  6. 42
    suleymanemre
    Üye
    Kopya aslında günahtır fakat yanındaki önündeki arkandaki ile bildiklerini paylaşmak sevaptır ÇÜNKÜ paylaşmak sünnettir :D:D

  7. 43
    >esinti<
    Üye
    ya bizim bi hoca var hayyat bu kadar rrahat opya &#231;ektiğimi hatırlamıyorum
    hoca g&#246;r&#252;yo hi&#231; bişi demiyo bende ki cesarete bak sınavda kalk ayaga &#246;ndekinden popyayı al gel yaz
    s&#252;per ya
    he&#246; kopya veririm hem kopya &#231;ekerim.......:)

  8. 44
    ahmet
    Üye
    Alıntı yellow_gril Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sınawda kopya çemiom diyen yalan söler yaa.olurmu böle şey.
    evet haklısın galiba:D:):)

  9. 45
    myking61
    Üye
    Kopyasız bir sınava Hayır..!

  10. 46
    @unk_n_own@
    Usta Üye
    bi sene başı hazırlamıştım bişiler oda liseye geçtim ya yapamazsam telaşıydı :D onun hariç çekmedim sevmemde zaten çekmeyi...olayın boyutu var bide...bi hocaya bakıosun bi yakalanmamk için bin türlü kıvranıosun zaten minik minik yazmak ayrı dert saçma bakışlara mahrus kalıosun kan ter içinde kalıosun ( :D ) bu kadar zahmet çekeceğine iki kelime ders çalısırsın çok daha mantıklı:)

  11. 47
    şıbel
    Yeni Üye
    ağlarsa öğrenci ağlar ,gerisi playback yapar:) denize düşen yılana sınawa giren kopyaya sarılır!! :Dya kopyasız sınawa mı girilir bende çekerim ama nedense çekerken bişey olmaz hep werirken yakalanırım yaa BABA BENİ OKULDAN AL YOKSA DEWAMSIZLIKTAN KALCAMM!!;);):P:P:D:D


  12. 48
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye

    --->: Sınavlarda Kopya Çeker misiniz???

    Reklam



    Çekmem...
    Çookkk Zor Durumdaysam..
    Diğer KişiLerde (arkadaşLarımda) ÇekicekLerse
    ÖyLe Çekerim:p


+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 345 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi