Çok ilginç bakın bi =)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Slayt Gösteriler Bölümünden Çok ilginç bakın bi =) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    şeyda
    Üye
    Reklam

    Çok ilginç bakın bi =)

    Reklam




  2. 2
    Darknes
    Yeni Üye
    Reklam



    Bu videooda kalem çeviriyorlar vallaha kendini asan falan yok bir izle derim







  3. 3
    şeyda
    Üye
    peki sen aynısını yapabilrimisn bence büyük bi yetenek =) benm görüşüm bu lütfen görüşlere saygılı olalım







  4. 4
    Psikolog
    Özel Üye
    ben daha doğru düzgün kalem tutmasını yazıyazmasını bilmiyorum, "?akıllılar?" çoşmuş... akıllara zarar valla..

  5. 5
    ORKUN
    Usta Üye
    WHyy bea,yauw adam nası yapıyor onu öle,valla şaştım kaldım.Heralde saniyede 2-3 el arasından kalem geçiyo.

  6. 6
    soner
    Üye
    Abi ohaaa derim ben başka bişey demem....eeee nede olsa çekik gözlüler hak vermek lazım adamlar kafayı yemişler aşmışlar kendilerini.

  7. 7
    murat65
    Yeni Üye
    teşekkürler şeyda inan şaşırdım izlerken

  8. 8
    jackef
    Üye
    eline sağlık seyda..güzell olmusss tesekürler..

  9. 9
    barisbaris
    Üye
    çok güzel yapıyo adamlar yaa güzel paylaşım saol

  10. 10
    Lokmann!!
    Yeni Üye
    gercekten guzel bir yetenek

  11. 11
    zelihaa
    Bayan Üye

    --->: çok ilginç bakın bi =)

    Reklam



    çok zor o kada r hızlı çevirmek yapanlara bravo

  12. 12
    gizem_90
    Üye
    hey bu çok hoş:) deniycm;)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi