Vistada silkroad bot

+ Yorum Gönder
Online Oyunlar ve Silkroad Online Bölümünden Vistada silkroad bot ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    serdarim
    Yeni Üye
    Reklam

    Vistada silkroad bot

    Reklam



    Vistada silkroad bot

    Forum Alev
    Arkadaslar vista icin bot kurulumu farkli mi kafayi yiyecegim
    herseyi kuruyorum o cikan parmak isaretinden bir turlu giris yapmiyor:S



  2. 2
    (No)SARGE
    Yeni Üye

    --->: vistada silkroad bot

    Reklam



    ayarlarını yapmamışsındır ayarları yapmadan girmez vista 98 falan farketmez kardeş sadece ayarlara dayalı gene yapamaım dersen resimli anlatım hazırlarım sana







  3. 3
    serdarim
    Yeni Üye
    walla kardes 2 aydir ugrasiyorum olmadi eger oyle bir sey yaparsan cok makbule gecer
    PC de vista premium yuklu cevabini bekliyorum







  4. 4
    (No)SARGE
    Yeni Üye
    bu arada vistalarda silkroad çalışmıyor diye bişey duydum seninki giriyosa çalışıyo demektir hemen veriyim bot kurma tarifini, normal olarak botsuz oyuna girebiliyousun sen

  5. 5
    serdarim
    Yeni Üye
    bende oyle duymustum fakat calistiranlar var fakat kurmasni kabaca anlatmislar yapamadim benim pc dili fransizca biraz detayli anlatirsan emegine degecektir simdiden tesekurler

  6. 6
    serdarim
    Yeni Üye
    arkadasim resimli anlatim yapacaktin halen yapamadim

  7. 7
    OR@L
    Usta Üye
    Windows Vista güzel bir işletim sistemi ama normal olarak bot çalışmıyor.
    Nedeni ise görev çubugu ve bellek yönetimi sisteminin tamamen XP den farklı hale getirilmesidir.
    Yani siz botu çalıştırdığınızda parmak işareti görev çubuguna inmez.
    Ama Windows görev yöneticisinden bakarsanız onun bellekte olduğunu görürsünüz.

    _____________________

    Alıntıdır..

  8. 8
    serdarim
    Yeni Üye
    gorev cubuguna iniyor fakat ordan turlu giris yapmiyor

  9. 9
    silkroad789
    Yeni Üye
    adam benım xp ayrlarını dogru yapıom ---- parmak gelıyor start game dıyorum sro gelmıyor nedn cvp plss yardım :S

  10. 10
    ranger95
    Yeni Üye
    Abi Yaw Bot Indirilmior Neden Acaba çince Yazılar Yazıyor Neden Oldugunu Bılen Warsa Solermı Ltfn

  11. 11
    paratonerman
    Yeni Üye

    --->: vistada silkroad bot

    Reklam



    ya nabıyonuz ikisinde de bişi çıkmadı ya uğraştım iki saat üye olmak için ala ala

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi