Virüs nasıl yapılır

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Ciddi Konular ve Seviyeli-Ciddi Konular Bölümünden Virüs nasıl yapılır ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    azrali_ak
    Üye
    Reklam

    Virüs nasıl yapılır

    Reklam



    Virüs nasıl yapılır

    Forum Alev
    arkadaşlar insanların ahlakını bozan pornografık (adını bile anmak istemiom) siteleri patlatmak için sizden virüs hakkında bildıklerınızı paylaşmanızı rica ediyorum

    unutmayın bilgi paylaştıkca güzeldir ,
    damlaya damlaya göl olur



  2. 2
    Baryular
    Üye

    --->: virüs nasıl yapılır

    Reklam



    kardeş senin o dedigin şey kolay olmuyor o site sahibine bi keyloger yolla gerisi kolay zaten







  3. 3
    azrali_ak
    Üye
    Alıntı baryular Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş senin o dedigin şey kolay olmuyor o site sahibine bi keyloger yolla gerisi kolay zaten

    Alıntı azrali_ak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru dion işte bende size onu soruyom gelin birlik olalım ve ahlak dışı siteleri çökertelim
    insanlık görevimizi yerine getirelim insanları yoldan cıkaranları yola getirelim







  4. 4
    KEM@L
    Emekli
    arkadaşım iyi diyosunda hacklemak bilişim suçuna giriyor onun için dikkatli ol bi uyarayım dedim...

  5. 5
    azrali_ak
    Üye
    Alıntı Assentlife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım iyi diyosunda hacklemak bilişim suçuna giriyor onun için dikkatli ol bi uyarayım dedim...
    onların yaptığı ahlak suçuna girmiomu peki

  6. 6
    dark.water
    Asker Üye
    Arkadasın da dediği gibi kolay iş değil, üstelik bir site için, eğer öyle herkez hackleyebilseydi öyle siteler şuana kadar kalmazdı zaten.Birde yakalandığını düşün.

    onların yaptığı ahlak suçuna girmiomu peki demişssin giriyoda buna bizim yapabileceğimiz bşy yokki, sadece oraya girmezsin .bide dünyada okadar site varki o söylediğin stelerden daha iğrenç daha ahlaksız.

  7. 7
    azrali_ak
    Üye
    Alıntı baryular Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş senin o dedigin şey kolay olmuyor o site sahibine bi keyloger yolla gerisi kolay zaten
    Alıntı Assentlife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım iyi diyosunda hacklemak bilişim suçuna giriyor onun için dikkatli ol bi uyarayım dedim...
    Alıntı dark.water Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadasın da dediği gibi kolay iş değil, üstelik bir site için, eğer öyle herkez hackleyebilseydi öyle siteler şuana kadar kalmazdı zaten.Birde yakalandığını düşün.

    onların yaptığı ahlak suçuna girmiomu peki demişssin giriyoda buna bizim yapabileceğimiz bşy yokki
    hepiniz doğru dionuz ama onların yaptıklarını hazmedemiyorum

  8. 8
    ORKUN
    Usta Üye
    Alıntı azrali_ak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepiniz doğru dionuz ama onların yaptıklarını hazmedemiyorum

    Onlarda Ordan Paralarını Kazanıyorlar Birde Böyle Bakmak Lazım.Karşı Koyman İmkansız Gibi Çünkü Sayılamayacak Kadar Öyle Siteler Var.


  9. 9
    sweettears
    Usta Üye
    hoş şeyler değil ama kimse de ahlak zabatısa değil sonuçta.ilgilenenler var admalarda yapıyor.hepsi bu

  10. 10
    azrali_ak
    Üye
    Alıntı ***OrKuN*** Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onlarda Ordan Paralarını Kazanıyorlar Birde Böyle Bakmak Lazım.Karşı Koyman İmkansız Gibi Çünkü Sayılamayacak Kadar Öyle Siteler Var.
    ama kazandıkları haram para ayrıca cehenneme gitmek istiyorlarsa tek gitsinler neden başkalarınıda yanlarında götürüolar ki bide biz hepsini bir anda yoq edeccez demedik yavaş yavaş

  11. 11
    Baryular
    Üye

    --->: virüs nasıl yapılır

    Reklam



    kardeş eger sen sitenin sahibini bulursan ve msn sini eklersen ben sana bi keyloger atarım sende ona yutturabilirsen gerisi kolay

  12. 12
    dark.water
    Asker Üye
    Alıntı baryular Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş eger sen sitenin sahibini bulursan ve msn sini eklersen ben sana bi keyloger atarım sende ona yutturabilirsen gerisi kolay
    abi okadar kolaymı yaa

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
virüs nasıl yapılır resimli anlatım
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi