Ahmet Kaya ve Nazım Hikmetin Mezarının Türkiyeye getirilmesini destekliyormusunuz?

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Ciddi Konular ve Seviyeli-Ciddi Konular Bölümünden Ahmet Kaya ve Nazım Hikmetin Mezarının Türkiyeye getirilmesini destekliyormusunuz? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    ersan
    Emekli
    Reklam

    --->: Ahmet Kaya ve Nazım Hikmetin Mezarının Türkiyeye getirilmesini destekliyormusunuz?

    Reklam



    bu zamana kadar getirilmemeleri bile hata bence
    ForumAlev --->: Ahmet Kaya ve Nazım Hikmetin Mezarının Türkiyeye getirilmesini destekliyormusunuz?

  2. 14
    aSsude
    Usta Üye
    Ya o kadar saçma konuşuyorsunuz ki..
    Verecek cevap bulamıyorum.
    Ülkeyi bölmek isteyenler ırkçılık yaparlar benim bildiğim.
    Soy sop karıştırır böyle.
    Diyelim ki ben kürdüm , ne oldu o zaman suçlanmaya mahkum mu edilecektim.

    mesela aSsude bize ahmet kaya yi savunuyor senin soyun sopun nerden geliyor bilmiyorum ama
    bize ahmet kaya yi savunma.?
    Ben Kürt filan değilim , öyle sanmayın soyum sopum belli şükür ,
    Türküm!
    Zaten bunu sizin gibi düşüncesi tek taraflı çalışanlar anlamaz.
    Ahmet Kaya bir sanatçıdır benim gözümde.
    Nazım Hikmet de vatan haini değil şairidir.

    Ayrıca benim soyumu sopumu sorgulamak size kalmamış.
    Emin olun hepinizden daha Milliyetçi olurum yeri gelince.


    Ben Ahmet Kaya nın sesini , yorumunu , şarkılarını seviyorum.
    Zevklerim için de hesap verecek değilim.
    Kimseyi de ilgilendirmez zaten.

    Hakkımda lütfen ileri geri konuşmayın.
    Hepinize tek tek laf anlatamam . Uzun zaman alır.
    O kadar sabırlı değilim.
    Düşüncelerimi kabul ettirmek zorunda da değilim.







  3. 15
    cansel06
    Usta Üye
    Öncelikle aSsudeyi destekliyorum ve yorumlarına katılıyorum.
    Ahmet Kaya: Bugün kürtçe kanal açıldıysa onun emeği çoktur.
    Nazım Hikmet: İlk aklıma gelen '' Nazım Hikmet Memleket, Memleket Nazım Hikmet''
    Herkes yorumlarında özgürdür tabiki buda benim düşüncem.
    Eğer Türkiye'de ruhları rahat edecekse gelsin diyorum
    ______________________Şev baş: iyi geceler







  4. 16
    thelost07
    Emekli
    ilk olarak; Nazım Hıkmet hakkında fzla bılgım yok ama ahmet kaya gıbı bölücülerin bu ulkede yerı yok ikincisi;kurtce kanalada sonuna kadar karsıyız sırf secım yatırımı ıcın ulkeyı getırdıklerı hale bakın uyanın artık bu vatan ıcın atalarımızın dedelerımızn cok kanı aktı degerını bılelım.
    CcC[Yalnız Kurt]CcC

  5. 17
    ece_bodrum
    Emekli
    yanlız bilmedikleriniz var ahmet kaya kürt deil alewidir. malatyalıdır.. onun mezarını türkıyeye getirmek isteyen sipsiler vicdnlarını sırf raahat ettirebilmk icin.. rahat bırakın adamı yattığı yerde..bide anısına program. belgeseler falan yapıyolar, yapmayın ulan yayınlamayınn o sizi hiç affetmeyecek çünkü
    haaa bide hani diolar ya pkkya destek werıodu die laaaaaaa eğer ahmet kaya pkkysa bende pkkyım..

  6. 18
    selametler
    Emekli
    aman ölmüş gitmiş zaten cesedini neyapcanız::)
    mübarek bi zat mıydı sanki:rolleyes:

  7. 19
    RAAJAA
    Emekli
    Arkadaşlar konu çok değişik boyutlara taşınıyor ayrıca görevlilere sesleniyorum...Küfürlü konuışmalar var lütfen saygı ve sevgi çercevesinde cevap yazalım..lafım ece_bodrum nikli arkadaşımıza..Hiç birinin cenazeside gelmesin..Kime faydaları dokunmuşki onların..
    Neyse konuyu fazla uzatmayalım bence..

  8. 20
    selametler
    Emekli
    küfürleri daha yeni görüyorum yuh yahi

  9. 21
    RAAJAA
    Emekli

    --->: Ahmet Kaya ve Nazım Hikmetin Mezarının Türkiyeye getirilmesini destekliyormusunuz?

    Reklam



    ayastafanos
    küfürleri daha yeni görüyorum yuh yahi
    ben gereken yerlere bildirdim ama daha bi işlem yapılmadı :(:(:(:(

  10. 22
    Hasan
    Özel Üye
    bu konu burda kapanmıştır.

    küfür eden aciz kişilik ise forumdan uzaklaştırılmıştır.

    bu tarz konular açıpta boş yere tartışma ortamı yaratmayın.

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi