Rahat Uyumanızı Sağlayan Yiyecekler

+ Yorum Gönder
Sağlık ve Sağlık-Genel Bölümünden Rahat Uyumanızı Sağlayan Yiyecekler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Ensar
    Özel Üye
    Reklam

    Rahat Uyumanızı Sağlayan Yiyecekler

    Reklam



    Rahat Uyumanızı Sağlayan Yiyecekler

    Forum Alev
    çok rahat bir şekilde Uyumanızı Sağlayan Yiyecekler çeşidi.

    UYKU

    7-8 saatlik deliksiz bir uykunun sırrını size açıklıyoruz. Yatmadan 1,5 saat önce mutfağa gidin ve aşağıdaki yiyeceklerden bir ya da iki tanesini yiyin. Bu yiyecekler ortalama 200 kalori olduğu için hem sindirim sisteminiz yorulmaz hem de kaslarınızı gevşetip uykuya dalmanıza yardımcı olur. şifalı bitkiler

    Muz : Gerçek bir uyku hapı etkisi gösteren muz, seratonin ve melatonin içerir. Bunun yanında içerdiği magnezyum ile kaslarınız gevşetir ve mışıl mışıl uykunun kapılarını sizin için aralar.

    Ilık Süt : En çok bilinen uyku getiren içeceklerdendir. Sütün içinde bulunan tripsin ve triptofan ile beyniniz yatışır ve sağlıklı uykuya dalarsınız.

    Papatya Çayı : Sakinleştirici özelliği sayesinde kaygılarınızı ve düşüncelerinizi devre dışı bırakıp rahatca uyumanıza yardımcı olur.

    Bal : Bitki çayınız ya da ılık sütünüzün içine katacağınız bir çay kaşığı bal sayesinde hem bağışıklık sisteminiz güçlenir hem de gevşeyip uykuya dalarsınız.

    Kavun : Yaz mevsiminin sevilen meyvelerinden biri olan kavunun %95'i sudur. Rahat bir uyku çekmeniz ve sinirlerinizin yatışması için faydalıdır.

    Elma : Gece yatmadan önce yenen bir adet elma en güzel uyku destekleyicilerden biridir.

    Kayısı : Kan yapan, kabızlığa iyi gelen kayısı sinirleri yatıştırarak uykusuzluğa iyi gelir.

    Keten Tohumu : Süt veya yoğurt içine katabileceğiniz keten tohumu içerdiği omega 3 yağ asitleri açısından zengindir ve moral verici etkisi vardır. Ayrıca boşaltım sistemine yardımcı olduğunu aklınızdan çıkarmayın.

    Kepek Ekmeği : Bal kattığınız bitki çayı ya da ılık sütle birlikte yiyebileceğiniz bir dilim kepekli ekmek, vücuttaki insülinin biraz serbest kalmasına ve beyninize "uykum geldi" mesajının gönderilmesine yardımcı olur.

    Badem : Bir avuç badem yediğinizde hem tatlı bir uyku çekmiş hem de kalbinize iyilik yapmış olursunuz. Badem içerdiği kalsiyum ve triptofan ile uykunuzun gelmesini sağlar.



  2. 2
    VESLiHAN
    Bayan Üye

    Cevap: Rahat Uyumanızı Sağlayan Yiyecekler

    Reklam



    Şişkinlik yapan gıdaların alınmaması ve ıhlamur ada çayı gibi sakinlik verici çayların içilmesi,kahveden uzak durulması rahat uykunun belli başlı ögeleridir.







+ Yorum Gönder
uyumayı sağlayan yiyecekler
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi