Metabolizma hızlandırma diyeti

+ Yorum Gönder
Sağlık ve Sağlık-Genel Bölümünden Metabolizma hızlandırma diyeti ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Fatal
    Özel Üye
    Reklam

    Metabolizma hızlandırma diyeti

    Reklam



    Metabolizma hızlandırma diyeti

    Forum Alev
    Metabolizma hızlandırma diyeti

    Beslenme ve Diyet Uzmanı Selahattin Dönmez tarafından Formsante için hazırlanan "Metabolizma Hızlandırma Diyeti'ni egzersiz programınızia birlikte uygulayarak metabolizmanızın daha düzenli ve hızlı çalışmasını sağlayabilirsiniz...

    Özellikle metabolizması yavaş çalışanlar için hazırlanmış olan bu 4 haftalık diyeti, bir kür uyguladıktan sonra 10-15 gün ara verip, sonra yeniden uygulayabilirsiniz...

    Metabolizmayı düzenleyici

    Kahvaltı: 2 adet kuru erik, 4 adet fındık, 1 yemek kaşığı lor peyniri, 1 ince dilim yulaf ekmeği, tatlı kırmızıbiber, maydanoz yaprakları ve taze nane.

    Öğle: 6 yemek kaşığı tavuk, etli türlü, 1 su bardağı ayran, 1 ince dilim çavdar ekmeği,
    1 kase karışık az yağlı salata

    İkindi: 1 adet meyve

    Akşam:1 kase yayla çorbası 1 ince dilim buğday ekmeği, 1 kase karışık az yağlı salata

    Ara: 1 adet meyve

    Haftada 3 kere 20 dakika yürüyüş

    Metabolizmayı harekete geçiren

    Kahvaltı: 1 adet yumurta, 1 tatlı kaşığı bal, 1 ince dilim kepekli ekmek, 1 adet mandalina, domates, taze tere

    Öğle: 3 adet ızgara tavuk veya yağsız kıymadan yapılan köfte, 1 kase yoğurt, 1 ince dilim kepekli ekmek, domates, tere

    İkindi: 50 gram ceviz AKŞAM:1 kase sebze çorbası, 1 ince dilim kepekli ekmek, domates, tere

    Ara: 1 su bardağı süt

    Metabolizmaya hız kazandırıcı

    Kahvaltı: 1 su bardağına greyfurt, portakal, mandalina suyunu karıştırın, 2 karper kadar peynir, 1 ince dilim buğday ekmek, domates, salatalık

    Ara: 1 adet meyve

    Öğle: 4 köfte kadar balık buğulama, 1 ince dilim buğday ekmeği, 1 kase az yağlı roka salatası

    Ara: 1 adet meyve

    Akşam: 4 köfte kadar buğulama balık, 1 ince dilim buğdayekmeği, 1 kase az yağlı roka salatası

    Metabolizmanın hızını koruyucu

    Kahvaltı: 1 karper kadar peynir, 1 ince dilim tahıilı ekmek, 6 adet yeşil zeytin, 1 su bardağı süt, domates, salatalık

    Öğle: 2 köfte kadar tavuk, balık veya kırmızı et, 2 yemek kaşığı bulgur pilavı, 1 ince dilim tahıllı ekmek, 1 kase az yağlı marul salatası

    İkindi: 1 adet meyve

    Akşam: 2 köfte kadar tavuk, balık veya kırmızı et, 4 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 ince dilim tahıilı ekmek, 1 kase az yağlı marul salatası

    Ara: 1 adet meyve




  2. 2
    CANGÜLER
    Bayan Üye

    Cevap: Metabolizma hızlandırma diyeti

    Reklam



    Kadınların en çok istedikleri şeylerin başında metabolizmaları hızlı çalışmasıdır.Fakat bunun olması için mutlaka spor yapılması gerekmektedir.Aksi takdirde hızlanması söz konusu olmaz.







+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi