Lise Mezunu veya Şu An Lisede Okuyan Arkadaşlar

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Öğretim ve Rehberlik Bölümünden Lise Mezunu veya Şu An Lisede Okuyan Arkadaşlar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    €lif
    Üye
    Reklam

    Lise Mezunu veya Şu An Lisede Okuyan Arkadaşlar

    Reklam



    Lise Mezunu veya Şu An Lisede Okuyan Arkadaşlar

    Forum Alev
    Lise mezunu olan veya şu an lisede okuyan arkadaşlar:
    Mezun olduğunuz lise türünü,alanı ve mezun olduğunuz lise hakkındaki görüşlerinizi yazar mısınız?Örneğin;mezun olduğunuz ya da okumakta olduğunuz lise türü hakkındaki şikayetleriniz nelerdir?

    Ben Ticaret Meslek Lisesi mezunuyum.Alanım eşit ağırlık.Bir çok insan meslek lisesinin kötü olduğunu düşünür.Ama ben mezun olduğum liseden çok memnunum.Mesela düz liselerde sadece üniversiteye odaklanıyorsunuz.Üniversite olmazsa hiçbir işe yaramıyor lise mezunu olmanız.Ama meslek liselerinde öyle değil.Hem 2 yıllık geçiş hakkınız var,hem de liseyi bitirdikten sonra bir meslek sahibi olabiliyorsunuz.Yani hem üniversite okuyabiliyorsunuz hem mesleğiniz oluyor.Boş kalmazsınız.Mutlaka bir mesleğiniz olur.



  2. 2
    mynq
    Emekli

    --->: Lise Mezunu veya Şu An Lisede Okuyan Arkadaşlar

    Reklam



    İnşallah katsayı engeli kalkarsa her türlü alanın yolu açılacak :):rolleyes:










  3. 3
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Katsayı engeli İnşallah kalkmaz diyorm .....

    Çünkü boşuna kazanmadık And. lisesini bir hak meselesi olur diye düşünüyorum..

    Ama bir yandan katsayı engeli kalkarsa imam hatipliler her türlü alana gidebilirler..

    Her şeyin belli ölçüleri oluyor







  4. 4
    Börtecine
    Emekli
    Katsayı engelinin kalkması, yığılmanın artması demek, hakkı olanın hakkını alamaması demek olur bence.Herkesin kapasitesine göre bir meslek öğrencisiyle, bir fen lisesi öğrencisi aynı çatı altında hem zeka seviyesi, hemde gördüğü eğitimler çerçevesinde eğitim göremez...

  5. 5
    mynq
    Emekli
    Dr. matrix kalkması demek mutlak haksızlık olacak ama meslek liselileri neden tercihleri yüzünden yargılıyorsunuz ki ...
    Ben şahsen istemedim düz liseyi ve meslek lisesinden de gayet memnunum .. geleceğime başka bi kulvardan devam etmek hakkım değilse neden var bu eğitim?ya da eğitim sistemi ?
    Sen yada bir başkası anadolu lisesinden yada düzden mezun diye zaten önümdesiniz ... Bırakın katsayı engelimiz kalksın da bizde meslek liseli damgamızdan kurtulalım ...
    Sözün özü " Tercihlerimizden dolayı Yargılayamazsınız..."



  6. 6
    Börtecine
    Emekli
    Eğitime seviyesine suç bulacağına kendine suç bul, çalışsaydın fen lisesi, anadolu lisesi kazansaydın, eminimki eğer bunlar olsaydı sende dr.matrix veya benim gibi düşünecektin.Bu işler böyledir, çalışana hakkı verilir bizde sezarın hakkı sezara denir..

  7. 7
    Ziyaretçi
    Aynen cif kardesim bende su anda sivas ticaret meslek lisesinde okuyorum vede hic pişman degilim meslek lisesinde okudumdan alanım muhasebe bu devirde muhasebeci olmak kotumu sizce yani bırak ne kadar para alacanı yaptın iş oturdun yerde yapyorsun herkese saygılar...:o

  8. 8
    Cedric
    Emekli
    Ben teknik lise okuyorum.Son derece zor gelsede başarılı bir şekilde mezun olduktan sonra çok rahat iş bulabileceğimi söylüyorlar.Bölümüm türkiyede yeni açılan bir bölüm ve ilk mezunlarını bundan 2 yıl önce verdi.Bizlerde ilk mezunlardan olacağımız için piyasada bu işi bilen sınırlı kişiler olacağımız için çok kolay iş bulabilecekmişiz.
    Yani iş imkanı var ama okul sıkıcı.Günde 10 saat ve umarım sonucunda günlük 10 saat ders gördüğüme değer.


  9. 9
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Eğitim sistemini bende beğeniyorum demedim Ama Türkiye ' de bazı işler Ya yapacaksın Ya YAPACAKSIN

    Madem Tercihin farklı farklı yerden ulaşacaktın...

    Şimdi senin işte Gölü Atla geçmeye benziyor...

    Atı almışsın biraz ilerlemişsin sonra tam batacakken ben gemi istiyorum diyorsun
    Madem gemiye bineceksin baştan çalışıp binseydin ona ...

    Sonuç olarak Baştan kararlar önemlidir....Tercihinden yargılayamam ama tercihini yapacağın yeri seçmen lazım ;)

    Allah kolay lık versin




    ;)


  10. 10
    mynq
    Emekli
    ÇAlışıp çalışmamam madem bu kadr ilgilendirdi buyur gel denetle
    hey allahım yaa
    Sanki bi siz çalışıosunuz
    Biz yan gelip yattık
    Kasıtlı yaptık herşeyi...
    size kalsa öyle
    ama içimizi bizle allahtan başka kimse bilemez ..!!!
    Tahmin etsenizde kabullenmeye tenezüül etmezsiniz !


  11. 11
    Börtecine
    Emekli

    --->: Lise Mezunu veya Şu An Lisede Okuyan Arkadaşlar

    Reklam



    Allah çalışana verir elbet ama imkanlar doğrultusunda verir.Olağanüstü şeylerin olmasını bekleme, mantık çerçevesinde mutlu hayaller derim.Emeğinin karşılığını alman dileğiyle..

  12. 12
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Çalışıp çalışmadığından şüphem yok ...

    Ama Her yerin ayrı bir zamanı vardır...

    Önceden hedefini istediğin yeri kazansaydın bu sorunla karşılaşmazdın


    Ya da çalışmışsın sınavda heyacanlanmışsın :P (hani derler ya ;))

    Allah kolaylık versin.. Çalışmana devam et herşey gelebilir

    Unutmaki şuan dakki Sayın Başbakanımız R. Tayyip ERDOĞAN ' da İmam hatipli idi ...

    ÇAlışana engel yok
    Tembele iş çok
    Hey gidi fani dünya
    Mekanında tembelliğe karnımız tok
    Dr.MATRİX
    Yaşadıkça öğreneceksin


    içinden banane :D hey Allah ' ım ya


+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi