Movie maker 2.0 türkçe yamasını bulamıyorum

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Programlar ve Programlarla İlgili Sorunlarınız Bölümünden Movie maker 2.0 türkçe yamasını bulamıyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    darkerdem
    Üye
    Reklam

    Movie maker 2.0 türkçe yamasını bulamıyorum

    Reklam



    Movie maker 2.0 türkçe yamasını bulamıyorum

    Forum Alev
    bilen varsa:S lütfen linkini versin


    Edit: Hasan


    Aşağıdaki Linkleri Kullanabilirsiniz.


    http://rapidshare.com/files/34631378....Maker.2.1.zip

    mediafire alternatif

    http://www.mediafire.com/?iyktt0zy0ym

    Multiupload dosya seçenekleri

    http://www.multiupload.com/WF1BIHX9BL



  2. 2
    Hasan
    Özel Üye

    --->: Movie maker 2.0 türkçe yamasını bulamıyorum

    Reklam



    Bilgisayarınızda yüklü olan movie maker türkçe değil mi zaten?

    Aşağıda Verdiğim 2.0 Versiyonuna Ait Türkçe Yama Alıntı.
    Bir Deneyin Derim.


    Buradaki http://rapidshare.com/files/250464382/Movie.Maker.2.1.exe hazırladığım dosyayı yükleyin. Windows Movie Maker 2.1'in tamamen Türkçe kurulum dosyasıdır.

    Ayrıca 2.6 Versiyonu Türkçe Olarak Burdan İndirebilirsiniz.
    http://download.microsoft.com/download/2/e/3/2e33cda0-9eea-4308-b5a6-2e31abad6523/MM26_TR.msi







  3. 3
    asdmuratasd
    Yeni Üye
    Arkadaşım Rapid link çökmüş bi el atın
    Edit:Mattet








  4. 4
    Mattet
    Usta Üye
    Alıntı asdmuratasd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım Rapid link çökmüş bi el atın
    Edit:Mattet

    2.6 versiyın lınkı saglam ayrıca neden msn adresı yazıyorsun
    site ıcerısınde msn adresı vermek yasaktır dıkkatlı ol!


  5. 5
    mutantx
    Yeni Üye
    tşrklr aga yalnız ben indirdim ancak wisa uyarısı veriyo bi yardım

  6. 6
    besla_
    Yeni Üye
    teşekkür ederim arkadaşım movie maker linkini aldım ve indirdim yalnız bu windows vista için. xp professional kabul etmiyor. lütfen türkçe windows xp yama varsa verin ne olur ya.:S

  7. 7
    sadav23
    Yeni Üye
    teşekkür ederim hasan kardeşim saolasın yardımların için ...

  8. 8
    girayşenol
    Yeni Üye
    hocam allah razı olsun oldu benim xp yaptım oldu size nasıl yaptığımı anlatıcam... ilk önce ----- sitesine giriyoruz -----da aşağı ininiyoruz orda aşağıdaki fotoğraf gibi bit yer göreceksiniz

    ------
    --------------------


    Beyler bi + REP istiyorum ya he bu anlattığımın ne olduğunu söylemeyi unuttum windows xp için türkçe movie moker

    ByGuardian : ----L msn:giray_----- mail hesabım :---- İYİ İNTERNETTE SÖRF YAPMALAR +REP ESİRGEMEYİN


    Hadi Ama Bale Bi Yorum Yapın....

  9. 9
    DETU
    Özel Üye
    Öncelikle msn adresi vermen yasaktır Forum kurallarına aykırı .
    Sonra arka arkaya mesaj yazman yasaktır
    .Bir paylaşım yapıyorsan insanlara yararın dokunduğu zaman zorla rep istnmes eğer paylaşım yapıyosan yardım etmek için yap bence.Al sana yorum ...
    Forum kurallarını bir gözden geçir iyi forumlar ..


  10. 10
    girayşenol
    Yeni Üye
    tabi ben daha bu siteye dün girdim artık hep bu sitedeyim bilmiyodum yarımı ettikten sonra kuralları okudun herkez adına çok özür diliyorum dakat tüm yorumlara bak hepsi olumsuz ben bi olum şey yazdım sence bu yardım sayılmazmı inanmiyosan yazdıklarımı dne bak oluyo...


    Detu bey ben nasıl pc den profil resmi kendime koyabilrim?

  11. 11
    Hasan
    Özel Üye

    --->: Movie maker 2.0 türkçe yamasını bulamıyorum

    Reklam



    msn adresleri , isim soyad ve diğer link ile birlikte silindi.

    gerekli bilgilendirmeler ve açıklamalar konudaki mesajlarda mevcut.

    bunun için her hangi bir link , anlatım , msn , isim soyad gibi bilgiler vermeye gerek yok.

    yinede ilgi ve alakanız için teşekkürler.


    ayrıca profil resminiz ile ilgili bilgiler.

    http://www.forumalev.net/yeni-baslay...egistirme.html

  12. 12
    girayşenol
    Yeni Üye
    Hasan bey ilginiz için teşekkürler fakat bende sadece grafikler var altta öle gözat filan bişeler yokki :(

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
movie maker xp türkçe yama,  movie maker türkçe yama xp,  movie maker 2 türkçe yama,  windows movie maker türkçe yama indir xp,  windows movie maker xp türkçe yama indir
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi