Türkçe yazıyı ingilizceye çevirme

+ Yorum Gönder
Programlar ve Program İsteyenler Bölümünden Türkçe yazıyı ingilizceye çevirme ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    seymaarikan
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: türkçe yazıyı ingilizceye çevirme

    Reklam



    ya bir yazıyı metni nasıl ingilizceye çeviririm
    ForumAlev --->: türkçe yazıyı ingilizceye çevirme

  2. 14
    Hasan
    Özel Üye
    Alıntı seymaarikan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya bir yazıyı metni nasıl ingilizceye çeviririm

    bunu deneyebilirsiniz.

    ingTur Mini Translator (Çevirmen)

    http://ingtur.org/ingtur.zip


    Örnek :
    Türkçe :Gerçekten Çok Güzel Çeviri Yapıyor
    İngilizce : Really , very beautifull translation is doing







  3. 15
    HARUN9045
    Emekli
    Ben Başka Siteden Değil Burdan Indirmek Istiyorum Bana Burda Lazım Başka Sitede Ne Işim Var Yav Benim Dimi...







  4. 16
    fbauk3
    Emekli
    Alıntı Hasan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu deneyebilirsiniz.

    ingTur Mini Translator (Çevirmen)

    http://ingtur.org/ingtur.zip


    Örnek :
    Türkçe :Gerçekten Çok Güzel Çeviri Yapıyor
    İngilizce : Really , very beautifull translation is doing

    ben bunu bi deniyim bakalım


    *****************************************


    denedim süper ve kullanımı çok kolay

  5. 17
    PerfecTr555
    Yeni Üye
    Alıntı:allahin_askeri´isimli üyeden Alıntıben bir site biliyorum ama kelime kelime yapiyor
    Al site su

    http://www.langtolang.com/?selectMen...lectMenuLang=1


  6. 18
    saşo
    Yeni Üye
    bizim aile 11kişidenoluşan geniş bir ailedir

    ----------------------------------------------------------------------------------------

    bizim aile 11 kişiden oluşan geniş bir ailedir.babamın adı hasandır.babam serbest meslekte çalışır.evin reisi babamdır.annemin adı Atiyedir.annem ev hanımıdır.annemle babam küçük yaşta evlendiler.ilk çocukları naim abimdir.naim abimin mesleği aşçıdır.o 25 yaşındadır.naim abimden sonra abdurrahman doğdu.kendisi lise mezunu şimdi öss ye hazırlanıyor.ondan sonra ablam hacer doğdu o da izmir anadolu lisesini kazandı şimdi orda okuyor.daha sonra ben doğdum ben lise 2 ye gidiyorum.benden sonra kardeşim ümran doğdu.o 7. sınıfa gidiyor.dersleri iyi ve ondan umutluyuz.daha sonra kardeşim feyzullah doğdu.o da 5. sınıfa gidiyor.derslerinde başarılıdır.sonra da haşim doğdu.o da 2.sınıfa gidiyor.çok çalışkan birisidir.daha sonra iki kız kardeşim olan esra ve kübra doğdu.onlar okula gitmiyor.en küçüğü kübradır.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    yaw bi türlü çeviremedi ödevimi

  7. 19
    fbauk3
    Emekli
    Alıntı saşo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim aile 11kişidenoluşan geniş bir ailedir
    ne alaka pek anlamadım da....:confused:

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Alıntı saşo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim aile 11 kişiden oluşan geniş bir ailedir.babamın adı hasandır.babam serbest meslekte çalışır.evin reisi babamdır.annemin adı Atiyedir.annem ev hanımıdır.annemle babam küçük yaşta evlendiler.ilk çocukları naim abimdir.naim abimin mesleği aşçıdır.o 25 yaşındadır.naim abimden sonra abdurrahman doğdu.kendisi lise mezunu şimdi öss ye hazırlanıyor.ondan sonra ablam hacer doğdu o da izmir anadolu lisesini kazandı şimdi orda okuyor.daha sonra ben doğdum ben lise 2 ye gidiyorum.benden sonra kardeşim ümran doğdu.o 7. sınıfa gidiyor.dersleri iyi ve ondan umutluyuz.daha sonra kardeşim feyzullah doğdu.o da 5. sınıfa gidiyor.derslerinde başarılıdır.sonra da haşim doğdu.o da 2.sınıfa gidiyor.çok çalışkan birisidir.daha sonra iki kız kardeşim olan esra ve kübra doğdu.onlar okula gitmiyor.en küçüğü kübradır.
    gerçekten de bayağı bi kalabalıkmışsınız
    ama konuyla ne alaka onu anlamadım

    BURDAN

    kendini tanıtabilirsin




    yaw bi türlü çeviremedi ödevimi
    sil tekrar kur bendede öle olduydu

  8. 20
    muhoketen
    Yeni Üye
    tam metin diyoz yaaa

  9. 21
    KaJMeRaN31
    Üye

    --->: türkçe yazıyı ingilizceye çevirme

    Reklam



    Alıntı saşo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim aile 11kişidenoluşan geniş bir ailedir

    ----------------------------------------------------------------------------------------

    bizim aile 11 kişiden oluşan geniş bir ailedir.babamın adı hasandır.babam serbest meslekte çalışır.evin reisi babamdır.annemin adı Atiyedir.annem ev hanımıdır.annemle babam küçük yaşta evlendiler.ilk çocukları naim abimdir.naim abimin mesleği aşçıdır.o 25 yaşındadır.naim abimden sonra abdurrahman doğdu.kendisi lise mezunu şimdi öss ye hazırlanıyor.ondan sonra ablam hacer doğdu o da izmir anadolu lisesini kazandı şimdi orda okuyor.daha sonra ben doğdum ben lise 2 ye gidiyorum.benden sonra kardeşim ümran doğdu.o 7. sınıfa gidiyor.dersleri iyi ve ondan umutluyuz.daha sonra kardeşim feyzullah doğdu.o da 5. sınıfa gidiyor.derslerinde başarılıdır.sonra da haşim doğdu.o da 2.sınıfa gidiyor.çok çalışkan birisidir.daha sonra iki kız kardeşim olan esra ve kübra doğdu.onlar okula gitmiyor.en küçüğü kübradır.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    yaw bi türlü çeviremedi ödevimi


    adamım senin aradığın nitelikte mi bilmiyorum ama
    bence bu program çok guzel ben hep bunu kullanıyorum..



  10. 22
    HARUN9045
    Emekli
    girdim fakat bişey bulamadım bi baksan kardeş belki linki eksik vermişsin dir

  11. 23
    DarK~AnqeL
    Emekli
    ben siteyi bilmiorum ama atabiiLirim...
    süper bi program var bendede:D;);););)

  12. 24
    şirin_kız
    Üye
    banada lazımdı teşekkürler

+ Yorum Gönder
türkçe yazıyı ingilizceye çevirme,  türkçe yazıyı ingilizce yazıya çevirme,  türkçe yazıyı ingilizceye çevirme programı,  türkçe bir metni ingilizceye çevirme,  yazıyı ingilizceye çevirme
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 13 kişi