Photoshop için en iisi hangisi?

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Grafik ve Photoshop Programları Bölümünden Photoshop için en iisi hangisi? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    hate me
    Üye
    Reklam

    Photoshop için en iisi hangisi?

    Reklam



    Photoshop için en iisi hangisi?

    Forum Alev
    arkadaşlar ben photoshop programı indircem ama hani böle fotoları birbirine yapıştırıolar vs..ben o tür istiyorum yardım ederseniz sevinirim..:)



  2. 2
    ahfa
    Özel Üye

    --->: photoshop için en iisi hangisi?

    Reklam



    bence photoshop cs 3 veya cs2

    element plus 5 de olabilir







  3. 3
    Hasan
    Özel Üye
    http://www.yudumla.com/forum/adobe_p...ns-t26710.html







  4. 4
    hate me
    Üye
    Alıntı By_Efe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence photoshop cs 3 veya cs2

    element plus 5 de olabilir

    element plus 5 nasıl onla ilgli nerden bilgi alabilirim,forumda var mı onla ilgli bilgi?

  5. 5
    melohhss
    Yeni Üye
    en iyisi 8.0 çünki istedigin gibi ondan kes başkasına yapştırma war sonra resmin arka fonu değiştirme ımm kendinden 2 tane yapabilme daha fazlasını yani çok güsell yaww da benim cd çizildi bidaha alıcam :(:(

  6. 6
    physics_smyrn
    Yeni Üye
    ya ben de bilgi almak istiyorum bu konuda. çünkü pek fikrim yok bi kere picasa die bi program yükledim ama bana kalırsa çok dandikti.

  7. 7
    wırusluu
    Yeni Üye
    evet picasayla ancak renklerle oynayabılırsın baska bı alternatıf yok cs3 tercıhımdr

  8. 8
    mavi-su
    Yeni Üye
    bende indirmek istiyorum türçesi olursa iyi olur yardımcı olabilirmisiniz

  9. 9
    cicek_glsn
    Yeni Üye
    photoshop cs2 kullanıyorum cok güzel diğerlerini kullanmadım ama bu güzel;)

  10. 10
    blackboys
    Üye
    Bence Photoshop Cs 3 VeYa Cs2


    ***Yinede Sen Bilirsin***:D;)


  11. 11
    yaprakk
    Üye

    --->: photoshop için en iisi hangisi?

    Reklam



    banada yardm edermisin bnm istediğimde resimleri kesmeli olan bi photoshop. cS3 indirdim ama kuramıorum kafayı yiycem bana adam akıllı kurumu kolay TÜRKÇE bi photoshop linki veriri misin ltfnnnn

  12. 12
    dstbilişim
    Yeni Üye
    arakadaşlar pro photoshopçu olrak en iyisi cs3 derim size ayrıca
    en iyisi 8.0 çünki istedigin gibi ondan kes başkasına yapştırma war sonra resmin arka fonu değiştirme ımm kendinden 2 tane yapabilme daha fazlasını yani çok güsell yaww da benim cd çizildi bidaha alıcam :(:(
    dedigi gibi arkaaşın öyle bişi yok 6.0 dahil olmak üzere çocgu özellikler yani 100 80 i aynı istedigin herşeyi yapabilirsin sınır yok hayalgücü programı eger yardım istersen yardım ederim

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi