İddaa Ediyorum Tüm photoshop Dersleri/Resimli anlatım..!

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
Grafik ve Photoshop Dersleri Bölümünden İddaa Ediyorum Tüm photoshop Dersleri/Resimli anlatım..! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    Börtecin_1
    Üye
    Reklam

    --->: İddaa Ediyorum Tüm photoshop Dersleri/Resimli anlatım..!

    Reklam



    Background Hazırlama 2
    Web sayfanızın konusuyla ilgili bir resmi zeminde kullanmak, hem anlamı güçlendirir, hem aynı birimin tekrarından oluştuğu için, sayfanızın inmesini kolaylaştırır. Ama yaşanan bir sorun vardır, resmin ek yerleri belli olur, bu da hiç hoş bir görüntü değildir.

    Yanda, yukarıdaki resmin background olarak kullanılmış halini görüyorsunuz.

    Bu sorunu halletmek için şu yolu izleyin. Image Size'da tekrarlanmasını istediğiniz birimin piksel cinsinden boyutlarına bakın. Örnekteki boyutlar 200 x 162 piksel.
    Bunu aklınızda tutun. Filter/Other/Offset'e girin. Resmin boyutlarının yarısını buraya yazın. Wrap Around 'un seçili olmasına dikkat edin. Okeyleyin.

    Yandaki gibi bir görüntüyle karşılaşacaksınız. Resim şimdiden bozuldu zaten diye üzülmeyin.

    Stamp'la doku taşıyarak, ek yerlerini belirsiz hale getirin. Zemin dışında üsteki ve yandaki resim aynı.

    Tekrar Filter/Other/Offset'e gidin. Son yazdığınız rakamlar zaten karşınıza gelecek, sadece okeyleyin. Resminizin ilk görüntüsüne tekrar geri döndünüz ama biraz farkla...

    Resminizin bu halini background olarak kullanırsanız, yandaki örnekteki gibi ek yerleri belli olmayan bir sonuç alacaksınız.
    Tabii dikkat etmeniz gereken çok önemli birşey var. Bu kadar belirgin bir resmi tüm sayfada kullanırsanız, yazılarınız okunmaz....



    Yudumla --->: İddaa Ediyorum Tüm photoshop Dersleri/Resimli anlatım..! Hakkında Konu

  2. 26
    Börtecin_1
    Üye
    Background Hazırlama 3
    Yine background olarak kullanacağınız bir örnek...

    İlke olarak önceki konuda yaptıklarınızı tekrarlayacaksınız. Ama burada farklı bir durum var. Resim stampa ile tamamlanmayacak (ya da çok uğraştıracak) kadar eksik.

    Bu durumda, biraz üçkağıda başvurmak gerekecek. Resminizin (dublicate) çoğaltın.
    Birini Filter/Other/Offset ile büyüklüğünün yarısı piksel değerleri girerek kaydırın.

    Resmin aldığı görünüm bu... İşiniz biraz uzun...

    Yedek resimdeki tam domatesi path ya da kementle seçin. Seçili haldeyken Ctrl tuşuna basarak diğer resmin üstüne sürükleyin. Ayrı bir Layer'da yerini alacaktır. Pozisyonunu ayarlayın. Resmin özelliklerine göre bunu çoğaltmanız gerekebilir.

    Yanraki örnekte yarım görünen diğer domatesin daha tamamlandığını görüyorsunuz. Ek yeri belli olmayan bir görüntüye ulaştığınızda, Merge Visible ile Layer'ları birleştirin. Stampa ile son düzeltmeleri yapın.

    Tekrar Filter/Other/Offset...Tamam!
    Yandaki görüntüyü elde ettiniz

    Böyle bir resmi sayfanın tamamında kullanmak mümkün ve mantıklı olmadığına göre, biraz daha devam edelim.

    Düzelttiğiniz birim resmin üzerinede Kement ile yukarıdan aşağıya bir bölgeyi seçin. Burasının arkadaki renge eriyerek geçmesini sağlayacağız. Seçiliyken, Select/Feather 15-20 gibi bir değer girin (Sayı büyüdükçe resmin erime mesafesi artacaktır) ve silin.

    Bir Layer ekleyin ve alta koyun. İçini uygun bir renk doldurun. Flatten Image ile birleştirin.
    Bunu Transparan Gif olarak da hazırlayabilirdiniz. Bir dahaki sefere

    Sayfanızda düğmeleri yerleştireceğiniz bölümün zemininde bunu kullanabiliriz. Hala renkler çok canlı, üzerine koyacağımız düğmelerin yeterince belli olmama olasılığı var. Imege/Adjust/Levels te Output Levels'da siyah üçgeni ortaya yaklaştırın. Preview işaretliyse etkilerini resim üzerinde göreceksiniz. Size göre uygun bir yerde durun ve okeyleyin.

    Uygun renk ve istediğiniz biçimdeki düğmeleri, yeni Layer'da oluşturun. İsterseniz bir de gölge...
    İşte bu kadar


  3. 27
    Börtecin_1
    Üye
    Buton (Eski botlar)
    Ayakkabı satan bir yer için, botları buton olarak kullanabilirsiniz. Arka planda fazla görüntüler varsa onları temizledikten sonra, renk değişimi yapmak için, istediğiniz bölümü seçin, feather olarak 5-10 piksel değer verin.

    Hue/Saturation kolay renk değişimleri yapılabilecek bir tablo... Özellikle Hue değeri ile oynayarak istediğiniz rengi elde elde edin. Saturation rengin şiddetini azaltıp arttırmaya, Lightness koyulaştırıp açmanıza yardımcı olacaktır.

    Botun başka bölümlerinde de aynı yöntemle renk değişimleri yapın.

    Yeni bir layer ekleyin. Kaç ana bölüme link verecekseniz, o sayıda dikdörtgen hazırlayın. Buradaki örnekte 3 link kullanıldı.

    Bot layer'ının üstte olmasına dikkat edin. Alt tuşu basılıyken, iki layer'ın arasındaki çizgiye gelip, tıklayın.

    Botların, sadece dikdörtgenlerin içinde görünmelerini sağladınız. ve botlara da bir şey olmadı.

    Bir layer daha ekleyin birini tasarı****za uygun bir renkle doldurun. Dikdörtgenler layer'ını çoğaltın, ctrl (mac/elma) tuşu ile layer'ın üzerine tıklayıp seçin ve içini siyah renk doldurun.Uygun bir blur efekti uygulayın. (Blur more efektini ctrl+f ile arttırarak gidebilirsiniz)

    Böyle de kalabilirdi ama botlara biraz hareket katmak iyi fikir olabilir.

    Hmmmm, dikdörtgenlere ait bölüm fazla yer kapladı... Botların tabanlarına paralel bir alan seçip fazlalığı atın. Gölgelerin hala durmasında bir sakınca yok. İşin içinde biraz sürrealizm var

    Bot ve zemin dışındaki iki layer'a, Distort / Wave
    ya da twirl, zigzag gibi hareket verecek bir filtre uygulayınca bu iş tamam. Ama dikkati, botlardan daha çok çekecek bir hareket vermemeye dikkat etmek gerek. İmage Map' yoluyla her bölümü ayrıca seçip, gereken yerlere link verebilirsiniz artık...


  4. 28
    Börtecin_1
    Üye
    Buton (3 Boyutlu)
    Buton yapmanıza yarıyacak büyüklükte yeni bir sayfa açın. İçine bir dikdörtgen çizin.

    Select / Modify / Smooth ile (Örnekte 10 piksel değer girildi) köşelerine istediğiniz yuvarlıklığı verin. Save Selection ile alfa kanalı olarak kaydedin.

    İçini istediğiniz renk ile doldurun. Bu layer'ı çoğaltın.
    Seçtikten sonra Select / Modify / Contrcat ile daraltın. Yaklaşık yarısı kadar olsun.
    Select / Inverse edip dışını silin.

    2. layer'ı tekrar seçin ve içini beyaz renk ile doldurun. Gaussian Blur ile beyazın erimesini sağlayın.
    Merge visible ile iki layer'ı birleştirin

    Yeni bir layer daha oluşturun. Önceki Layer'ı seçili hale getirip, Select / Modify / Expand ile genişletin (Örnekte 2 piksel genişletildi)
    İki Layer arasında çok keskin bir hat olmaması için. Kırmızı layer'e tekrar Blur efekti uygulayın.
    Siyah alandan daha dışarıya taşmışsa, kırmızıdaki bu taşan bölümleri silin.

    Kırmızı Layer'a Hard Light Filtresi uygulayıp, Merge Visible ile iki layer'ı birleştirin. (Flatten image komutu da layer'ları birleştirir ama zemin beyaz renk biçimine dönüşür. Layer'lı çalışmalarınızda transparanlığı korumak için Merge Visible komutunu kullanmanız gerekir)

    Butona biraz daha parlaklık katmak için devam edelim.
    Layer'ı seçin ve Save Selection'la kaydedin. Seçili alanı yarısı kadar indirip altını siyah renk doldurun. 3 Piksel daha Blur filtresi uygulayın.

    Blur uyguladığınız alanlardaki dağılmayı denetim altına almak için, Levels ile siyah ve beyaz üçgenleri ortaya doğru sürükleyebilirsiniz. Bu yöntem bir çok yerde işinize yarayacaktır.

    Alfa 3 kanalı seçiliyken, tekrar Layer'a dönün. Üst rengi beyaz yapın. Foreground to Transparent seçeneğini seçin. Dikey olarak uygulayın.

    Biraz daha 3 Boyutlu olması için Layer Effects / Bevel and Embos uygulayabilirsiniz.
    Gerekiyorsa yine aynı yerden, Drop Shadow ile alta gölge verebilirsiniz. Ya da Bir zemin rengi kullanabilirsiniz.



  5. 29
    Börtecin_1
    Üye
    İyi taranmamış çizgisel işleri düzeltme
    Taradığınız işlerin daha net siyah beyaz olması için yapmanız gereken bazı şeyler var. Öncelikle, taradığınız orjinal siyah beyazsa siz de öyle tarayın. Daha iyi sonuç alırsınız. Ama çizgiler renkli ise ve siz sonradan siyah beyaza çevirecekseniz renkli taramanız daha iyi olur.
    Resmi Grayscale'a çevirin. Bu aşama görüntü sizi tatmin etmeyecek durumdaysa, çizgileri netleştirmenin bazı yolları var.
    Aşağıdakilere benzer ayarları, resmin durumuna göre kullanın. Preview seçeneği işaretliyse, resmin alacağı durumu OK. tuşuna basmadan görebilirsiniz.
    Brightnes/Contrast

    Unsharp Mask

    Levels

    Curves 1

    Curves 2

    Bu son örnekte yapmanız gereken şey, damlalıkları kullanmak. Siyah damlalıkla siyah olmasını istediğiniz bir gri alan (gri zeviyesi %50'den fazla) üzerine tıklayın, beyaz olmasını istediğiniz gri alanların (gri zeviyesi %50'den az) üzerine ise beyaz damlalıkla tıklamanız gerekir. Her resimde iyi sonuç vermese de, bazı resimlerde işi çok kolaylaştıran bir yöntemdir...


  6. 30
    Börtecin_1
    Üye
    Yazıyı döndürmek
    Bir daire çevresinde dönen yazılar gerekiyorsa, genellikle, vektörel programlarda hazırlanıp, Photoshop'a yapıştırılır. Oysa yazıyı döndürmek çok da zor bir iş değil. Önemli olan bir daire ve dairenin ortasını bulmaya yarayan klavuz çizgiler...
    Cetveli kullanarak klavuz çizgilerinizi hazırlayabilirsiniz.

    Yazı aracını seçip, yazacağınız kelimenin harflerini ayrı ayrı yazın. Bunu yaparken, İlk harfi çemberin çizgisine hizalamak, sonra aynı yazı layer'ını çoğaltıp, diğer harfleri çoğaltılan Layer'lara yazmak işinizi büyük ölçüde kolaylaştıracaktır

    Kelimenin ilk harfinin bulunduğu Layer dışındaki diğer Layer'ları gözlerine tıklayıp kapatın.
    Ctrl T (Mac. Elma+T) ile ilk harfi seçin.

    Seçili harfin ortasındaki minik daireyi, mouse ile tutup klavuz olarak kullandığınız dairenin merkezine koyun.

    Merkezden harfi döndürün ve harfin içine çift tıklayıp, orada sabitlenmesini sağlayın.

    Diğer harflerin olduğu Layer'lara geçip, ayni işlemi her harf için tekrarlayın. Harf arasındaki boşlukların eşit olması, göz kararınıza kalmış tabii...

    Aslında bunu FreeHand'te hazırlayıp, convert ettikten sonra (fontları çizgisel hale dönüştürdükten sonra) PhotoShop'a aktarmak en iyisi...


  7. 31
    Börtecin_1
    Üye
    Resmi netleştirme

    Unsharp Mask, net olmayan görüntüleri netleştirmenizi sağlarken, ayarları yapmanıza izin veren bir filtre...
    Aşağıdaki örnekleri inceleyerek, farklı ayarların yarattığı sonuçları görebilirsiniz.

    Amount: 25
    Radius: 1
    Threshold: 0

    Amount: 50
    Radius: 1
    Threshold: 0

    Amount: 100
    Radius: 1
    Threshold: 0

    Amount: 300
    Radius: 1
    Threshold: 0

    Amount: 50
    Radius: 3
    Threshold: 0

    Amount: 50
    Radius: 10
    Threshold: 0

    Amount: 50
    Radius: 250
    Threshold: 0

    Amount: 300
    Radius: 5
    Threshold: 100

    Amount: 300
    Radius: 50
    Threshold: 100



  8. 32
    Börtecin_1
    Üye
    Düz hatlardaki eğrilmeleri düzeltme (cs2)

    Fotoğrafı çekerken, kamera açısını doğru tutmadığınız zaman, çizgisel hatlar kenarlara paralel olmaz. Bunu düzeltmek için, fotoğrafı doğru açıyı yakalayacak biçimde döndürürsünüz.
    Bazan da düz hatlar açılarak ya da daralarak görüntülenir. Bunları düzeltmek için fotoğrafın köşelerinden genişletmek ya da daraltmak mümkündü...
    Oysa bir sorun vardı, düz hatların bombeleşmesi. bunları daha önce photoshop ile düzeltmek mümkün değildi ve başka programlar kullanmak gerekiyordu.
    Lens Correction, işte bu işe yarayacak...

    Filtreyi açtıktan sonra, kontrolu rahat yapabilmeniz için karelere bölünmüş bir alan göreceksiniz.

    Sol üstte, ilk ikon, Bozulma çarpıklık derecesini (distortion) değiştirmenize yarıyor. Ekranın sağında, rakamsal değer olarak girmenize yarayan bölümü bulunuyor.
    İkinci ikon, fotoğrafı kendi ekseni etrafında döndürmenize yarıyor,
    Üçüncüsü, daha hassas çalışabilmeniz için, kılavuz çizgilerini kaydırmanıza yarıyor,
    Dört ve beşincisi malum, biri fotoğrafı kaydırmaya diğeri büyütüp küçültmeye...


    Vignette, fotoğrafın kenarlarını koyulaştırıp açıyor, transformda, seçtiğiniz yöne göre perspektif verebiliyorsunuz. Edge bölümünde fotoğrafa uyguladığınız işlemler sonucunda oluşan dış bölümün şeffaf olmasına, var olan dokunun boşluklar boyunca uzatılarak olarak doldurulmasına ya da siyah olarak dolmasına karar verebilirsiniz. (Background renk yazıyorsa da, ben henüz sadece siyah doldurmayı başarabildim

    Ekranın altında grid'leri (kılavuz çizgilerini) gösterip göstermemeyi seçebiliyorsunuz. Büyüklüğünü ve rengini değiştirmeniz de mümkün...

    Tekrar çalışmamıza dönelim. Gördüğünüz gibi, düzeltme sonucu, fotoğrafın net alanında biraz küçülme olmak zorunda

    Kenarları kesip fotoğrafı kullanabilirsiniz...



  9. 33
    Börtecin_1
    Üye
    Fotoğraftaki karıncalanmaları (noise) düzeltme (cs2)
    Fotoğraftaki "gürültü"yü noiseyi ortadan kaldırmaya yarayan bir filtre...

    Basic seçili iken ayarlarda yapacağınız değişiklerin sonuçlarını kontrol edebilirsiniz. Keskinleştirme yapabilirsiniz, genel olarak renklerdeki gürültüyü azaltabilirsiniz.

    Gelişmiş (advanced) seçeneğine geçip tek tek renk kanallarında çalışabilirsiniz.

    Yaptığınız ayarları Settingis bölümünün hizasındaki ikona tıklayıp, bir isim vererek kaydetmeniz mümkün.

    Daha sonra aynı ayarları başka fotoğraf için kullanabilirsiniz.


    Öncesi

    Sonrası...


  10. 34
    Börtecin_1
    Üye
    Cam, ****l görüntülü yazılar
    Cam, ****l görüntülü yazılar
    Yazınızı yazın.
    Bir alfa kanalı olarak kaydedin.
    Kanalı seçili hale getirin.
    Seçilik sürerken Path'e gelin ve Make word Path seçeneğini işaretleyin (1)
    Path'i seçili olarak bırakın.
    Hem alfa kanalındaki yazı, hem yazının path'i aynı anda seçiliyken uygulayacağımız şeyler var. Fırça büyüklükleri ve Pressure değeri, resminizin rezolasyonuna ve yazınızın büyüklüğüne ve harf genişliğine göre farklılıklar gösterebilir. Bunları deneme yanılma ile bulabilirsiniz. Alet kutusundan Smudge seçili olsun.
    Pressure değerini 30-35 olarak belirleyin.
    Eriyen bir fırça seçin (örnek resimde 13 piksel)
    Path bölümüne gelin Stroke path'ten smudge işaretleyin. Okeyleyin.

    Erimeyen daha küçük bir fırça seçin.
    Smudge Pressure değerini düşürün.
    Path bölümüne tekrar gelin Stroke path'ten Smudge işaretleyin. Okeyleyin.
    Yandaki görüntüyü elde ettik.
    Yaklaşık böyle olmadıysa fırça büyüklükleri ve Pressure değerini değiştirip tekrar deneyin
    Alfa kanalını çoğaltın. Yazı kaybolmayacak kadar blur efekti uygulayın. Dışını silin.

    Filter / Render / Lighting Effects i açın.
    Light Type : Spotlight
    Texture Channel : Buraz önce Blur'la oluşturduğunuz alfa kanalı olarak belirleyin ve okeyleyin. (Diğer ayarlarla oynayıp farklı etkiler elde edebilirsiniz)
    Sonuç aşağıda... ****lik bir görüntü...
    Yazı seçiliyken çalışmaya devam edelim. Curves tablosunu açın ve ayarları yandakine benzer hale getirin. Farklı ayarların resim üzerindeki etkisini de inceleyin. (Preview kutusunu çek etmeyi unutmazsanız izleyebilirsiniz)
    Üstteki resimde yazı cam etkisini verdi. ****lik ve renkli bir etki için, Layer bölümüne geçin, yazı layerinda iken Saturation'ı seçin ve opacity'i düşürün.

    Bunun oluşturduğu etki de en alttaki resimde...



  11. 35
    Börtecin_1
    Üye
    Yazi Efeklerİ
    Bazı Yerlerde çok gösterişli yazılar gerekebilir. Grayscale bir döküman açın ve yazınızı hazırlayın.
    Yazı kanalını çoğaltın. Yazının okunurluğu bozulmayacak kadar Gaussian Blur efekti verin. Bu kanaldan bir tane daha çoğaltın.
    Elinizdeki 2 tane Blur efektli kanalın, bir tanesini sağ ve aşağı, diğerini sol ve yukarı kaydırın. Bu iş için Offset'ten değer girebileceğiniz gibi, ok tuşlarını da kullanabilirsiniz. yandaki örnek, kaydırmanın yaklaşık ne kadar olduğunu gösteriyor.
    Yazı kanalını tekrar çoğaltın, Filter/Other/Minimum (1-2 değer girerek) ile yazının kalınlaşmasını sağlayın ve daha kullanmak üzere bir kenara saklayın.
    Şimdi sıra yazıları hazırlamaya geldi. Image/Calculation bölümünü açın.
    Source 1'de blur 1
    Source 2'de blur 2
    seçili olsun
    Blending'te değişik seçeneklerin ne sonuçlar oluşturduğunu gözleyin.
    (Prewiew işaretli değil mi?)
    Tabloyu okeyleyin. İki kanalın birleşmesinin oluşturduğu yeni kanalın, kanal listesine eklendiğini göreceksiniz.
    Tekrar Calcutation'a gidin. Bu kez
    Source 1'de blur 1
    Source 2'de biraz önce oluşturduğunuz kanal olsun.

    Tekrar tabloyu okeyleyin.
    Tekrar Calcutation'a gidin. Bu kez
    Source 1'de oluşturduğunuz ilk kanal,
    Source 2'de oluşturduğunuz ikinci kanal olsun.

    Tekrar tabloyu okeyleyin.
    Değişik olasılıkları deneyerek yeni alfa kanallarının eklenmasini sağlayın.
    Etkisini beğendiğiniz Alfa kanalını kopyalayıp Black kanalına yapıştırın. Minimum ile kalınlaştırdığınız kanalı seçili hale getirin. (Ctrl basılı iken kanal adını tıklayın) Select/Inverse ile dışını seçin ve delete ile silin.
    Resmin modunu Image/Mode/RGB yapın. Image/Adjust/Hue/Saturation tablosunu çağırın. Colorize seçeneğini işaretleyin. Yazı istediğiniz renk oluncaya kadar sürgüleri sağa sola hareket ettirin. Tabloyu okeyleyin.
    Layer Bölümüne geçin. Yeni bir layer ekleyin ve içini siyah doldurun. (Web sayfanızda arkaplan rengi olarak kullanacağınız rengi de seçebilirsiniz)
    Bu Layer'dayken Filter/Render/Lens Flare filtresine gidin. Brightness değerini değiştirerek, alttaki seçenekleri deneyerek ve ışığın yenini değiştirerek oluşacak etkileri kontrol edin. Tabloyu okeyleyin. Etkiyi beğenmezseniz ctrl+Z ile geri dönüp tekrar deneyin.
    Farklı alfa kanalı seçenekleriyle yapılmış, farklı renk ve zeminli örnekleri aşağıda görüyorsunuz.






  12. 36
    Börtecin_1
    Üye

    --->: İddaa Ediyorum Tüm photoshop Dersleri/Resimli anlatım..!

    Reklam



    Bulutlu Butonlar
    Bulutumsu düğmeler
    Seçtiğimi z resim bir gökyüzü. Bulutların belirgin olduğu bir bölümü, eliptik seçme aracıyla seçin. Tabii ilk önce, butonu kullanacağınız yerin ne olduğuna bağlı olarak resmin boyutlarını ayarlamayı unutmayın. Layer'ın adı Background ise çift tıklayıp, okeyleyin. Etrafını sildiğinizde, silinen kısmın şeffaf olmasını ancak böyle sağlayabilirsiniz. Ama layer'ın bir kopyasını alın, o yedek dursun, daha sonra kullanacaksınız. Üç boyutlu görüntüyü oluşturacağız. Bunun için, Ctrl (elma) tuşu basılıyken, Layer'a tıklayın. Butonu seçili hale getirdiniz. Aşağıya ve sağa yön tuşlarıyla kaydırın. (göz kararı yapabilirsiniz) Select/feather'dan 5 değer girin ve select/inverse yapın. Image/adjust/Brightness/Contrast'a ulaşın. Üstteki üçgeni sola çekin. İstediğiniz koyuluğa gelince okeyleyin. Yeterli gelmediyse aynı işlemi bir kez daha tekrarlayın. Işıklı bölge için, üstte anlatılanları tekrar yapacaksınız. Ama bu kez, sola ve yukarıya kaydırın. Brightness/Contrast'ta ise üçgeni sağa çekin. Buton üç boyutlu görünüme kavuştu. Yedek ayırdığımız bulut resmini üste taşıyın. (ya da ne olur ne olmaz diye bir tane daha çoğaltın nasıl olsa 72 piksel, fazla yedek göz çıkarmaz) Butonu tekrar seçili hale getirin. Select/Modify/Contract'ta ulaşın. Kenar kalınlığını oluşturmak için 5-10 piksel alanın daralmasını sağlayın. Yetmediyse tekrarlayın. Dışını seçili hale getirip, silin. Buraya da yukarıda anlatılanları tekrarlayın. Sonuca yaklaşıyoruz. Tekrar küçük olan butonu seçili hale getirin.5-6 değer feather verin ve büyük olan buton layer'ındayken Brightness/Contrast'tan istediğiniz koyuluğa ulaşın. İsterseniz böyle bırakabilirsiniz. Tasarımınıza katkısı olacaksa, Ctrl+U (Elma+U) ile alttaki bulutun rengiyle biraz oynayabilirsiniz. En sonunda tüm layerlarý merge komutuyla birleþtirmeniz gerek.


+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 Sonuncu8Sonuncu9
kolay perspektif çizim örnekleri yol
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi