arkadaşlar boy uzatmak için önerileriniz var mı...

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 ... Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Özel Yaşamdaki Sorunları Bölümünden arkadaşlar boy uzatmak için önerileriniz var mı... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    cadikiz_zhra
    Bayan Üye
    Reklam

    Cevap: arkadaşlar boy uzatmak için önerileriniz var mı...

    Reklam



    teşekkürler işe yaryor mu sence ? :D
    Deniz Allah Seni ne etmesin.Bize bi teşekkür etmessin...Öyle olsunnnnnnn :(


    Yudumla Cevap: arkadaşlar boy uzatmak için önerileriniz var mı... Hakkında Konu

  2. 26
    wn.enya
    Üye
    ben sana edecektim de
    şu an sırf senn için msn adresi almaya çalışıyorum :D

  3. 27
    cadikiz_zhra
    Bayan Üye
    Nerden alıyosunn ?????

  4. 28
    dideo
    Bayan Üye
    haha bence yarayablr denemelsn :)

  5. 29
    wn.enya
    Üye
    benm adresm hemen ekle :D silecem
    şu an işim çıktı seninle boll boll konuşuruz msnden artık :D

  6. 30
    wn.enya
    Üye
    denicem gerçekten :D
    tuhaf geldi ama denicem :D

  7. 31
    wn.enya
    Üye
    Nerden alıyosunn ?????
    @w.cn adresinden alıyorum :D

  8. 32
    cadikiz_zhra
    Bayan Üye
    bu ne yaaaaaaa :D :D :D

  9. 33
    mügee
    Yeni Üye
    süt ic süt ürünleri ye ben ole uzuyorum :D

  10. 34
    GeMiNii
    Usta Üye
    Şuan 17 Yaşındayım Ve Boyum 176 ,
    Sana Vereceğim Tek Bir Öneri ; Günde 2 Bardakkk... :):)


  11. 35
    wn.enya
    Üye
    off off
    şu sütt varya
    bir sevemedimm :D

  12. 36
    GeMiNii
    Usta Üye

    --->: arkadaşlar boy uzatmak için önerileriniz var mı...

    Reklam



    Senin Sevmen Veya Sevmemen Çok Gereksiz. :)
    Bende Bu Akılla Gitmiştim 7. Sınıfta Ozamanlar Dalga Geçiyorlardı Benle '' Cüce '' Diye. :)
    Şimdi Hepsinden Uzunum Fakat Sütten Bende Nefret Ediyorum Ama Şifa Deyip Kafama Sadece 1 Keresinde Dikiyorum. Süte Bal Falanda Katıp Daha Tatlı Yapabilirsin. Sıvı İçemiyorsan Veya Miğden Kaldırmıyorsa ; Yoğurt Veya Kahvaltıda Bolca Bir Miktarda Peynir Tüketebilirsin. İnşallah Sınıfında Herkezin Boyunu Geçersin. :):):)


+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi