İlk defa buluşucağım

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Üyelere Özel ve Özel Yaşamdaki Sorunları Bölümünden İlk defa buluşucağım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ordulukaplan
    Üye
    Reklam

    İlk defa buluşucağım

    Reklam



    İlk defa buluşucağım

    Forum Alev
    arkadaşlar kız arkadaşmın tanıştırmasıyla başka bir kızla güzel bi sohbet msn ve telefondan konuşuyrz.sohbet aşk falan iyice daldık herşeynini anlattı bende söledm işte. bu cumartesde buluşucaz.sizce kızla buluşurken güzel hoş bişey alıymmı ne bilm ablalar abiler kardeşler tavsiyelerinizi bekliyrm



  2. 2
    amiral20
    Üye

    --->: İlk defa buluşucağım

    Reklam



    arkadaşım muhabbeti bayağı ilerlettiyseniz ya da çıkmaya başladıysanız 1 demet çiçek almanı tavsiye ederim ;)


    inş.yardımcı olabilmişimdir;)







  3. 3
    ordulukaplan
    Üye
    muahbbetimiz çok iyi bana beni sevdiğini söylemedi ama o ısrar etti zaten tanışmak için.fotolarla gördük web camla gördk birbirimizi.kısmetse cumartesi canlı canlı görcez hayırlısı diyorum bende







  4. 4
    _otistiq_
    Üye
    işin zo kardeş Allah kolaylık versin:D

  5. 5
    ozan765
    Üye
    bence kardeşim eline bi tek gül al götür kızlar böyle şeylerden hoşlanırlarmış

  6. 6
    >pınar<
    Üye
    papatyalar ii bi fikir olabilir;)
    bi demet papatyaa...

  7. 7
    12acc
    Emekli
    1 demet papatya veya 1 tek mavi gül al.. çok heyecanlısın, biliyorum ama, heyecanını yenmeye çalış. benim diyeceklerim bu kadar


  8. 8
    zümranur
    Üye
    ya tek gül yada kolye
    falan olabilir

  9. 9
    xyunusx
    Yeni Üye
    bence ilk buluşmada hediye erken diye düşünüyorum önce kızla konuş ve anlaş tanımaya çalış çünkü bu arada farkında olmadan bi samimiyet başlıyıcaktır ve bu sammiyeti sürdürdüğünde sevgiye dönüşmeye başladığını görüceksin ve ilk buluşmanın sonlarına doğru kızın elini samimiyetle tut ve ikinci buluşmadada bi hediye ile olayı güzelleştir derim bu hediyede kızın sevdiği bi parfüm olabilir mesela

  10. 10
    HAKKIPOSTAL
    Emekli
    bence hiç bişey alma çünkü hemen şımarmasın

  11. 11
    ordulukaplan
    Üye

    --->: İlk defa buluşucağım

    Reklam



    Hepinize tek tek teşekkür adiyorm arkadaşlar saolun

  12. 12
    crayziso
    Usta Üye
    Olduğun gibi ol doğal ol onun için en büyük hediye olacaktır.



+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi