Metin2 torrent kaldırma(100%)Kesin...

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 68910 ... Sonuncu8Sonuncu9
Diğer Araçlar ve Oyun Hileleri Bölümünden Metin2 torrent kaldırma(100%)Kesin... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    manyach123
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Metin2 torrent kaldırma(100%)Kesin...

    Reklam



    kardesim saol indirdim oldu ama bu sferde ıd şifre yazıom sunucuya baglanıor dior öle klıor :S neden anlayamadım :D


    Sayfa 9 --->: Metin2 torrent kaldırma(100%)Kesin... Başlıklı Yazı

  2. 98
    ersan26
    Yeni Üye
    çalışmıyo boşa uraşmayın torrent herhalukarda yukluyo

  3. 99
    ahmi0606
    Yeni Üye
    yha kardes sunucuya bağlancaksın diyor orda kalıyor lütfen yardım!!

  4. 100
    alman41
    Emekli
    AHMİ0606
    yha kardes sunucuya bağlancaksın diyor orda kalıyor lütfen yardım!!
    Oyuna yeni cilient,pack geldiğinden dolayı Sunucularda takılma v.b gibi şeyler olabilir o benim sorunum deyildir..!

  5. 101
    onurkaya1998
    Yeni Üye
    çok sağol kardeş güzel oldu çalışıo + rep emeğe saygı:DDD

  6. 102
    aliecer
    Yeni Üye
    aga bazı üyeliklere girmiyoooooo buna bi çözüm bulun please

  7. 103
    mmbbank2
    Yeni Üye
    bende çalıştı bu program ama girdigimde sürekli hesap ismi veya şifre yanlış diyor doğruda girsem yanşda girsem bunu diyor lütfen cevap

  8. 104
    mmbbank2
    Yeni Üye
    parogram çalışıyor ama hesap ismi veya şifre yanlış diyor lütfen yardım

  9. 105
    mmbbank2
    Yeni Üye
    bende indirdim program çalışıyor ama hesap ismi veya şifre yanlış diyor lütfen yardım

  10. 106
    lazakif
    Yeni Üye
    arkdaşalar acil yardim edin indirdim yüklicem şifre istiyo

  11. 107
    maske1234
    Yeni Üye
    Torentsiz gırıom Id sıfre Yazıom Sunuca Baglanacksın yazıor ole kalıor napmalıyım

  12. 108
    avukat351
    Yeni Üye

    --->: Metin2 torrent kaldırma(100%)Kesin...

    Reklam



    beyler.metin2cilent(i).exe yapın.sonra eski metin2.exe açın o yükleme yaptıktan sonra ya oyuna yada size hata vercek.sonra yükleme yani günçelleşitrme bittiekten sonra bizim yaptığımız exe yi açın oyuna girer.+++reppppppppppppppp

    ßy avukat

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 68910 ... Sonuncu8Sonuncu9
torrent kaldırma,  metin2 torrent kaldırma,  metin2 torrent,  metin2 pvp torrent kaldırma,  metin2 kaldırma
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 7 kişi