Namazı Seviyor musunuz?

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
İslami Konular ve Namaz Bölümünden Namazı Seviyor musunuz? ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    crazy_23
    Üye
    Reklam

    --->: Namazı Seviyor musunuz?

    Reklam



    Alıntı charly31 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sayın mumteza arkadasım benı fıkırlerımden dolayı banlamıssınız sızı rahatsız etmek gıbı bır dusuncem yok fakat burası bır paylasım formu eger dusuncelerımı yazamıyacaksam kusura bakmayın ama bu formu nıye actınız. ben buraya elzmehmet nıkı ıle kayıtlıydım ve sımdı baska bır nık ıle karsınızdayım.evet kabul ediyorum fıkrımı bıraz kabaca tabır ettım ozur dılerım saygılar
    hala konusuyo yaa namaza hakaret ediyosun ALLAH'a hakaret ediyon bunun neresi düşünce imansız ALLAH'a inanmıyosan hakaret edecen diye bişey yok


    Bu Yazı --->: Namazı Seviyor musunuz? İsimlidir

  2. 38
    rap_qirl_16
    Üye
    işte elzmehmet qibilerini qördükçe ALLAHIDA namazıda çoook seviyorum

  3. 39
    M.Acabay
    Emekli
    Evet namazı çok seviyorum.Nasıl okula gec gidince ögretmenlerden korkarım namazı gec kılıncada ALLAH'tan korkarım!!Namaz cok ciddi bir ibadettir canım ıstemıyor kılmıyacagım kaza kılarım yok!ben böyle yapanlarıda anlamam zaten

  4. 40
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Namaz Kılıpta Sevmeyecek Onun Verdiği Rahatlığı Anlamayacak Kişinin Aklından Şüphe Ederim ..


  5. 41
    oneHope
    Usta Üye
    Hani insanın bazen umutsuzlukları olur,yaşama sevinci kayar ellerinin altından...

    İşte bu zamanlarda direk namaza başvurmalı insan

    İnsana huzur veriyor , Kurtarıcısı tek gerçeği oluyor..
    Kesinlikle katılıyorum.Böyle kötü zamanlarda namaz kılmak gibisi yok,Allah'a dua edip ona ibadet edince öyle bir huzurlu oluyor ki insan...Allah razı olsun paylaştığın için kardeşim.İbadet edenlerin sayısının giderek azaldığı şu zamanlarda,gerçekten namaz kılmanın önemini dile getirmeniz,çok güzel...

  6. 42
    crazy kadir
    Üye
    sahte güzelliklerle süslü şu fani hayattan bıkınca tutunma yollarından biridir namaz

  7. 43
    qFb-sTyLe
    Emekli
    allah razı olsun çok güzel anlatmışsın

  8. 44
    CnSu
    Emekli
    Alıntı murti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    namaz kılmayı çok seviyorum

    ayrıca arkadaş demek istemediğim birisi büyük laflar etmiş onu kınıyorum:S

    KatıLıyorum.. O LafLarı söyLerken NasıL Cesaret Etti Yaa..:S

  9. 45
    murti
    Usta Üye
    Alıntı crazy kadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sahte güzelliklerle süslü şu fani hayattan bıkınca tutunma yollarından biridir namaz

    harun bey kutluyorum seni güzel anlatmışsın gerçekten

  10. 46
    HARUN9045
    Emekli
    evet neden sevilmesinki hayatın temeli namaz zaten namazdan başka hayatta bizi teselli esdecek ne var ki

  11. 47
    irem naz
    Yeni Üye
    :mad:bune biçim saygısızlık
    terbiyesiz inan mıyosan saygıduy küfür etmek nezamandan beli özgürlük oluyo:mad::mad::mad::mad::mad:

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 34
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi