Msnde kayan yazı 2

+ Yorum Gönder
Msn ve Msn İletileri Msn Sözleri Bölümünden Msnde kayan yazı 2 ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    muharremix
    Yeni Üye
    Reklam

    Msnde kayan yazı 2

    Reklam



    Msnde kayan yazı 2

    Forum Alev
    Msnde kayan yazı 2

    Aslında yalan nickiniz kayan yazı olmuyor ama nickinizin yanındaki kişisel ileti kısmı kayan yazı oluyor :) Bu küçük programı msn yada live messengerınız açıkken çalıştırıp kaymasını istediğiniz yazıyı yazdıktan sonra Activar’a tıklıyorsunuz. Ancak msn ya da live messengerınızda “ne dinliyorum” özelliğinin açık olması lazım. Onu da messengerda kişisel ileti kısmından açabilirsiniz.
    Nickinizide boş bırakırsanız ileti kısmı nick gibi görünür.Olur size kayan nick :)

    buradan indirebilirsiniz..

    http://www.mbdfiles.com/wp-content/p...oad.php?id=120

    ANLAMAYANLARA VİDİO

    http://shiftdelete.net/site/videokur...wlet__swf.html


    tşk +rep esirgemeyin...



  2. 2
    Pesimist DnZ
    Yeni Üye

    --->: Msn de kayan yazı

    Reklam



    Discovery de oluyo mu acabaa







  3. 3
    muharremix
    Yeni Üye
    Alıntı Pesimist DnZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Discovery de oluyo mu acabaa

    sanırım olmuyor ben live messenger da kullanıorum..yani Discovery de denemedim







  4. 4
    ahfa
    Özel Üye
    bunun aynısısnı robin abi buraya önemli olarak koymuştu

  5. 5
    muharremix
    Yeni Üye
    ok özür dilerim görmemişimdir çok özür arkadaşlar...:(

  6. 6
    gazazdogan
    Üye
    abi bu silin miyo ya hiç bi işede yaramıyo

  7. 7
    mLs95
    Yeni Üye
    ßeN çoK beqeNdiM heMeN yaptıM waLLa msN e çoK saoL karde$iM payLa$ıM içiN.. çoK qüseL duruOoO..

  8. 8
    Zeynop
    Yeni Üye
    yhaaaaa hiç bi işe yaramıooo silinmio daaa napçam şimdii

  9. 9
    muharremix
    Yeni Üye
    arkadasım kullanılısı vidio ile bile gösteriliyor ya sen yapamıosun yada beğenmedin beğenmediysen sil ayrıca silinio...

  10. 10
    dj.caqkın
    Üye
    zeynop sılınır program calısır durumdadır ctrl + delete yap oradan sonlandır sıl hıc bır sey sılınmez dıye bır sey yoktur :)

  11. 11
    djyeminli
    Üye

    --->: Msn de kayan yazı

    Reklam



    çalışıyo kardeşim emeğine sağlık

  12. 12
    Hozukcan
    Emekli
    link ölü yenilerseniz sevinirim

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi