Msn de sizi engelleyenleri silenleri merakmı ediyorsunuz işte buyrun

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden Msn de sizi engelleyenleri silenleri merakmı ediyorsunuz işte buyrun ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    NOVA
    Üye
    Reklam

    Reklam



    Alıntı NeNe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya bu yalan sölüyor :D kendi mailimi yazdım gene ofline yazdı :)
    yanlış yazmış ola bilirsin arkadaşım.Ben denedim normal bi şekilde çalışıyo
    ForumAlev

  2. 14
    bahtiyar
    Üye
    kardes bu calısmıyor benim msn acık oldugu halde offline gösteriyor







  3. 15
    uydu dunyası
    Üye
    selam kardes ya kendım msn mı yazdım ben buraya offlıne yazdı lınk saglam mı anlamadım yaa acık normalde ama kapalı gosterıyoo kardesım msn ıd yazar yere yazdım ıyı paylasımlar kardeslerım







  4. 16
    the_tick
    Yeni Üye
    kendi mailimi yazdım açık olan arkadaşımı yazdım olmuyor!!

  5. 17
    f_mystical
    Yeni Üye
    ya güzel bir olay ama kimse beni engellemez yada silmez yani benim işime gelmedi pek

  6. 18
    driwer
    Üye
    teşekkürler dostum eline sağlık

  7. 19
    flasman
    Üye
    ben denemedim beni sileni ve engeleyeni bende engelerim kardeşim

  8. 20
    cudi
    Yeni Üye
    çok saoll ellerine saglık :D

  9. 21
    kabiledden
    Yeni Üye
    Reklam



    kardes ellerıne kollarına saglık

  10. 22
    cindy
    Yeni Üye
    offlien görünüo diyen arkadaşlar ben d edenedim offline dedi.sonra o yazdığımız bölümün yanında msn seçenekleri var hemen sol tarafta oradan msn delete checker ı tıklayın msn adresinizi ve şifrenizi yazın çıkıo.ok

  11. 23
    ka®a
    Üye
    te$ekkür ederim cok güzeL bi payLa$ımmm :)

  12. 24
    mr.T
    Yeni Üye
    calısmıo bu baba yaaaa

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi