Metin 2 Mouse Sorunu

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Metin2 Forum ve Metin2 Bölümünden Metin 2 Mouse Sorunu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    wirüs
    Üye
    Reklam

    Metin 2 Mouse Sorunu

    Reklam




  2. 2
    Hasan
    Özel Üye

    --->: Metin 2 Mouse Sorunu Lütfen Bi Yardım ! :S

    Reklam



    Arkadaşlar lütfen bi yardım kafayı yiycem artık pls..

    Arkadaşlar metin2ye girioyorum mouse sol tusu işlemio oyunda :S


    napıcam bi yardım :S:S
    bu alıntıdan başka bir fikrim yok.

    skillerin yanında vuruş fln vsr onları değiştirceksin








  3. 3
    ÆSiя
    Özel Üye
    Sağ değilde exp kürelerinin olduğu bölgede bu şekilde birşey var.Buradan değiştirebilirsin onu.Büyük ihtimalle seninkisi kamera modunda.







  4. 4
    Ziyaretçi
    abiler allahınıza kurban sağolun düzelttim

  5. 5
    Ziyaretçi
    ya beyler ben oyuan girdiğimde mause gözukmuyor ben napabilirm lütfen yardımcı oln

  6. 6
    Ziyaretçi
    sa kardes gta san andreas oynayanlar bılır benım mouse ters etkı yapıo yanı sımdı mt2 de mouseyı asagıya ıtıorum yukarı bakıor yukarıya ıtıorum asagıya bakıor gta san andreas oynamıstım sıldım ondan sora pwp yı yukledım ve bole bı sorunla karsılastım oyunu sıldım bastan yukledım pc nın ayarlarında sorun yok kontrol ettım yenı mouse denedım olmadı cozumu bılen varsa solesın pls lutfennnn

  7. 7
    Ziyaretçi
    yaa abiler benimde sağ yada sola tıklıyorum ileri gitçeğinee yön göstergesi çııyo lütfen yardım edin

  8. 8
    Ziyaretçi
    ya dizüstünden kullanıyorum fare istiyo fare almakta işime gelmiyo böyle çalılştırmanın bi yolu varmı?

  9. 9
    Ziyaretçi
    arkadaşlar benimde önemli bir sorunum: metin2 yi açarken oyuna girecekken siyah bir ekran çıkıyor ve işte şunlar yazıyor run- exceptions. attribute error: module object has no attiribute ısrtl işte bu burda ne demek istiyorki arkadaşlar lütfen yardım edin bu sorun beni artık bıktırdı lütfen bir yardım :( :(

  10. 10
    Ziyaretçi
    arkadaşlar ben metin2 ye giriyorum siyah ekran çıkar çıkmaz önüme bir yazı çıkıyor ve o yazıda böyle yazıyor: run-exceptions attributeeroor: module object has no atttribute ısrtl çıkıyor bu yazı ne demek arkadaşlar küçük bir yardım lütfen edermisiniz bo sorunu nasıl çözerim ...

  11. 11
    Ziyaretçi

    Cevap: Metin 2 Mouse Sorunu Lütfen Bi Yardım ! :S

    Reklam



    ya Mouse'mde Sağ Tuş Olmuyor o yüzden karakteri çeviremiyorum Ltfen yardımm..

  12. 12
    Ziyaretçi
    valla allah razi olsun bu bana ayda 1 oluo nasi isse 1 2 hafta gecmio

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
metin2 mouse sorunu,  metin2 fare ayarları,  metin2 mouse ayarları,  metin2 mouse ayarı,  metin2 de fare sorunu
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi