+ Yorum Gönder
Cep Telefonu ve Markalar - Gsm Operatorleri Bölümünden Turkcell 12 tl ye..... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    biricikk
    Üye

    Turkcell 12 tl ye.....

    Turkcell 12 tl ye..... Forum Alev
    arkadasllarrr bi ricam olcakk ya ben turkcellde 12 tl ye 180 sms ve180 dk paketini yapmaya çalışyorumm ama bi turlu nereye gönderceğimi bulamıyorumm :confused::confused::confused:eger bilen warsa rica etsem yardım edebilirmii çokk acill lazımm .... :( yardımlarınızı beklıyorumm ... teşekkurlerrr







  2. 2
    HARBİKIZ
    Bayan Üye
    FIRSAT 12 yazıp 2222 ye yollayın.

  3. 3
    biricikk
    Üye
    yeahh .... teşekkur ederimm çok ...

  4. 4
    Ziyaretçi
    arkadaşlar uzun süredir 12 tl ye 180 dakika+180 mesaj kullanıyorum. Şimdi yine almak istiyorum. Kampanyaya katılım hakkınız yoktur diye uyarı geliyor. Yardımcı olurmusunuz lütfen...

  5. 5
    Ziyaretçi
    180 dk 180 sms supper

  6. 6
    Ziyaretçi
    o olmuyo 3 hakkın vardır
    ondan olmaz bak ben telefoncuyum

  7. 7
    Ziyaretçi
    belirli bir tarihi var suren bitince tekrar alabilrsin belki ondan öyle diyordur

  8. 8
    Ziyaretçi
    bendede aynı şey oluyo

  9. 9
    Ziyaretçi
    dniyoruz ama olmuyor 1kere kullanmıştım nasıl alıcam

  10. 10
    Ziyaretçi
    ii aksamlar ben ilk defa yapıcam kampanyaya katılım hakkınız yoktur dıyo nasıl yapcam yardımcı olurmusunuz

  11. 11
    HARBİKIZ
    Bayan Üye

    Cevap: turkcell 12 tl ye.....

    Malesef bu kampanyaya sadece mesajla bilgilendirme giden aboneler katılabiliyor.

    Size özel bu tarz kampanyalar için 532 müşteri hizmetlerini ücretsiz arayıp öğrenebilirsiniz.

    Nasıl öğreneceğim derseniz sesli yanıt sistemini kullanarak. Size yardımcı olabilmem için isteğinizi sesli olarak söyleyin der karşıdaki bayan :) konuşma paketleri demeniz yeterlidir sonrasında size özel kampanyalarımızı dinlemek için 1 e basın der size özel mesaj konuşma internet ve benzeri kampanyaları sıralar.


    Not: Müşteri Temsilcisine bağlanmak ücretlidir ;)

  12. 12
    Ziyaretçi
    yah ben ılk defa yapıcam yazıyorum bana başka paket gelıyor

+ Yorum Gönder
turkcell fırsat 12,  12 tl ye 180 dk,  turkcell 12 tl ye 180 dk,  turkcell 12 tl,  turkcell 12 tl 180 dk