Erkeklerinde Ağladığı Anlar Olur

+ Yorum Gönder
Kadın Gözüyle ve Magazin - Dedikodu Bölümünden Erkeklerinde Ağladığı Anlar Olur ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    kömür_bebek
    Üye
    Reklam

    --->: Erkeklerinde Ağladığı Anlar Olur

    Reklam



    ya bu cok güzel erkekleri anlatan bir yazı cok güzel ama gercekten dünyanın yarısı erkek yarısıda kız yarı erkegin 100%90 duygusal.... (----___----)
    ForumAlev --->: Erkeklerinde Ağladığı Anlar Olur

  2. 14
    save-me
    Üye
    ağlar tabi......







  3. 15
    irem_4
    Bayan Üye
    erkekler ağlıyo ağlarken gördüğüm bi arkadaşım var da ordan biliyorum :)







  4. 16
    Zehra
    Üye
    kalbi olan aglar..

    Gözyaşı zahirde gözden aksa da, aslında kalbimizden, yüregimizden
    sökülüp gelen bir rahmet tecellisi, kadın erkek ayırt edilmeden bahşedilmiş bir hediye...

  5. 17
    ab-ı hayat
    Üye
    hiç bi erkek ağlamıyorm ağlamam demesin!! her erkek kadınlar gibi ağlar ağlamak çok doğal bişey bence bu kadar katı maço olmayın

  6. 18
    murti
    Usta Üye
    yav bizde erkeğiz ağlarız tabiki mesela ALLAH korusun yakınlarımızın ölmesi
    heleki ana ve babamızın
    ama basit konularda ağlamayız

  7. 19
    qFb-sTyLe
    Emekli
    haklsınız bnde ağlarım erkek olsakta ağlıyoruz sonuçta herkes ağlayarak doğuyor arkadaşlar :D ağlamadım diyenler varsa inanmayın =P

  8. 20
    sivaslı_kız_
    Usta Üye
    bence çok doğruu....

  9. 21
    Gölge Adam
    Usta Üye

    --->: Erkeklerinde Ağladığı Anlar Olur

    Reklam



    Bu kızlar erkekleri hep böyle eleştirir sevmez nefret eder ama onlarsızda yapamıyor işte:D

  10. 22
    ozan765
    Üye
    benim babam ağlamaz adam babası öldüğünde bile ağlamamış ağlayamıyor yani bu güne kadar babamın ağladığını hiç görmedim görsemde inanmam ağladığına

  11. 23
    garcia_20
    Emekli
    Alıntı ugur_19 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hıc kımse macoluk etmesın ben erkegım ben aglamam bu ayakları bırakıcaksınız erkeklerde aglar sonucta tastan yapılmış bı varlık diiliz bızım de duygularımız var onun bı sekılde boşalması aglamakla oluo kızlar kadar sudan sebeplere aglamayız ama bızde aglarız :)
    ne yorum yapmışım be banlanmandan önce :D:D

  12. 24
    NİSA
    Üye
    ya bence erkekler ağlamaz diye bir şey yoktur sonuçta onlarında duyguları var demi

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi