Mesaj Yazma Sanatı

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Mesaj Yazma Sanatı ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 145
    MetalDaze
    Yeni Üye
    Böyle esprilerden ne zevk alıyorsunuz anlamıyorum. Yok +16 cin resimleri yazıp, Eti Cin resmi koymalar falan. Bunun için demiyorum ama genel olarak eleştiriyorum.

  2. 146
    sezomança
    Yeni Üye
    çokk güzell :)....elinizee sağlıkk iyi akıll etmişsinizz hele nurii alço yaa bayıldımm :)

  3. 147
    yarımyamalak
    Üye
    sonuncuya koptum yaa harıka ...paylaşım içim sağol hahahahahahah:D:D:D

  4. 148
    YOSUN_GÖZLÜ
    Üye
    Konu tekrarı canım bu konuyu ben açmıştım. neyse yinede emeğiine sağlık=)

  5. 149
    aşığım
    Üye
    gerçektende süper olmuş hele nuri alço süper ya :D
    amağine sağlık ;)

  6. 150
    ∂єℓi кιz
    Usta Üye
    tabiiki de kimse çıkmak istemez ama bu banyoya harcadıkları parayı yardım muhtaç kişilere harcasalardı daha iyi olurdu:S:S

  7. 151
    bhrc
    Yeni Üye
    bnce spr ya parası olan yapıo iştee evin banyo bölümü böyleyse diğer yerler nasıldır kim bilirrr:D

  8. 152
    _son kuşlar_
    Üye
    çok qüzel bir banyo :rolleyes: ama bu kadar da abartmaya gerek yok :S

  9. 153
    ahmet7280
    Yeni Üye
    o tampondan bagaja kadar ezılıyor hıkayesıne ınanmayın.dıger fırmaların uydurması o.elınızdekı nerdeyse hersey cın malı sorun oluyormu.nokia telefon alıyon batarya çin kulaklık çin ustune bakın hepsnde made ın chına yazar.adamlar b arabaları kendı ulkelerınde kullanıyor dandık yaparmı adam.

  10. 154
    aysacan00
    Usta Üye
    Lütfen forum kurallarını gözden geçirin

    +18 Denıo Ama Bı Bok Yok Nasıl Işbu Forum Sahını

    aslında güzel ama siteyi bozmamak gerekir

    süper ya valla mutiş

    bune yhaaa hiçbişey anlamadım

    süper ya mütüş komik komptum

    4 numaralı süper gerçekten

    hepsini beğendimm

    ya herkes 7 diyor ama bende ne şansı varsa o açılmıyor

    çok tatlıydı ya ALLAH rahmet eylesin

    o saatleri hayata geçirsek süper olur..

    bence yeşil daha hoş gorunuyor

    Hepsı guzel ayrım yapmak ayıp olur

  11. 155
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    DAREDEX_777.....sen yanlış sitedesin kardeşim benım hadi ağzını bozma...

  12. 156
    Cedric
    Emekli
    çok güzeldi.Bilgisayarıma aldım ama kimse görmesin.Sonra kötü şeyler olabilir

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 11 kişi