Hadi gülümse

+ Yorum Gönder
8. Sayfa BirinciBirinci ... 578911 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Hadi gülümse ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 85
    ridakiled
    Emekli
    Reklam

    Alıntı hozukcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım burda birsürü messenger plus war hangisi acaba söyleyebilirmisin
    sol tarafta msn plus yazılı onun altında messenger plus live ,messenger plus var; sen live kullanıyosan live lı olanı indir değilse diğerini


    Sekizinci Sayfa Re: --->: Msn Program Yardim LÜtfen Makalesinde Bulunuyorsunuz

  2. 86
    ZooMaKaLovE
    Üye
    ms-dos komutu sadece yanlız virüs olarak algılanıp antivürüs siliyor (hiç bi zararı yokdur )
    önce antivirüsünüzü devredışı bırakın sonra bu uygulamayı yapın
    nekadar çok alt alta
    start
    start yasarsanız okadar karşıtarafı zorlar buda yan bilgiler olsun


  3. 87
    @SaGgo@
    Yeni Üye
    saolun yaw bak bunu ögrendigim iyi oldu

    işime yarıcak gibi duruyo gerçekten güzeL bişi.Tebrik ederim

    ewt abi yaw süper bir şey bu çok teşekkürler paylaşım için

    peki msn deki gibi donuk donukmu görüntü olacak yaksa donuksuzmu

    garez kardeş ne kusuru bildigin kadarıyla paylaşıyorsun önemli degil.

    peki devlet nasıl yakalayacak bunları yada hiç hacker yakaladımı ?

    kardes denedım guzel oluyo bence herkes denesın

    iyi birşey aslında denemek lazım paylasım için sagol dostum

    sağol kardeş şimdibirine gönderdim ve kendimdede denedim

  4. 88
    cacoboy
    Emekli
    Alıntı suhatefe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eLİNE EMEĞİNE SAĞLIK cano


    kardes bıraz da forum kurallarını oku yenı uyesın daha bı kazaya maruz gıtme

  5. 89
    bucali
    Emekli
    kardeş uzatsan tam süper olack zuhahaha cok güselmiş saol thank you :D

  6. 90
    _Garez_
    Usta Üye
    Alıntı f16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki msn deki gibi donuk donukmu görüntü olacak yaksa donuksuzmu
    Kardeş benim webcami geçen ben bozdum.Böyle bir proğramı bende çalıştırmak isterdim ama webcam yok.Onun için bir şey söylüyemem.Kusura bakma:(

  7. 91
    billur_yazgan
    Yeni Üye
    Garez LÜtfen Şu GÖrÜntÜ Resmİnİ DeĞİŞtİrİr Mİsİn? GÖrÜnce Çok Korkuyorum Ya! Bu Arada Bunu Nasil Yapiyoruz?Şu Evİn ÖnÜnÜ GÖrme İŞİnİ??

  8. 92
    _Garez_
    Usta Üye
    Alıntı billur_yazgan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Garez LÜtfen Şu GÖrÜntÜ Resmİnİ DeĞİŞtİrİr Mİsİn? GÖrÜnce Çok Korkuyorum Ya! Bu Arada Bunu Nasil Yapiyoruz?Şu Evİn ÖnÜnÜ GÖrme İŞİnİ??
    Valla avatarımı değiştiremem nickimi değiştirmem lazım önce:D.Bu arada nasıl yaplıcağını anlatmışım zaten çok sade bir türkçeyle:D

  9. 93
    angelio
    Yeni Üye
    ben de veb camyok alınca yapar bakarım o zaman sanada bir tşk ederim

  10. 94
    SaFaK
    Emekli
    Alıntı haruncan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben o kadar çok hackledim ki sayamadım bile
    Sn harunCan..!! Sen kimSin ki.!! msn HackLiyorSun? gel hackLe ßækaLım ßenim msn adresimi. kendini ne zannediyon yaf.. ?

    Kale bo$ taßi salla hepsi gol olacak deil heralde ßi kactanede kaleci çıkacaktır [benimgibi] :} Hadii Hodri Meydan Çal bakaLim msn mi.!!

    Arkada$lar ßu Tür SaçmaLıkLa Kanmayın mSn Hack Diye ßirŞey YokTur...!!

    rap Please :)


  11. 95
    SaFaK
    Emekli
    Alıntı f16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki msn deki gibi donuk donukmu görüntü olacak yaksa donuksuzmu
    Ya aßicim ne demek msn deki gißi donuk görüntü mü alacaz .. ? taßiki msn de nasılsa öyle görüntü alacaksın! ya konuyu tam okumuyorsunuz heralde adam diyorki msn üzerinde iki tane msn adsl ßide cam lazım diyor

    sen otomatik kaßul et secmen sadece gelen dosya ve cam teklifini otomatik kaßul etmesi icindir.

    sende arkada$ının ewindesin otomatik kaßul et i işaretlediysen otomatik olarak camın acılır ve görüntün kar$ıya gider...



  12. 96
    SaFaK
    Emekli

    --->: MSN den evinin önünü izleme

    Reklam



    Alıntı billur_yazgan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Garez LÜtfen Şu GÖrÜntÜ Resmİnİ DeĞİŞtİrİr Mİsİn? GÖrÜnce Çok Korkuyorum Ya! Bu Arada Bunu Nasil Yapiyoruz?Şu Evİn ÖnÜnÜ GÖrme İŞİnİ??
    Sn. billur_yazgan isimLi üye! bu aslında birnevi arkadasınla konusurken cam acmaktır fakat burada durum degişiyor ve cam acarken pc ba$ında kimse olmuyor..

    mesela siz msn nizi açı bıraktınız ewde gerekli plus ayarlarını yaptınız camı otomatik kabul et v.s. v.s. iş yerinize gittiniz ve ewinizi merak ettiniz örnegin. arkada$ınızın msn adresi var siz ondan girip kendi ewinizdeki açık olan pc ye cam teklifi gönderiyorsunuz[görüntülü konu$ma] gönderiyorsunuz ve otomatik cam acılıyor ve sizde görüntüyü görüyorsunuz

    bu kadar ßæSit ßu olayı ßu kadar abartan arkada$ıma cok teşşekkür ediyorum cok ßasit ßirşey zaten :)


+ Yorum Gönder
8. Sayfa BirinciBirinci ... 578911 ... Sonuncu8Sonuncu9
^^sechillmish^^
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 11 kişi