Saçmalama Mesajları Facebook

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Saçmalama Mesajları Facebook ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    BADMAN
    Usta Üye
    Reklam

    --->: Nur Gül Yeşiçay (+18)

    Reklam



    bu konu önceleri kac kez verildi bende bilmiyorum vallahi konu tekrarininda tekrari olmus gerci bu konu silinen konularin içindedir :D


    Onuncu Sayfa --->: Nur Gül Yeşiçay (+18) isimli Yazı

  2. 110
    onur_meltem
    Yeni Üye
    arkadaşlar bu live msn için geçerli diilmi ben indirdim yükledim msn penceresine programın simgesi geldi ama neden herehangi bişi yapılmıo :S

  3. 111
    blackjack54
    Üye
    ucretten bahsetmeemıssın dostum

    bu programın linki yokmu acaba .

    bayan +++++ plzzzzzz yeni üye oldum yardım edin

    plus kullanmıyorum belki başka bie zaman denerim

    siir cok guzel olmus

    bunları izlemekle zaten bi ömür gider heralede emeğine sağlık

    abibunları izleyip ölen herkes göz sorunu ile beraber ölür

    Bunlrı izlerken yarısında ölürüm ben

    çok teşekkürler arkadaşım uzun süredir bunu arıyordum

    çok soal kardeş ellerin bereket görsün

    verdiğin linkte türkçe karakterler var
    boşuna vaktimizi harcıyorsun!!!

    11 tane buldum acaba doğrumu?????belki daha fazladır

    geç verilmiş bir cevap ama netfrmeworkları yüklemelisin.

  4. 112
    ®ock_Forever
    Üye
    yuh ne bu bea bunların kocalarına allah sabır versin euaeuaua her muhabbette 1tane keleş cekerler :D:D emegine saglık :D

  5. 113
    RockBoys
    Emekli
    Mükemmel bir mektup allah o günlere geri döndürmesin TANRI TÜRKÜ KORUSUN KARDEŞLERİM

  6. 114
    *rockcikiz*
    Üye
    Onlar ne ole yhaa insan içine girmeye korkar

    temizligçilerde trabzon yerine fb olması lasmmdıı

    haklısın fb temızlıkcıden baska bısey olmas

    kardeşim güsel olmuş saol

    gercekten ilginc begendim

    bencede cohq hosLar BunLarx

    ay hepsi çok güzelmiş

    çok tatlılar
    o araba çok hoş

    seviyorum yurdum insanlarını ya emeğine sağlık komik gerçekten
    çok komik gerçekten

    Son resimdeki söz
    Güzel sözmüş yurdum insanı
    Hiç bir şeye değişmez

    ya gerçekten çok komikler çok güsel yapmıssın

    $onn re$m çok ho$ emeqiNe $aqLık

    l ve işe yarar buluşlar çok güzel
    çok harikalar

    çoğunu biliyrdum ama bazılarını yeni gördüm ve aldım..teşekkürler..

    çok iğrenç yhaa ıyy hemde çok kkomiker

    ayy 4. çok kötüydü yha o ne öle

    cok igrenc paylasim icin tesekkürler

    yazık olmuş valla gitmiş bütün güzellikleri

    hepsi igrenç gercekten

    heha paylaşımın için teşekkürler kardeşim yav

    hepsi çok güzelde ben bu ineği hiç anlamadım

    Dikkat ettiyseniz ineğin üzerinde dünya haritası var!

    inek güzelmiş hepsi böyle olsa keşke

    bir insan böyle uyuyarak nasıl rahat eder anlamıyorum

    hmm ineki anlamadım yha haritamı war üstünde ne

  7. 115
    COMMOS
    Emekli
    Ben Bu Dosyayı İndirdim Ve Çalıştırdım.Msn Messeneger Kurulumunda HAta Verdi.Karşıdan Yükle Diyo.Ne Yapmam Gerek Yardım Edebilirmisiniz?

  8. 116
    Mattet
    Usta Üye
    Ben Bu Dosyayı İndirdim Ve Çalıştırdım.Msn Messeneger Kurulumunda HAta Verdi.Karşıdan Yükle Diyo.Ne Yapmam Gerek Yardım Edebilirmisiniz?
    yenı lınkten ındırıp sadece messenger'i karsıdan yuklemeıy sececeksınız dıger yukleme ısteklerı hata verıyor sızın ıcın bende surumu yukselttım;) sorun yasarsanız yıne yazınız

  9. 117
    COMMOS
    Emekli
    Çok Teşekkürler.Bu Sefer Oldu.Bu Yeni Msn Çok Şekil Bişi Olmuş.Herkese Tavsiye Ederim!

  10. 118
    _otistiq_
    Üye
    hım çizgifilimin adı çok anlamlı(zeytinin hayali)
    aBD ve onun siyonist kuklası olan israilin hevesleri kursaklarında kalır inşallah

  11. 119
    JeLqZNa_LaDy
    Üye
    Valla en cok bende koltuklari beyendim,shu muzikliden bana da gonderin adresimi veriyorum..Bulgaristan.....fiyat pesin pazarlik yapmicam :):):)

  12. 120
    *!ayşe!*
    Yeni Üye
    Reklam



    gerçektende çok şeker ya

    kesin akraba evliliği sonucu doğmuştur bu velet ))

    Anamm ne tatlı bnm kediye bensio (:

    işte arkadaşlar amerikanın iki yüzlü oluşunun ilahi kanıtı

    işte budur bu yorum bu resme tam oturmuş tebrikler

    işte ALLAHIN yaptıgı güzellikler sen büyüksün YARABBİM

    ne güzeli bea msn adresi yoqqi bi kere bide diosunuz güsel olmuşş alala

    zuahahhaha ellerine Sağlık çok güzel (

    Özhan Canaydın 20:45 ile ah azize vah azize süper
    Koptum yaa

    arkadaşlar msn adreslerini vermiyormusunuz

    teşekkürler arkadasım ellerine saglık güzel

    vay be koptum ya ) süper eline sağlk kardeş

    adnan polatın msn adresı yokmuydu

    diŞLéRinizi FırÇaLamadığıNIz qißi Mesaj'a bakmıyoSUnuz "߀N ßiLİriM"...

    türkçe yama linki çalşmyoo

    ya ben iki prğramıda indirdim temayı nasıl deiştireçem onu bilmiom?

    saolun çok hoş ya ww

    eweeeett heppsiii çok güzel artı reppp

    gerçekten güzelmiş

    çoğunu biliyodum bunların ama yine de emeğine sağlık

    ya çok üzgünüm birdakine bilmediğiniz şeyleri koyarım oqe

    saol kardeş güzel paylaşım

    indirim çok yararlı oldu teşekkürler

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 19 kişi