Karışık Mesajlar

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Karışık Mesajlar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 73
    Apollo
    Emekli
    Reklam

    --->: Bir papaganın gelisim asamasi sasiracaksiniz

    Reklam



    çok tatlı benimde papaganim var bi seferde 5 yumurta yaptı çok iyi bilirim bu gelişimi.


    Sayfa Yedide --->: Bir papaganın gelisim asamasi sasiracaksiniz Yazıyı Okumaktasınız

  2. 74
    merely_mrv
    Usta Üye
    ay nasıl photoshop yapmıslar olee..
    0 beden diye bisey olmadıgını bilmesem inanırdım heralde:D
    emegine saglık..

  3. 75
    merely_mrv
    Usta Üye
    Puhaha:D:D bnde ağlatan aşk hikayesi diyince yine ağlatcan bni sanmıştım:D
    Gülmekten öldürdün resmen:D
    Aşk herşeyi affediyo işte:D
    Çok süperdi harikasın valla ağlattıktan sonra güldürdün de bni:)

  4. 76
    *sisi*
    Üye
    bende ağlatan değince geldim ztn üzgünüm bugün:(:)
    ama süperd iağlamadım güldüm:):D

  5. 77
    >>myworld<<
    Usta Üye
    komik olmuş kedilerin aşkı

    hehehehe o şişman çocuklarda koptum ben..

    Çok komik olmuş ya süperler

    Gülmekten öldüm eline sağlık

    yorumlarınız için teşekürler

    çok güzel olmuş fakat ilk iki resim görünmüyo .emeğinize sağlık

    emeğine sağlık harika

    kanadı kırk yerden kırılış ucabilirmi..

    ürpertici gercekten tesekkur ederim guzel paylasım .

    ways ellerine saglık muhteşem 1 resim hemen wallpaper yaptım

    Emeğine sağlık çok güzel bir resimÜrpertici ver ürkütücü

    Wow cok gusel bi manzara paylasım icin saol

    Evet çok güzel bir resim +rep verdimm.

    Eft gerçekten çok güsel bi resim.
    gerçekten çok güsel olmuşkadınlar dan korkulur!!!!

    askim cok kötüsün yaa

    okurken koptum valla.

    ya evet ya çok komik olmuş teşekkürler

    sağolasın arkadasım paylasım için..güzell olmus..

    süperr emeğine sağlık çok beğendim

    zuhahahah manyak komik
    ahuhsauhsa süperler yaa bayıldım =))

    güzel çalışma arkadaşım ellerine sağlık baya güzel olmış

    ağlıycam ama ben şimdi yaaaa

    Resimler çok Hoş Devamini Bekleriz Varsa

    cok güzel yapmissin kardesim
    devamini bekliyoruz gercekten
    kacis yok haa

    saol gercekten cok komkti
    çok hoş olmuş

    30senedir insan bi bakar demii

    beleş şapka ne kadar güzel

    maşallah fırça gibi olmuş

  6. 78
    zeyocuk
    Üye
    gerçekten çok komik emeğine sağlık neler neler hazırlıyorsunuz koptum gülmekten

  7. 79
    hotoglu529
    Üye
    peki bunları gerçekten yapmak mümkünmü bilgisayarda örneğin masa üstüne oluşturduğumuz bir linke tıklayınca bunlardan birisi çıksın süper olurdu böyle bişey olur galiba ????????

  8. 80
    angel-girll
    Bayan Üye
    bunları görünce aklıma şehitlerimiz geldi:(çok duygulandım
    gerçekten bugün bni herkez duygulandırdı:)
    repimiz bu konuya helal olsun ya:)

  9. 81
    ^SONER^
    Emekli
    Alıntı hotoglu529 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bunları gerçekten yapmak mümkünmü bilgisayarda örneğin masa üstüne oluşturduğumuz bir linke tıklayınca bunlardan birisi çıksın süper olurdu böyle bişey olur galiba ????????
    çok uğraşmak lazım arkadaşım yapabilirsem emin ol paylaşırım burada;)



    Arkadaşlar hepsi sizin için YUDUMLA üyesi olmak ayrıcalıktırr!!


  10. 82
    PiSik0
    Emekli
    valla adam işi biliyo nie diyenler için

    kışın sogukta atkı olarak

    kışın sogukta bere olarak

    yazları saymıyoruz :D

    paylaşımın için saol süper :)

  11. 83
    PiSik0
    Emekli

    --->: Kitap sayfaları arasında yapılan sanat...

    Reklam



    ooo süper :D filimlerdeki gibi ama o kitabı görünçe kaçarım ben çok kalın okunmaz o :D

  12. 84
    EmoReloladed
    Emekli

    --->: 30 yıllık saç(bakımsız)

    Reklam



    Hakkaten böyle saç görmedim Hayatım ilk defa böyle saç gördüm Maymun saçı olmuş :D Emeğine Sağlık Ceydalım.

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 11 kişi