Cümleler Arası Anlam ilişkileri

+ Yorum Gönder
8. Sayfa BirinciBirinci ... 578911 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Cümleler Arası Anlam ilişkileri ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 85
    berrenur
    Üye
    Reklam

    günde 13 saat chatleşsem yaşamaya zamn kalmazdı heralde:p:p:p:p


    Sekizinci Sayfa --->: İnternet Sayesinde 240 Kilo Zayıfladı Makalesinde Bulunuyorsunuz

  2. 86
    murti
    Usta Üye
    vayy bea necimiş o kadın öle hehe iyi zayıflamış haaaaaa

  3. 87
    cRq
    Üye
    aLLah'ın psiko manyağıı sıkıLmış da kadın oLmuşş...
    her sıkıLan kadın oLsa kadınLar ne yapsın;)
    saoLasın kardeşim

  4. 88
    __prince__
    Üye
    Alıntı spart Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    off tamı tamına 6564 defans cz de bu defansla kimleri öldürürsün:D
    kardeşim sen bu sözde kimleri öldürmessin desen daha doğru olur
    baksana adam tam bir kütük:eek:

  5. 89
    abuzum
    Üye
    bu kadar kalabalık bir ülkeye bu kadar büyük bir havuz yapılır;
    bu kadar büyük havuz çin de olunca binlerce insan katılır.

  6. 90
    the_eminem_
    Üye
    valla şaşırdımm....ama bncde bu kdr kalabalık bi ülkeye böyle havuz olur :D

  7. 91
    cRq
    Üye
    çok riskLi...bir kayboLsan orda bittin. tarif de edemezsin çünkü hepsi birbirine benziyor:D
    teşekkürLer!

  8. 92
    ∂єℓi кιz
    Usta Üye
    inanmıyorum yhaa :confused:adamın da maşallahı var yanee(: paylaşım içinn saol;)

  9. 93
    murti
    Usta Üye
    ben bu adamı pınar altuğun bi tv programında görmüştüm ordada taşımıştı resimlerdeki bazı şeylleri

  10. 94
    asimelek
    Yeni Üye
    konu başlıkları farklı olduğu için sencede normal değil mi

    adama bak yaa Allah ım yaa

    İnsanların işi gücü yok bunlarla uğraşıyorlar

    Ilginç Bi Olay şaşırdım

    süper yaa kızda gcık bnce çocuk ne qüzel bi not yazmışş

    1 Yıldır Uyumayan Bebek!
    off ilginç ya yazık anneyede..

    Bana Photoshop Gibi Geldi

    of yha kardeşim güldü bunaaayasık ama

    yha bn inanmadım buna bencede photoshop

    sen olsan orada yüzebilirmisin Emre kardeş

    Kulaç atamazsın

    bence gines rekorlar kitabına girmeye aday

    bencede photoshop ama güzel olmuş

    evet güzel olmuş ama photoshop

    + olarak konuyla ilgili yazı olması gerekmekte..

    Ne kadar iğrenç bi dil..türkçemiz bu gidişle mahvoluyo

    iğrençliktren başka bir şey deiğl bence

    zaten sorumsuz aile yüzünden gelior

  11. 95
    Kolera-rap
    Usta Üye
    ee Adam düz duvara tırmanmıyo ayol heralde prüzler var yoksaaa ohoooo

  12. 96
    murti
    Usta Üye

    --->: Örümcek adamın orjinali

    Reklam



    yav ne cesaretmiş adamdaki bea helal olsun paylaşım için teşekkürler kardeşim

+ Yorum Gönder
8. Sayfa BirinciBirinci ... 578911 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 11 kişi