Islık NasıL Çalınır (resimli)

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Islık NasıL Çalınır (resimli) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    crayziso
    Usta Üye
    Reklam

    --->: Islık NasıL Çalınır (resimli)

    Reklam



    Otobüsleri kaçırınca çok lazım oluyor. Biliyordum çeşitli figürleri de var hatta teşekkürler.
    ForumAlev --->: Islık NasıL Çalınır (resimli)

  2. 14
    Gölge Adam
    Usta Üye
    çalamayanlar üzülmesin (:

    forumda düdük sponsoru ben olabilirim...;p







  3. 15
    Mirkan38
    Aktifleşmemiş Üye
    Gölge AdaM tanesi ne kadar bana bi tane ver olmuyo bole:)







  4. 16
    Ziyaretçi
    Off olmuooo napcam ben şimdi off kardeşim birazda açıklayın lütfen :(

  5. 17
    Ziyaretçi
    Allahnınızı severseniz bir öğretin her şeyi beceriyorum kardeşim 4 yaşında o çalıyo ben çalamıyorum yha

  6. 18
    Ziyaretçi
    saol abi teşekkür ederim haklısın bu saatte çalınmaz bende denedim olmadı zaten saol :))

  7. 19
    Ziyaretçi
    yaw arkadaşlar ben ilk başta arkadaşım öğretti sonra çaldım bida çalmadım ya uğraştım :(

  8. 20
    Ziyaretçi
    teşekkürler... 3 gün çalışmadan sonra becerdim çalışırsanız becerirsiniz... vazgeçmeyin

  9. 21
    Ziyaretçi

    Cevap: Islık NasıL Çalınır (resimli)

    Reklam



    arkadaşlar parmak kullanmadan çalmayı bilen varsa bi söylerse çok mutlu olurum

  10. 22
    NormanCı
    Özel Üye
    Evet. OLMUYOR Anlattığı Gibi parmaklar büyük geliyor .

  11. 23
    Ziyaretçi
    yapbildim lan yupiiiiiiiiiii hemd çoook gzl ilk yapışta yaptummmmmmmmmmmmmm :D :P

  12. 24
    Ziyaretçi
    LAn bastırıyom bastırıyom olmuyo başka yolları yokmu ki :(

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
ıslık nasıl çalınır,  nasıl ıslık çalınır,  elle ıslık nasıl çalınır,  islik nasil calinir,  parmakla ıslık nasıl çalınır
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 39 kişi