Artık Kısa Cümleler Kuruyorum

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Artık Kısa Cümleler Kuruyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 145
    €z€l
    Üye
    evet bunu daha öncede duymuştum allah'ın hikmetinden sual olmaz arkadaşlar . sğl

  2. 146
    mavisim_1_
    Üye
    Way ßE WaSsSsSs Cok gsLmiSsS

    çok güzel bir paylaşım ilk defa duyuyorum

    şimdi orda olmak isterdim valla

    özellikle ikinci resmi cok begendim muhteşemler

    çok süpermiş resimler yaa çok beğendim devamını bekleriz

    Uww Harikaaa Bende Istiyorummm

    eyvallah.teşekkürler.çok güzelll

    bunu biliyordum arkadaşım göndermişti yazık ya

    İçim karardı yav..Sanırım şuanda keşke ölseydim diyodur.

    teşekkürler ama msn ime biri göndermişti

    emegine saglik kardes cok guzel resimler

    anam bune böyle ya icimden girip cikti sanki

    o nasıl bişey öylee yerimden hopladım

    abartma canım sende

    bu konu 2 kez daha verildiği için fazla korkmadım..

    Kız mı? o acaba çok benziyo enteresan

    ayy biraz korktum biraz şaşırdım maşallah diyim ama

  3. 147
    mavisim_1_
    Üye
    Allah'ım daha neler duyacağız varya..Allah hepimizin sonunu hayır etsin...Amin deyinn...:)

  4. 148
    Asi.qraL31
    Emekli
    AminDe bunun nesine şaşırıyorSunki:) bunLar Dinimizin MucizeLeri Bırakta Soysuz GevurLar ŞaŞırsın Mavisim_1_ :)

    PayLaşım için SaoLun...


  5. 149
    sosyetem38
    Üye
    paylasımın ıcın saol bunu o ateıst ler fln varya onlara gosterceksın kı anlıyackalar neyın ne oldugnu

  6. 150
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Daha çok Peygamber Efendimiz (s.a.s) efendimizi mucizesi desek daha doğru olur... O zamanlarda yapılanları şu an görsek eminim hepimiz şaşkınlıktan ne yapacağımızı bilmeyiz..

    Ör: Peygamberimizin ayı ortadan ikiye ayırması.
    Ör:Hz. Hacer'in oğlu İsmail'e su ararken çölden büyük bir kuvvetle su çıkması..

    Allah'ın hikmeti sonsuz ve kadirdir.


  7. 151
    ALMUDUY
    Üye
    konu yalnış bilgi veriyor kazayı kızın kendi yani alkollü olan kız bir başkasınada kendi vuruyor ve alkolun bize olan zararından bahsedılıyordu düzeltmek isterim.

  8. 152
    rümeysa_34
    Emekli
    yha gözlereim doldu ben böle şeylere hemen ağlıyom zaten hher yerde çoq ağladığım için lakabım sağnak yağış

  9. 153
    !!!!€L!F!!!!
    Üye
    ayy yazık kıza ya daha genç yaşında bi alkol yüzünden nlmuşş hayatı kaymışş işite bi alkol nelere neden oluyo:(:(:(

  10. 154
    mynq
    Emekli
    Dİkkatle bakıldığında bir süre sonra bir kadın( hayalete benzer bir şey ) hızla geçiyor...

  11. 155
    sm29
    Üye
    Alıntı mynq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dİkkatle bakıldığında bir süre sonra bir kadın( hayalete benzer bir şey ) hızla geçiyor...
    vallamı nie dedinki görünüyo :):):)
    ben bunu biliyodum o yüzden korkmadım ama aslında ilk izlediğimde görmeliydiniz beni:(:eek:

  12. 156
    Denizcan
    Usta Üye
    şu insanloğlu neler yapıyor ben şahsen öyle bir kızı düşünemiyorum

    kız dediğin naril olmalı dokunmaya kıyamayacak olmalı

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 12 kişi