Oku ve şaşır

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Oku ve şaşır ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 145
    bedbin
    Üye
    süper yhaaaaaaa :Dkeşke burdada olsa gdrim hemen ama sanırım ölürüm :D

  2. 146
    RockBoys
    Emekli
    Yanılmıyosam bu konu daha önce verilmişti...Ama her zaman o lunaparkta olmak isterdim...Heycan son seviyede...

  3. 147
    Hitius
    Üye
    Cok korkunc bişi.Bi dussen,bi kaza olsa katliam olur :S

    Alıntı RockBoys Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanılmıyosam bu konu daha önce verilmişti...Ama her zaman o lunaparkta olmak isterdim...Heycan son seviyede...
    Bende bunu bi yerden hatırlıorm.Ya forumdan yada belgeselini ziledim gibi bişi kalmıs aklımda.

  4. 148
    RockBoys
    Emekli
    ''Bir sevda sözü fısılda hazırım inanmaya''
    Emeğine sağlık özelliklede bu söz ve resmi çok hoş...


  5. 149
    oguz05
    Üye
    El Ile Kirmak Varken Böyle Içatlar Niye Anlamam Biz Yillardir Elimizle Kirariz Ve Tadindan Yenmez

  6. 150
    yasmin19
    Üye
    çok güse olmuş emeğine sağlık ben çok aranıza katlıamıyorum kusuruma bakmayın sınava hazırlanıyorum şimdiden döyleyim bütün herşey için emkelerinize saglık hepinizin herşey çok güsel oluyo

  7. 151
    _SErdAR_
    Yeni Üye
    gripinin en güzel şarkısı bana göre sözler harika resimlide çok güzel olmuş
    emeğine sağlık gerçekten çok güzel paylaşımların var
    paylaşımların prensesi :)

  8. 152
    elifizmir
    Özel Üye
    Sizlerinde Gerçek yasamdan alınmış ilginç ögrenci ev yasantı resimleri varsa bizlerle paylaşın ...

    Akıl akıl dan üstündür ne de olsa ...

    :rolleyes:


  9. 153
    mahur
    Yeni Üye
    valla bu ev nasıll bi evdir anamadım yaaaa bende ögrenciyim ama bölesini ilk kez görrdüm helal onlara

  10. 154
    sibelimm
    Yeni Üye
    abi normalde öğrenci adam 1 paket sigara almaya bile parası olmaz bu ne karton değil koli değil depo gibi ( sigaraların olduğu bölüm)enteresan emeğine sağlık

  11. 155
    dilek92
    Üye
    ıyyy inanmıorum böle olamaz ya o ewde nasıl ders calısılır ortam yok bi kere calıscak yer kalmamıs:D

  12. 156
    hackeremin
    Emekli
    abicim ne o mutfak ya ben hayyata girmem oraya eminim evdekilerde benimle aynı fikirdedir

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 25 kişi