Karışık Kısa Sözler

+ Yorum Gönder
15. Sayfa BirinciBirinci ... 1214151618 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Karışık Kısa Sözler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 169
    alicanavar
    Özel Üye
    Bence insanlık ölmedi ölmezde. Neden derseniz iyilik olarak yapılan her şey karşılıksız olarak yapılmalıdır ki adı insanlık olsun yoksa bu gösterişten öteye gitmez bence.
    Çünkü biz ne yaparsak Allah rızası için yaparız ve karşılığını da ondan bekleriz. Derler ya "iyilik yap at denize balık bilmezse halik bilir" benim diyeceğim bu....

  2. 170
    creazybleed
    Yeni Üye
    daha türkçesi çıkmamış ki bunlar ingilizce..
    tr vista ya yüklenince bi sakıncası olur mu?

  3. 171
    senturkk
    Yeni Üye
    arkadaşlar benim pc de windows güncellemeleri var yereldisc d de duruyor ama silemiyorum bi yardım lütfen unlocker la silmeyi denedim olmadi

  4. 172
    HARUN9045
    Emekli
    ben hiç bişey anamadım msiz bana bunu nasıl yüklerim onu söyleyin nasıl yüklenilir bilitorum

  5. 173
    BADMAN
    Usta Üye
    Kimsenin yanında sigara içmem.Büyük küçük farketmez.

    turkcell kullanmıyorum ama bilgilendirme için teşekkürler emeğine sağlık

    bilgilendirme için saol...

    bende türkcell kullanmıyorum ama emeğine sağlık paylaşım için sağol

    bu mesajı bana en az 5 kisi attı ama kimseye yollamadm bn

    yurdum insanı neler buluo yhaaa

    bana 4 tane geldi hala da devam ediyo ama hiç birini göndermedmm.

    tek kelimeyle korkunç

    bende çok uraştım ama 14ten fazla olmuyo!!

    ay çok zor ya ben sadece 10 yapabildim en fazla

    15 yaptım bnn ama bi daha yapamıyommm

    15 yapabildim sonunda

    hem korkunç hem tuhaf

  6. 174
    punk qirL
    Emekli
    KuLLanmıomm kötü bişeyy kınıyomm hadda içenleri yanmdaa babam mı falann :D:D:D

  7. 175
    Hasan
    Özel Üye
    Galatasaray Dün Gene Olağanüstü Performans Gösterdi ve Kusursuz Oynadı.

    Maçı 0 - 3 Gibi Net Bir skorla Kazansakta Geceye Gene Hakem Damgasını vurdu.

    Sanırım Şu Açıklama Herşeyi Anlatıyor.


    Başkan Polat'tan olay sözler: "Galatasaraylı futbolcuları saha içinde dövmek serbest bırakıldı herhalde!"
    21.4.2008



    Galatasaray Başkanı Adnan Polat, 90 dakika sonunda zehir zemberek açıklamalar yaptı. Maçın hakemi Selçuk Dereli’ye tepki gösteren Polat, “Galatasaraylı futbolcuları saha içinde dövmek, yumruk atmak, tekme atmak, özellikle de Lincoln’e vurmak herhalde serbest bırakıldı. Artık MHK’ye ya da hakemlere bu konuda talepte bulunmuyorum. Rakipler de futbolcularımızı istedikleri gibi dövebilirler!” dedi. Başkan ayrıca şampiyonluk düğümünün Ali Sami Yen Stadı’ndaki Fenerbahçe derbisinde çözeleceğini söyledi.
    Neden Özellikle Galatasaray Maçlarına Böyle Hakemler Veriliyor Anlamadım.
    Lincoln'u Sakatlamak için Elinden Geleni Yapan Belediye Futbolcularınıda Buradan Şiddetle Kınıyorum.

    Maçı Oynayarak Kazanmayı Bilmiyorsanız Oturup İzleyeceksiniz. Lincoln'un durdurulamaz Çıkışı Karşısında Ne Yapacaklarını Şaşırdılar.

    Umarım Fenerbahçe Maçımızada Bir Milli Facia Tain Etmezler.
    Aksi Taktirde Maçı Oynamaya Gerek Bile Yok , Dünkü Hakemin Üstünde Bir Tek Forması Eksikti Onun Dışında Tam Bir Rakip Futbolcuydu.

  8. 176
    ugrrace
    Üye
    sonrada güncellemeyi seç kaldıra tıkla hadi kolay gelsin
    olmazsa başka yollarda söylerim

  9. 177
    menekşe
    Bayan Üye
    aynısı bi ara avea dada olmuştu...bende sazan gibi gönderdim herkese...

  10. 178
    computer
    Özel Üye
    Valla Bana Gelmedi,iyikide gelmemiş.Valla Herkeze Yollardım.

  11. 179
    ORKUN
    Usta Üye
    Bu Olay ''Kontör Avcısı'' Turkcell'in Kendi Planlarından da Olabilir.Türkiye'nin Yarısından Fazlasına Aynı Mesaj Gitmiş.Bütün Haber Sitelerinde Yer Almış.Şaşırtıcı...

  12. 180
    @unk_n_own@
    Usta Üye
    ben avea kullanıorm ama arkadaşlarımın telefonları bu msjla dolu hepsi bıktılar da kaynagı ne bunun da bu kadar insana yayılmaya başardı :)

+ Yorum Gönder
15. Sayfa BirinciBirinci ... 1214151618 ... Sonuncu8Sonuncu9
kulp takmak,  jelibon
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 13 kişi