Yeni yazılar

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Yeni yazılar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    dark.water
    Asker Üye
    Reklam

    --->: Sedat Abi Kopacaksınız (kopmak serbest :D )

    Reklam



    Bu adamda amma meshur oldu yaw, kim bu bilen varmı her yerde böyle resimleri var.....


    Sayfa 9 --->: Sedat Abi Kopacaksınız (kopmak serbest :D ) Başlıklı Yazı

  2. 98
    BeRaT
    Emekli
    Gercekten super resımler yha gulmekten karnım ağrıdı ac ac ezan okunsada orucu acsak :D

  3. 99
    maxpean38
    Üye
    ellerina sağlık çokm gzl miş ya bana birisi foto montaj dowland linkini vere bilirsimii

  4. 100
    _BURCU_
    Üye
    Emeklerine sağlık..:D

    Söylemeden geçemicem yalnız küçük emrahta her türlü foto ve montaj işlerine itina ile yakışıyor ..:D

  5. 101
    maideniz
    Yeni Üye
    gerçekten çok güzel çalışmalar. bende yapıyorum ama bu kadar güzel oldugu söylenemez

  6. 102
    DereeN
    Usta Üye
    bazilari korkunc görünüo ama haksizlik olmasin güzelleride yok deil:)
    paylasim icin tsk'

  7. 103
    abuzum
    Üye
    angelina jolie bin basar buna hı

    paylaşım için tesekkürler ellerine saglık:

    zuhazuhauhz bu ne yaw çook kmkk

    gerçekten komikmiş yaw :=)

    öyle odaklanıyo heralde

    cokk komikk ya sagol paylasımın için

    bi sinav insani ne hallere sokuo iste

    Koptum yaaa..
    Paylaşım güzel olmuş

    çok güzel bir çalışm açıkartmışsın helal olsun tşk.ler

    yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar

    Ewet Gercekten Komik Emegine Saglik

    herhalde resmi bi tek ben göremiom.

    süper olmuş kardeşim tebrik ederim seni siyu

    çok güzeller paylaştığın için sağol Fortuna_Nes ablacımm

    yorumsuz geçmeyelım barı süper resimler gercekten cnmm emegıne saglık

    süppper ötesi bi paylasim olmus
    cok begendim

    hepside çok güzel harika resimler

    gercekten cok güzel olmuslar

    insanlarin aklina neler geliyo yav

    süper resimler emeğine sağlık

    arkideş çok sağlam bi arşiv bu teşekkürler + rep

    gerçekten mükemmel resimler eline sağlık..

    çok güzel olmuş ya süper ötesi yaw

    arkadaşım ben çok güldüm ama yine de atlıcam bea

    zuhahah cok komik olmuslar yav

    güldürdügün icin sagol

    çok güzel karikatürler
    muha hahaha bunlar çok komik emeğine sağlık kırıldım gülmekten

    gerçektende güldüm atlamama gerek kalmadı hahaa

    ben demiştim demiiisüper ötesi dieteşekkürler yorumlar için

    Vallah Foto Montaj Bİllah Fotomontaj Yaaa İnanilmazlarr

    leonardo ve brad pit yine yakışıklı ama

    ya ata demirerin dediği gibi henüz zenci olduğu yıllar

    dostum bunlar harika mükemel

    tam duvar kağıtları .

  8. 104
    sweaps
    Üye
    ewet ya böle oluyo ewdede mesela bişileri ezberlemeye çalışırken şekilden şekile giriyorum bende :D

  9. 105
    dilos
    Yeni Üye
    Çok güzel Sayanor.. Teşekkürler..... Arkadaşlar birisi bana forum açmayı öğretebilir mi acaba?

  10. 106
    >>myworld<<
    Usta Üye
    la bu ne adamlar ne yapacaklarını sasırıyor

    gs onurlu bi takımdır başkasına minnet etmez helede fenere

    hepside çok güsel paylaşım için teşekkürler

    Harbiden benziyo hea paylaşım için saqol

    emeğine sağlık yha süper komik

    iyi düşünmüşler hiç aklıma gelmezdi sağol dark.water +rep

    cok süperr arkadasım yhaaaa ellerine sağlık super olmus saol

    qul qul qull oldum yhaa paylasım ıcın saol

    zuhaaaa cok saol jnm pehım emeqıne saqlık

    YAWW SÜPERSİN YAWWWW ÇOK KOMİqqq

    paylaşım için saol çok güzel ve anlamlııı

    paylaşım teşşekkürler çok güzeller hepside

    uzaktan sevmek, sevmelerin en güzeli çok güzel. tşklr

    teşekkürler ama ne link nede resim bişi göremiyorum

    tam sevdiğim tarz resimler tşkler..

    cok gusel resimler hersey tesekurler

    mükemmel resmler gerçekten hoşuma gitti paylaştığın için saol

    bir kaçını (ç)aldım

    vay bee güzel akılmış neden benim aklıma gelmediki

    Gerçekten Güzelmiş Elinize Sağlık
    ne akıl ama adamlar neleri düşünüyo

    BENDE SANA KATILIYORUM KUZİCİM

    Huff ;( Benim De Kalpim Talan ;(

    Çok Güzel karaler ama çözünürlükleri düşük paylaşım için teşekkürler

    çok güzeller paylaşım için saol

    çok güzell cidden arkadaşların da dediği gibi

    bence de her eve lazım!!!!!

    Çok güzeLLer Emeğine sağlıkk Devamı geLsin Lütfenn

    ahaha Harika olmus Derbeder

    Ha bide Konu tekrari olmus, bilesin

    ya komik yazıyı seçemiyorum hepsi komik yaww

    ynen benim de oldu sanki resimde bi hareketlilik var

    ofss acaip bişee yha çoqq süffee saoL payLaşım içinn

    insanın ortaya odaklanınca gerçekten başı fena dönüo benimde dönüo hala

  11. 107
    jackef
    Üye
    bushh o zekayla amerikayı nasıll yönetiyor..gerçi ne halde oldukları belli de..bunlarda güzel olmuss tesekürler

  12. 108
    deathline
    Yeni Üye

    16F628A için programlama kartı lazım?

    Reklam



    Arkadaslar ilgilenenlere söyluyorum PIC programlama kartı lazım.Baskı devresi ve malzemesıyle ARES veya ISIS de olabılır daha ıyı olur olursa

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 25 kişi