Yeni yazılar

+ Yorum Gönder
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Yeni yazılar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 217
    ozan765
    Üye
    Paylaşım için Çok Teşekkürler ÇoK Güzel Damar Şarkıları Vardır Ferdi Babanın KAliteli Bi Sanatçıdır Benim Gözümde

  2. 218
    thelost07
    Emekli
    yaw manyak bı sey vallaha karnım agrıdı:) emege saygı ++ rep sana helal olsun =)

  3. 219
    ardana
    Üye
    Ben fıkra falan sandım ne anlarım ben knight online dan gerçek hayata dair konular alırsak bence daha güzel olur genede ellerine sağlık o kadar emek harcamıssın...

  4. 220
    rock_star
    Üye
    walla birinciyi okudum qerisini okumaya üşendim:D:D Yalanda söleyebilirim:D

  5. 221
    sinemacrazy
    Usta Üye
    sonuncusu biraz sakıncalı aşk tamamda yemek????? yumurta kırsam olurmu? bak erkeğim ama onu biliyorum.emeğine sağlık

  6. 222
    Polimil
    Yeni Üye
    Hayatımızın her anında bize yardımı olacak bilgiler bunlar.
    Sonuçta karşınızdaki insanı incitmeden birşeyleri paylaşmayı öğrenmek zorundasınız mesleğiniz ne olursa olsun bu kural geçerli.Karşındakini anlamayı başardığın an çözüm elindedir zaten...



  7. 223
    Polimil
    Yeni Üye
    Yazar'ın dediği gibi herşeyde olduğu gibi gözlem.
    Bu konuda çok yararlı olduğuna inandığım Ahmet Şerif İZgören'in kitaplarını da okumanızı tavsiye ederim çünkü çok etkileyici ve içinde yaşadığınız dünyaya farklı bir bakış açısı getirmenizi sağlıyor...


  8. 224
    12acc
    Emekli
    indirmeye çalıştım ama hata veriyor.nasıl indiricem.gerçekten merak ettim.yararlı bir paylaşım ama indirilmiyor.
    Link çalışır durumda.. Limitiniz dolmuş sanırım.. Modeminize reset atıp tekrar denerseniz sorununuz çözülecektir

  9. 225
    oneHope
    Usta Üye
    Ne kadar doğru bir yazı .. Ama maalesef çevremdeki herkes sorunlarını anlatıyor sürekli hem de.. Sorun dinleyen yok maalesef :) Teşekkür ederim canım benim.

  10. 226
    ben_böleyim
    Üye
    valla tembellik bu ya yazı pek uzun okumayı gözüm kesmedi....genede eline saglık...

  11. 227
    yeliz.16
    Üye
    tamda öss hazırlanırken bunu okumak iyi geldi çok güzel bir paylasım emegine saglık;);)

  12. 228
    angel-girll
    Bayan Üye
    ilk açtığımda ödüm patladıama meğersee bi bebekmis

    Eline saglik Badman, cok guzel resimler var

    bu bayıldığım bi şarkıydı
    ehuehe hem çok komikler hemde çok şekerler

    bu kadın bu aralar bıraz afalamıs olsada muhtesem bea

    gercekten de cok güsel bı bayan paylasım ıcın saol ellerıne saglık

    güzele güzel demem güzel benim olmayınca onun için güzel dicem

    ehuehe en çok bunda koptum işte
    saolasın emegine saglık süperler gerçekten..

    Hazır değilim Konu için saol baya anlamlı

    cok güzel.ölümü hatırlattıgın için allah senden razı olsun kardeşim

    bu zamana kadar kalması bile mucize süperler

    Bunların Çoğuna Uyuyorum
    HaFızam Gerçekten iyi

    evet bu yıl ortadan ayırmak çok modaymış, tesekkürler.

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 25 kişi