Forumalev yazıları

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Forumalev yazıları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    @LP@CİNO
    Üye
    Reklam

    Reklam



    bence cok tatlı görünüyo

    bu kadının kafası nerde yahu

    emeğine sağlık valla resimler çok komik

    yeterki pasta olsun ne şekilde olursa olsun afiyetle yerim

    Teşekkür ederim güzel resimler

    eline koluna saglık cok guzel calısma

    sonucta pasta degilmi TABİKİDE YERİM

    Lazer çalışması Çiçekler

    çok güzeller
    vaybee ne laser miş çok guzel .

    HD derken yani birleştirilerek yapılan mı??

    ayrıca teşekkürler

    aç ağzını yum gözünü'yü uygularım


    Yudumla Hakkında Konu

  2. 26
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    rica ederim arkadaşlar.. Allah habercilerimizden fotoğrafçılarımızdan razı olsun.. size bunları sunma şansını veriyolar bizlere..

  3. 27
    ~Ru£n~
    Yeni Üye
    puhahaha bizim fatih ürek ile bi akrabalığı varmı bu şahısın..:D:D

  4. 28
    katlanma
    Yeni Üye
    boyanın ve tinerin kokusunu hissedemiyorsam sanat biraz cılız kalıyor kanımca

  5. 29
    bilanna
    Yeni Üye
    bu konu daha öncede verilmişti ama paylaşımın için yinede sağol adı aziz şu an tarkan kadar ünlü orada ilk kasetinde normal çıktı ama istediği kadar ünlü olamayınca bu hale geldi :))

  6. 30
    death-girl
    Üye
    aman bizim eve gelmesinlerr...misafir için yerimiz yok :D:D pek misafirperver değilimdir...ayrıca kayınvalidesinin resmini bnde gördüm...çok güzel poz veriyoo...

  7. 31
    death-girl
    Üye
    bn ilk önce incelerim yenilir mi diee..yeniliyosa hemen bitiririm...

  8. 32
    sunny18
    Üye
    çiçekler doğadaki en güzel şeylerdir ama bunlar güzel ötesi gerçekten.bakmaya doyamıyor insan.bizimle paylaştığın için tşkler.

  9. 33
    Apollo
    Emekli
    çok guzel resim ler kuşlarda ayrı bi hava veriyor resimlere tesekkurler.

  10. 34
    sunny18
    Üye
    resimlerden etkilenmemek mümkün değil.oldukca gösterişli ve güzel fotoğraflar.ama hiç birisi doğal güzelliklerin yerini tutmaz bence.yinede paylaşım için tşkler.

  11. 35
    chillec
    Yeni Üye
    teşekkürlerrr çok beyendimmmm en baştaki resim bi harikaa :):):):)

  12. 36
    arse
    Üye
    Reklam



    gerekli bilgileri ve patchi burdan çekip oyuna girebilirsiniz

    çok süper olmuşlar.saol.baya güldüm yanii

    çok güzel ya yapana repler geliyooo

    süpel walla cok güzel olmuş emeğine sağlık

    repini atıyorum

    yorumlarınız için teşekkür ederim beğendiğinize sevindim

    beni gene gulur dun al sana+4 reppppp

    yorumlarınız benim paylaşım şevkimi arttırıyor

    sen beni guldurdun allahta seni guldursun


    haklısınız cevabımı değiştiriyorum

    aynen ellerine sağlık deniz

    çook güzel gülmekten kırıldım toplayın parçalarımı yapıştırın

    muahhah zuhahah baska yorum yok

    çok güzldüm abi yaa ellerine sağlık

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 2346 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 17 kişi