Forumalev yazıları

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Forumalev yazıları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    AtesZinciri
    Üye
    Reklam

    Reklam



    ya çok komik.paylaşım için sağol.benden sana + rep

    çocuk benden dahi ii oynuyor. mahşalah maşallah

    bendende güzel oynuyor çook akıllı bir çocuk

    hahahaha cok komık yaa
    kuzenime katılıyom spr oynuyo kuzen istesek bisede öğretirmi acep

    linki url yapsan güzel

    görüşleriniz için sağolun arkadaşlar

    çocuk guzel oynamış daha 1 yaşında yuruyemeyen çocuklar var

    hey masallah nasil ögretmisler bunlar ya
    sunum icin ayrica tesekkürler


    Onuncu Sayfa isimli Yazı

  2. 110
    AtesZinciri
    Üye
    yaw sonuçta kayın valide kimin sevip kimin sevmediğini anlamış. amacına ulaşmış yani. :D:D:D

  3. 111
    AtesZinciri
    Üye
    arkadaşım ne diyim. mükemmeller işte ellerinin parmaklarının tırnaklarına sağlık. hepside güzel olmuş.

  4. 112
    wjaga
    Üye
    rıdvan cok guzel ya karnım agrıdı gulmekten bide sırtıma yag surermısın hayatım ıyıydı:D

  5. 113
    потеря нет06
    Usta Üye
    cok güzel olmuslar , emegine saglik

    Tam Ajdara göre

    aman bırak ona iyi olmuş yakanlanmak

    tek kelimeyle süper

    evet ya süperr pisss

    he he çok komik

    kaç yaşında bu lopezcik yaa

    gülmekten kırıldım yha çok güzel paylaşım için saol

    tek keimeile ellerine sağlık

    evet harika olmuş hepsi emegine saglık kardeşimm

    Ya Nasil YakaŞamiŞlar Ya Öyle

    saol kanka guselmıs

    hehe doğru olabilir kardeşim kadınlar çok lafa tutuyor

  6. 114
    _feyza_
    Usta Üye
    deniz hep repler sana gelio valla senin ayrı çekiciliğinmi var ne:D ama çok güzeldi ya bide ben rep verme tuşuna tıklayıp değerlendir dediimde rep gelio dimi

  7. 115
    _=Deniz=_
    Emekli
    Alıntı _feyza_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    deniz hep repler sana gelio valla senin ayrı çekiciliğinmi var ne:D ama çok güzeldi ya bide ben rep verme tuşuna tıklayıp değerlendir dediimde rep gelio dimi
    geliyor ayrıca rep verdiğiniz içinde teşekkür ederim.işte ben bu rep isteyenlere anlatmaya çalışıyorum istemesenizde beğenneler verir diye ama nafile heralde sana da teşekkür ederim ayrıca rep verdiğin için;)

  8. 116
    wjaga
    Üye
    yazıktır be abı kadıncagızı nıye rencıde edıyosunuz burnundan cıkarıp azına mı soktu onu hehehehe:D:D:D:D

  9. 117
    semalarda
    Yeni Üye
    evet ya cok şirin bir çocuk allah bağışlasın şimdiki küçük cocuklar bizden iyi oynuyo ya

  10. 118
    buSHra1907
    Üye
    ne sen son ne ben söliyimm :D

    ben diyim annenn , sen de babannem yaşındaa :D :D

  11. 119
    crazy_girl_13
    Üye
    hehe gülmekten öldüm valla muhaha süpermiş emeğine sağlık deniz

  12. 120
    baypasa
    Üye

    --->: Erkekler Kızları Görünce Ne Yaparlar, :)

    Reklam



    ilAhi yaww bendee uff demıstım bastaannn en az onlar kadar oldumm

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 17 kişi