Knight oynarken bilgisayar reset atıyo

+ Yorum Gönder
Knight Online ve Knight Online Sorunlarınız Bölümünden Knight oynarken bilgisayar reset atıyo ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    orcun23fb
    Üye
    Reklam

    Knight oynarken bilgisayar reset atıyo

    Reklam



    Knight oynarken bilgisayar reset atıyo

    Forum Alev
    lütfen yardım edin her zaman knight oynarken bilgisayar kendi kendine reset atıyo bu neden olabilir acaba



  2. 2
    RaPDriveR
    Üye

    --->: knight oynarken bilgisayar reset atıyo

    Reklam



    Patlama vb. efektlerde GPU daha fazla işlem yaptığı için doğal olarak daha fazla ısınır. Sanırım seninde ısınma problemin var. Çözüm olaraksa kasayı biraz daha iyi soğutabilir veya ekran kartına fan ile hava tutabilirsin.







  3. 3
    kurt_satc
    Yeni Üye
    Kardeş benim pcde kendi kendine reset atıyodu anti vrüs programını bi kontrol et sonra da geniş bii virüs taraması yap mutlaka bişey çıkar onları sil bi daha reset atmaz...







  4. 4
    gurur_12
    Yeni Üye
    eskiden bendede aynısı oluyodu pcye format attım geçti

  5. 5
    BuXoM26
    Üye
    Bndede Aynisi Oluyorrrr Format Mi Atmak Gerek

  6. 6
    sercan1606
    Yeni Üye
    virus bilgisayara zarar vermeye başladığında pc kendini korumak amaçlı atlıyor bende de oluyordu reset atmıştım geçti.

  7. 7
    numberseven
    Emekli
    ya beyler bir sorunum var lütfen yardim edin koxp kurunca knight online oyundan atiyor hemde dcsiz ne yapmam gerekiyor lütfen yardim edin pls

  8. 8
    PC KOPATH
    Yeni Üye
    Ama Bİlmİyorun Bendede .d:d:d
    Bendede Oluyo Bu Bİ ÇÖzÜm Bulun

  9. 9
    06numan06
    Yeni Üye
    arkadaşlar bende hep kınght'da dc yiyiyorum hadda oyun kendisi kapanıyor bazen şimdi sizn yorumlarınızı okudum ekran kartıma ve bilgisayarın içine soğuk hava gelsin diye saç kurutma makinesini koydum %75 veya ]st] yariyor...

  10. 10
    Ziyaretçi
    he atommu de

+ Yorum Gönder
knight online oynarken pc kapanıyor,  knight online pc reset atıyor
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi