Bebeği barbeküde yaktılar! insanlık ayıbı bile denmez.hayvan yapmaz...

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Sohbet Forumları ve Garip ve Esrarengiz Olaylar Bölümünden Bebeği barbeküde yaktılar! insanlık ayıbı bile denmez.hayvan yapmaz... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    ???ÖZLEMM???
    Üye
    Reklam

    --->: Bebeği barbeküde yaktılar! insanlık ayıbı bile denmez.hayvan yapmaz...

    Reklam



    arkadaşlar insanlar ne oldu böyle ya hatta diyorum bunu yapan insan mı acaba yazarken bile çok kötü oldum allah onları bildiği gibig yapsın inşallahh
    ForumAlev --->: Bebeği barbeküde yaktılar! insanlık ayıbı bile denmez.hayvan yapmaz...

  2. 14
    RoCkKRElLa
    Usta Üye
    madem öldürecektin o yavrucağı doğana kadar neden taşıdın karnında anlamıyorum.

    ALLAH C.C en güzel şeyi bahşetmiş bir evlat ama istek dışı olduğu için canına kıymış caniler.


    ALLAH C.C muhakkakki onlara cezasını verecektir.

    bu iki kişi ilerde belkide bir daha çocuk sahibi olamayacak , yada yaptıklarını çocukları ödeyecek yazık günah değilmi ya.



    hasan abi cok güsel şöylemiş valla bana söylenicek söz bırakmamış :(:(:(







  3. 15
    kazaiski
    Yeni Üye
    bunlar insan olamaz ya.....







  4. 16
    walkmanso
    Emekli
    akil sir erdiremiyorum olacak sey degil bir sokak kopegi bile bir yabani ayvan bile yavrusunu korumak icin parcalar karsi tarafi anlayamam kimi insanlar varki okadar goz yasi dokuyor bir evladinin olmasi icin evlat sahibi olmak o en buyuk bir olay insanin hayatinda insanlik kalktimi yoksa ?..onlari hapise degil onlari bence akla gelebilen en buyuk bir ceza verilmeli iskence edilmeli onlar bence ornek olmali acik bir meydanda olsun cezalari erkes gorsun ve baskalari yapmasin ...korkunc ....

  5. 17
    viper16
    Yeni Üye
    Alıntı ???ÖZLEMM??? Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar insanlar ne oldu böyle ya hatta diyorum bunu yapan insan mı acaba yazarken bile çok kötü oldum allah onları bildiği gibig yapsın inşallahh
    aynen katılıyorum bende :mad:

  6. 18
    Gölge Adam
    Usta Üye
    Ceza Verici Olarak ALLAH'a Havale Ediyorum

    ALLAH Ceza Verici Olarak Yeter.

  7. 19
    */ jicxx /*
    Yeni Üye
    bu ne biçim analık babalık hiçbi suçu olmayan o küçück yawrularını yakarkn hiçmi vicdanları sızlamadıı yazıkk yazııkkk insanlık nereyee gdior böle buna bi dur diyen olmacakmı artkk :(:(

  8. 20
    sivaslı_kız_
    Usta Üye
    :mad::mad:yazık çocuğaa yhaa gerçektendee neden doğurdun madem ölürecektinn böyle insanlarıı kimi nasıl öldürdüyse öyle öldürecekssin

  9. 21
    KeşmekeŞ
    Özel Üye

    --->: Bebeği barbeküde yaktılar! insanlık ayıbı bile denmez.hayvan yapmaz...

    Reklam



    resmen cahillik bu ya nasıl kıydılar
    en azından çocuk esirgeme kurumuna verselerdi
    o bile kötü yani
    ....herkese iyi forumlar ....

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi