Kızlar şu yakışıklılara bi bhakın bayılacaksınız..(dünya güzeli seçilen erkek pakistanlı)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Resimler ve Fotoğrafçılık Bölümünden Kızlar şu yakışıklılara bi bhakın bayılacaksınız..(dünya güzeli seçilen erkek pakistanlı) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ZEYCANSU
    Emekli
    Reklam

    Kızlar şu yakışıklılara bi bhakın bayılacaksınız..(dünya güzeli seçilen erkek pakistanlı)

    Reklam



    Kızlar şu yakışıklılara bi bhakın bayılacaksınız..(dünya güzeli seçilen erkek pakistanlı)

    Forum Alev
    dünya güzeli seçilen pakistanlı




    En sevdiğim artistlerden biriii.. bayılıorum yha

    jesse mccartney =]












    shack michael murray (çok tatlı..)))


    İŞTE BENİM KÜÇÜKLÜKTEN BERİ GÖRDÜĞÜM EN YAKIŞIKLI ERKEKK..!!!!




    DUNCAN



  2. 2
    bluecloud
    Usta Üye

    --->: kızlar şu yakışıklılara bi bhakın bayılacaksınız..(dünya güzeli seçilen erkek pakistanlı)

    Reklam



    manyak bişi ya bunlar tek kelimeyle harika...







  3. 3
    Reloladed
    Emekli
    :S Dünya'da yakışıklı Diye birşey yok ...

    Sebebi ; ALLAH yaratmıştır .

    Baylar ve BAYANLAR ; Şöyle Derlermiş Yolda ;

    Çok Yakışıklı ve çok güzelsin gibi ,

    Çok İğrenç gibi güzel değil gibi Laf Atarlarmış ...

    Bayların ve Bayanların Yaptıkları Ayıptır .

    Ayrıca İnsanları ALLAH yaratmıştır .

    '' Yakışıklı ve Güzel ve İğrenç ve Güzel Değil ''

    ÖNEMLİ DEĞİL ....

    Saygılarımla.








  4. 4
    Hasan
    Özel Üye
    Aslında konu Kızlara Yönelik Söylenmiş , Affınıza Sığınarak Bende Bir Şeyler Söylemek İsterim.

    Nedendir Bilinmez , Türkiyedeki Erkeklere Kıtlık Gelmiş Gibi Bizim Türk Kızlarımız Sadece Avrupalı Erkekleri Beğenirler.

    ALLAH için , Hoş Görünüşlü ve Bebeksi Bir Yüzü var , Ama İç yüz Güzel Olmadıktan sonra Dış Görünüşün Zerre Kadar Önemi Yoktur.

    Tabi Bu Genelleme İçin Kullanılmış Bir Cümledir , Burdaki Kişiler'e Hedef Olarak Söylemedim ;)

  5. 5
    ZEYCANSU
    Emekli
    Alıntı Reloladed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    :S Dünya'da yakışıklı Diye birşey yok ...

    Sebebi ; ALLAH yaratmıştır .

    Baylar ve BAYANLAR ; Şöyle Derlermiş Yolda ;

    Çok Yakışıklı ve çok güzelsin gibi ,

    Çok İğrenç gibi güzel değil gibi Laf Atarlarmış ...

    Bayların ve Bayanların Yaptıkları Ayıptır .

    Ayrıca İnsanları ALLAH yaratmıştır .

    '' Yakışıklı ve Güzel ve İğrenç ve Güzel Değil ''

    ÖNEMLİ DEĞİL ....

    Saygılarımla.
    relolaled burası din bölümü fln değil ve bunlar beni şahsi düşüncelerimm ama allah bazılarını özene bezene yaratıyo bu da bi gerçek:):)

  6. 6
    s*e*m*a_
    Usta Üye
    evet bencede hoş bi yüzü var aMa reloladedin dediği gibide iç yüzü güzel olmadıktan sonra bi işe yaramaz

  7. 7
    RockBoys
    Emekli
    Bayanlara özel bir konu fakat bende Hasan abi gibi affınıza sığınarak bir iki şey söylemek istiyorum...
    Herkesin şahsi görüşür tabi...
    Öncelikle yiğidi vur hakkını yeme yakışıklılıklarını diyecek birşey bulamıyorum...
    Ama hal hareket ve tavırlarınıda beğenmiyorum...
    Herkes bnm gibi düşünmeye bilir ama Ben o güzelliği kalpte arayanlardanım gerisi önemli değil...


  8. 8
    ece_nur
    Usta Üye
    evt yakışıklılar ama ben bi kız olarak hiç bi zaman hiç bi erkeğin yakışıklı olup olmadığına bakarak aşık olmam demek istediğim hayatımı paylaşacak insanı dış görünüşüne bakarak değil huyuna bakarak seçerim..

  9. 9
    DR.MATRİX
    Özel Üye
    Hasan abi sana katılıorum çok anlamlı konuştun;)


  10. 10
    ZEYCANSU
    Emekli
    yha bence ben bütün fotoları sileyim ve bu konu kapansın çok büyttünz bu beni kmsenn dışarıda gezerken kme bakıp bakmadığı ilgilendrmiyo eminim burada birsürü demet akalın hayranı vardr leonardo dicaprio hayranı vardı shakira hayranı vardırr.. ayhnı şey işte hayran olmakk bunun erkek yhada kadın olması vu bi sanatçıysa pek bişi değiştirmezz bu sadece görsellikle ilgili bi konu ..:):)

  11. 11
    hezeyan.s
    Yeni Üye

    --->: kızlar şu yakışıklılara bi bhakın bayılacaksınız..(dünya güzeli seçilen erkek pakistanlı)

    Reklam



    dostum bu işler yemek gibidir hem görüntüsü iyi olacak hem tadı yok içi güzel dışı önemli değil yok dışı şöle içi böle geçin bunları huyuda güzel olacak tipide güzel olacak hem kız için hem erkek için bu arada tecrübe kızlar herzaman net göremez duruşunuzu iyi secerseniz onlar görünüşünüzü görmeyecek kadar saf veya akıllıda olabiliyorlar.

  12. 12
    MUSTAFA
    Usta Üye
    ZEYCANSU ;yha bence ben bütün fotoları sileyim ve bu konu kapansın çok büyttünz bu beni kmsenn dışarıda gezerken kme bakıp bakmadığı ilgilendrmiyo eminim burada birsürü demet akalın hayranı vardr leonardo dicaprio hayranı vardı shakira hayranı vardırr ayhnı şey işte hayran olmakk bunun erkek yhada kadın olması vu bi sanatçıysa pek bişi değiştirmezz bu sadece görsellikle ilgili bi konu
    1.Forum Kurallarını Okumanı Tavsiye Ederim
    BUYRUN;
    Forumda Turkce Dısında Dil Konusmak Yasaktır...
    2.Konu Tartısma Ortamında Geçmeyecek Sekilde Devam Etmelidir ki
    Bu da Herkezin Yorumuna Saygı Gostererek Olacaktır
    3.Konunun Kilit Olup Olmayacagınada Yonetim Karar Verir
    Iyi Forumlar



    GÖKHAN TEPE

    Sizcede Bir Şey Anlatıyomu :rolleyes:


+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi