Kİm Pokemon Oynamak İster

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Oyun Arşivi ve Flash Oyunlar Bölümünden Kİm Pokemon Oynamak İster ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    hiziryildirim
    Yeni Üye
    Reklam

    Kİm Pokemon Oynamak İster

    Reklam



    Kİm Pokemon Oynamak İster

    Forum Alev
    ŞU siteye giriyorsunuz pokemon sign up diyorsunuz ve oynuyorsunuz:cool:

    http://www.pokemoncrater.com

    iyi eylenceler




  2. 2
    cacoboy
    Emekli

    --->: Kİm Pokemon Oynamak İster

    Reklam



    cok karısık bı sıte kardes bı oyun oynamak ıcın oralara kısısel bılgılerımızı mı gırcez?







  3. 3
    hiziryildirim
    Yeni Üye
    Alıntı cacoboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok karısık bı sıte kardes bı oyun oynamak ıcın oralara kısısel bılgılerımızı mı gırcez?
    ilk önce 18 and over de daha sonra
    birinciye ismini felan yaz lakapta olbilir ikinciye şifreyi üçüncüye şifre tekrarı dördüncüye ise mail adresini yaz atsanda olur
    beş altı ve yedinciye ise birşeyler yaz yani kafadan at
    sonra güvenlik kodunu yaz ve contine sin-up de bi sayfa daha vercek o sayfada karakterini ve pokemonunuzu seçin bu kadar nasıl oynanır diye sorduysan batte diye biryer var üzerine gel birinci şıkkı seç orda adam lar var seç birini zaten o direk rakibinin pokemonlarını gösterir alttada senin kileri batte de ve daha sonra 1.----- 4 kadar saldırılarını sunar birini seçip batte dersen pokemon saldırır pokemon nasıl yakalanır diye sorar san harita var
    maps diye üzerine tıkla bir yer seç zaten dolaştırmak kolay sağda yönler var gezersin pokemon bulursan resmi çıkar click here var ona gel zaten pokemon savaş tırmayı gösterdim öyle savaştır diyerlerinide sen keşvet







  4. 4
    hiziryildirim
    Yeni Üye
    Bİr TeŞekkÜr Yeter ArkadaŞlar

  5. 5
    SuKe®T
    Yeni Üye
    ben bu sitede daha öceden aynadın 100 lwl a kadar çıktım

  6. 6
    yahyacan
    Yeni Üye
    ya ben oynuyamıyorum

  7. 7
    koyboy92
    Emekli
    bu oyunu biliromum güzül bi oyun diiyil

  8. 8
    Ozan ulaş
    Üye
    bu oyunun cep oyunuda war red pokemon turuncu pokemon filan iştee

  9. 9
    AyhaN
    Emekli
    kardeşim sanırım siteye üyelik gerekiyoo..????

  10. 10
    kuby
    Üye
    qüzel bi oyun sevdim doğrusu paylaşım için saol..TEŞEKKÜRLER..

  11. 11
    bozo2
    Üye

    --->: Kİm Pokemon Oynamak İster

    Reklam



    pokemon sılme nasıl oluyor ?

  12. 12
    @LP@CİNO
    Üye
    kızdırmayın yoksa
    ___...:::!!!ѕαℓαяıм ριкα¢υуυ!!!:::...___

    heheh

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi