Otobüste Ayakta Kalmamak İçin

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Fıkra Bölümünden Otobüste Ayakta Kalmamak İçin ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    sosyetem38
    Üye
    Reklam

    Otobüste Ayakta Kalmamak İçin

    Reklam



    Otobüste Ayakta Kalmamak İçin

    Forum Alev
    Otobüste Ayakta Kalmamak İçin
    Ankara Hacettepe Tıp'ta okuyan üç fırlama öğrenci sabahtan biberli,
    domatesli, bol yumurtalı bi menemen yapıp bunu siyah bi poşetin içine
    dökmüşler. Bakkaldan iki de ekmek alıp durağa gitmişler.

    Sabah saatleri, bindikleri otobüs epey bi kalabalıkmış. Bunlar yolcuları
    ite kaka arka tarafa geçmişler. Bi'kaç durak sonra içlerinden biri yüksek
    sesle, "Allaaah, bu otobüs amma sallıyo yaa. Ben fena oldum. Çıkartıcam
    galiba" demiş. Öbür çocuklardan biri, ondan daha da yüksek bi sesle, "Amman
    ortalığı batırmayalım, bende poşet var" deyip cebinden menemenli torbayı
    çıkarmış. Midesi kötü olan çocuk "Ööörrgghh, aaargghh!" diye abartılı
    efektlerle poşete güya kusmuş.

    Zaten bu seslerden millet epey rahatsız olmuş, kadınlardan bi'kaçı hafiften
    öğürmeye filan başlamış. Çocuklardan o ana kadar hiç konuşmayanı,"Bakayım mı
    ne çıkardın yaa? Accayip karnım acıktı valla" demiş ve poşeti evirip çevirip
    milletin içindekileri görmesini sağlamış. "Amma güzel görünüyo be! Ne
    yemiştin lan böyle sabah sabah?" deyip cebinden bi kaşık çıkararak menemeni
    yemeye başlamış. Diğer iki çocuk da "Dur oğlum bizde ekmek vardı" diyerek
    ekmekleri çıkarmışlar ve üçü birden, torbadaki kusmuğa ekmek banarak yemeye
    başlamış. Efsaneye göre bu sırada yolculardan çoğu şarıl şarıl kusuyomuş.

    Bir sonraki durakta da otobüste, şaşkın şaşkın bakınan şoförle bizimkiler
    hariç, bi kişi bile kalmamış...
    alıntı....




  2. 2
    neslijix
    Yeni Üye

    --->: Otobüste Ayakta Kalmamak İçin -fıkra-

    Reklam



    evet evet bunu bende yapmalıyım :D süpermiş:D her sabah otobüs faciası yaşamaktan bıktım:(







  3. 3
    arapfree
    Emekli
    wayy beee ne kafa varmış ama cocuklarda helal olsun walla:D:D:D







  4. 4
    sosyetem38
    Üye
    oyle ama arkadaslar hıc bellı olmaz onların sansı varmıs kımse karısmadan ınmıs asagı bıde tam tersı olsa otobustee o kadar ınsan saldırsaa

  5. 5
    AyhaN
    Emekli
    Bence , Doğrudur yani bu tür olayları ülkemizde görmek mümkün :D:D

  6. 6
    sosyetem38
    Üye
    Alıntı AyhaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence , Doğrudur yani bu tür olayları ülkemizde görmek mümkün :D:D
    :D:D aynen katılıyorum arkadasımızaa :D:D

  7. 7
    gökçe34
    Özel Üye
    Komikti ... Paylaşım için teşekkürler ... :)

  8. 8
    hüso_fener
    Usta Üye
    istanbullular için süper bir çözüm :D

  9. 9
    cmk67
    Üye
    zeki insanın hali başka oluo canım:D:D

  10. 10
    liceli21
    Özel Üye
    emegine saglık iş paylaşım

  11. 11
    ben_böleyim
    Üye

    --->: Otobüste Ayakta Kalmamak İçin

    Reklam



    helal be güzel fikir heeee.........

  12. 12
    gamzeeyldz
    Usta Üye
    o ögrenciler fırlama degil süper fırlamalarmıs walla

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi