Arkadaşlar bilgisayardan müthiş anlayan bi baksın

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Donanım ve Donanım Sorunlarınız Bölümünden Arkadaşlar bilgisayardan müthiş anlayan bi baksın ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    niko
    Özel Üye
    Reklam

    --->: arkadaşlar bilgisayardan müthiş anlayan bi baksın

    Reklam



    birilerine yardımcı olmayı siz ne kadar seviyorsanız bende seviyorum bu forumda herkes birbirine nasıl yardımcı oluyorsa bende bilgilerim dahilinde yardımcı oluyorum asıl siz saolun arkadaşlar. şimdi düşünüyorumda bu foruma iyiki üye olmuşum
    ForumAlev --->: arkadaşlar bilgisayardan müthiş anlayan bi baksın

  2. 14
    destan_07
    Emekli
    teşekkürler ama niko bide şunu sistemine baksana eğer iyi ise bundan alcam al siteyi veriyom bi kontrol et http://www.casper.com.tr/tr/ct-panel...intStockNo=207







  3. 15
    niko
    Özel Üye
    şimdi kardeşim özellikler iyi duruyor ama casper diyince duracaksın hemde loptop ben tavsiye etmiyorum casperı yani alırsın bir kaç ay sonra pişman olursun bak benden sana abi tavsiyesi git Asus lara bak pişman olmayacaksın bak gidip gezdiğin yerlerdeki satış elemanları elindeki malı satmak için bin takla atarlar şu iyidir bu daha iyi derler yok şu turbocache li inanma kardeşim ben sana söyledim bir loptop alacaksanda önce ekran kartına bak


    piyasayı araştır almak istediğin varsa monster asus apple sony datron toshiba hp linki kat sana yardımcı olalım







  4. 16
    RocKFoREveR
    Emekli
    niko haklı casperda donanım hataları vb sorunlarda çıkabiliyor
    appleda güzel ama işletim sistemi farklı birazda alışamazsın o var laptop denince önde 2 marka var toshiba ve asus bunlar öncelikli olsun bakarken nikonun dediği gibi buraya link at yardımcı oluruz sana

  5. 17
    destan_07
    Emekli
    buyur niko işte linkler hangisi daha iyi ise söle oldumu

    Toshiba : http://www.domino.com.tr/stok.php?MA...91&STK_ID=2966

    Sony : http://vaio.sony.com.tr/view/ShowPro...=1218032875458

    Asus : http://tr.asus.com/products.aspx?l1=...26&modelmenu=2

    Monster : http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=T96Z97V01

    HP : http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr...6-3769212.html

    buyrun arkadaşlar youtube sitesini açabilmeniz için gerekli olan program herkese vermem kıyemtimi bilin isteyen programı indirip verdiğim videoyu izlesin

    http://www.antisansur.com/antisansur.exe

    http://www.youtube.com/watch?v=twvAlQrkt2Q

  6. 18
    RocKFoREveR
    Emekli
    Hp ve toshibayı gördüm monsterı göremedim link bozuktu
    hp nin ekran kartı yazmıyordu sanırım yada farketmedim
    toshibanın özelliklerine baktım hem markası güzel hemde özellikleri çok güzel ben onu önerirdim

  7. 19
    niko
    Özel Üye
    abicim hp özellik olarak çok iyi duruyor. ekran kartıda 9600gt olması gerkiyor almak istiyorsan linkte verdiğin modeli bir kaç yere sor. ama ben senin biraz daha beklemeni isttiyorum laptop fiyatları düşüyor.

    ama gönül isterdiki bu modeli almanı


  8. 20
    destan_07
    Emekli
    rockforever www ve com un bide stockasp diyen yere nokta ekle site gelir

  9. 21
    RocKFoREveR
    Emekli

    --->: arkadaşlar bilgisayardan müthiş anlayan bi baksın

    Reklam



    gördüm (farkedemedim işte(: ) monsterında özellikleri güzel
    toshiba ve monsterı karşılaştır istersen işlemci ram fiyat vb en uygununu al kendine toshiba daha iyi fiyatı düşük bide amd oyun içinse zaten amd çok iyi

  10. 22
    Ziyaretçi
    2 gb ram - 1 gb ekran kartı ( AVi pro 6500 da olabilir) 1.5- 2 sene daha işini görmeni sağlar

  11. 23
    cemil1907
    Emekli
    arkadaşım sistemini yükselmek istiyosan sende zaten 512 ram varmış 1 gb lik ram daha al sendekiyle 1.5 gb olur


    1.5 - 2 gb ram
    pentium 4.0 üstü

    512 mb ekran kartı
    80 - 160 gb arası hard disk

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Asus p45800-mx uyan işlemciler
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi