Kol Sıkılaştırma Hareketleri

+ Yorum Gönder
Sağlık ve Diyet Beslenme Bölümünden Kol Sıkılaştırma Hareketleri ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    RüzgarGülü
    Bayan Üye
    Reklam

    Kol Sıkılaştırma Hareketleri

    Reklam



    Kol Sıkılaştırma Hareketleri

    Forum Alev
    Kol Sıkılaştırma Hareketleri

    Bu egzersizleri haftada sadece 2 kez yapmanız yeterli.
    Kolunuzu bükün
    Dizlerinizi ve karnınızı yavaşça eğilin. İki elinize de 5-10 kiloluk ağırlık alın hem sağ hem de sol kolunuzu sırayla bükün. Bu hareketi günde 15 kere uygulayın.

    Kolunuzu uzatın
    Bir ayağınız önde bir ayağınız arkada olacak şekilde bükün. Vücunuzu sol elinizle bacağınzdan destek alarak az öne doğru eğin. Sağ elinize 3 ya da 5 kilo civarında bir ağırlık alın ve sağ kolunuz yere paralel olsun. Kolunuzu arkaya doğru gerin ve bu hareketi 15 kez tekrarlayın.

    Üst sırt kasları
    Elinizde bulunan bir sandalyeye oturun bacaklarınızı kapalı tutun, her bir elinize 5 kiloluk ağırlık alın. Ellerinizi omuzunuza yakın şekilde tutun ve yavaşça kollarınızı açıp kapayın. Bu hareketi 10 kez tekrarlayın. Haftada en az 15 kere yapmanız sizin için iyi olacaktır.

    Karın ve Kalça
    Sağ ayağınız önde, sol ayağınız arkada bükülü bir şekilde olacak ve karınızı hafif eğin. Sağ elnizi, sağ bacağınıza destek almak için koyun. Sol elinizde 3-10 kiloluk ağırlık olsun. Vücudunuzu hafif öne eğerek sağ bacağınızı öne doğru gerin. Bu hareketi günde 15 kez yapın.

    iVillage




  2. 2
    EFRUMİE
    Bayan Üye

    Cevap: Kol Sıkılaştırma Hareketleri

    Reklam



    Özellikle bayanların en çok şikayet ettiği ve yaşın ilerlemesi ile belirginleşmeye başlayan kol sarkmaları için egzersiz yaparak sarkmalarını engelleyebilirsiniz.







+ Yorum Gönder
1 haftada kol sıkılaştırma
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi