Türbanlı voleybolcular

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Haber Bölümü ve Diğer Spor Dalları Bölümünden Türbanlı voleybolcular ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    07 ceset 07
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: türbanlı voleybolcular

    Reklam



    Alıntı scarce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede cok normal bi durum nasıl bas acık oynanabiliyosa kapalıda oynanabilir arkadasların dediği gibi
    aynı düşünceyi düşünüyorum....:)
    ForumAlev --->: türbanlı voleybolcular

  2. 14
    crayziso
    Usta Üye
    Alıntı esra3535 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence çok normal ben türban takmıyorum ama türban takanlara saygı duyuyorum
    keşke herkez senin gibi düşünse esra:rolleyes:







  3. 15
    sensizim_02
    Üye
    Çok GÜzel Bİ GÖrÜntÜ TÜrban YasaĞini Protesto Edİyorum!!!







  4. 16
    Gönülce
    Özel Üye
    helal olsun kızlara valla..protestoya bende katılıyorum

  5. 17
    toxboy
    Yeni Üye
    arkadaşımızın amacı başka bişey galiba.her nedense başörtüsü olanlar hiçbirşey yapamaz anlayışı var toplumumuzun kafasında...

  6. 18
    hiboa03
    Emekli
    Arkadaşlar bence bu sadece valeybolla sınırlı kalmamalı müslüman din kardeşlerimizi böyle olaylarda bu şekilde katılmaları ve en üst yerlerde olmaları insanları etkiler müslümanlığın yayılmasına bile vesile olabilir.

  7. 19
    MUSTAFA
    Usta Üye
    türbanlı daha ıyı
    otekı sekıllerde oynayan sporcuların gıyınıs tarzından daha ıyı hıc olmassa...

  8. 20
    arse
    Üye
    neden olmasın ki başı açıklar insanda türbanlılar değil mi

    gayet hoş bir durum

  9. 21
    xasimesutx
    Üye

    --->: türbanlı voleybolcular

    Reklam



    Bende katılıyorum türbanın spor yapmaya bir mahsuru olamaz

  10. 22
    asıksurat
    Yeni Üye
    Neden olmasın. spor yapma hakkı sacı açık olanlaramı ? onlar taş kovuğundanmı çıktı ? ne yani insan evladı değilmi onlar ? bu sorunun sorulmasını esefle karşılıyorum. ( amerikalı beyazların siyahlara bakış açısı gibi olmuş )

  11. 23
    don juan
    Üye
    müslüman bir ülkede nerdeyse resmi olarak baş örtüsünü kaldıraçaklar bukadarıda fazla

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
başörtülü voleybolcu,  başörtülü voleybolcular
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi