Jadde Çalışan Bot [İçeri girin ve okuyun] 02.01.2011

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Online Oyunlar ve Diğer Online Oyunlar Bölümünden Jadde Çalışan Bot [İçeri girin ve okuyun] 02.01.2011 ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Seleny
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: Jadde Çalışan Bot [İçeri girin ve okuyun] 02.01.2011

    Reklam



    Ben Dedimki Senin Botun Benimkiyle Aynı Zaten Bi Değişiklik Var Aramızdaki Tek Fark Senin Parayla Satman İnsanları Kandırıyorsun.. :onay:
    + Senin Botun Aşk Ekselans Ve B-boy Yapabiliyormu Onu Sordum..
    Manuel Olarak Değil Normal bot ile;)
    ForumAlev --->: Jadde Çalışan Bot [İçeri girin ve okuyun] 02.01.2011

  2. 14
    Seleny
    Yeni Üye
    Ve Bende Onu Kullanıyorum Üst Sürümünü Bir Türlü Bulamadım Geniş Arasam Bulurum Diye Düşünüyorum.. İstersen ORTAK Çalısalım..







  3. 15
    bybatu22
    Yeni Üye
    Freestyler'in daha üst modülü yoktur..
    Jadde program yazarları x-trap'ı aşıpta b-boy felan oynicak bir bot yapmanın zor bir iş olduğu için piyasada Freestyler'in yüksek kalite versiyonu kalmadı...
    Bazı sitelerde Freestyler v.25 v.12 Gibi şeyler olabiliyor ancak gene bizim bildiğimiz Freestyler çıkıyor sonuçta....
    Bide bişiy dicem Hala Senin boun benim botum diyorsun yanlış söylüyorsun senin botun derken haklısın bu yöntem sadece bende var ama benim botum derken yanılıyorsun alıntı yapmışsın Çünki onun yerine benim Konum desen daha mantıklı olur...
    Bide hala benim Bot'u kullandığıma inanmıyorsun ki
    [Manuel Olarak Değil Normal bot ile;)]
    GİBİ LAFLAR EDİYORSUN
    Bu oyunda Hiç kimse 172 Bpm 8 tuş + Delete oynayamazzz =) Benimle Kavga etmeyi bırak Bot konuma boşu boşuna yorum fazlalığı ediyorsun ve botu almaya kalkıcak bi adam olsada vaz geçiyordur

    Lütfen konuyu burda kes uzaması gerekmes







  4. 16
    Seleny
    Yeni Üye
    Şimdi Sen Bu Botu Satarken Hangi Yöntemi anlatacaksın :)) Hepsi Bende Var Uzatmaya Gerek Yok Sadece Senin Konun Parali Benim Konum Türkiye Cumhuriyetine Ücretsiz..

  5. 17
    bybatu22
    Yeni Üye
    emin ol snn yönteminle alakası bile yok sadece 1 şey yapıcak 10sn sürmeyen bir şey ypıcak ve botu güle gül kullanıcak Peach Meach uraşmaya ne gerek var

  6. 18
    bus3nur
    Yeni Üye
    imkansız diye bişey yoktur emege saygı

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
jadde dans botu 2012,  parapa bot kullanımı,  jadde stunt bot,  jadde programsız bot
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi